• Recepty: co si dát před tréninkem

    Kuře, brambory. A po odpočinku vyrazit na trať.

    Pečená kuřecí stehna s bramborami a okurkovým salátem, těstoviny s ovocem a tvarohem, ovocný salát s jogurtem a skořicí. Tři recepty na míru třem...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    8

    Běžec a pestrost. Proč střídat styl běhu a jak správně došlapovat

    Střídáním stylů se při běhu vyhneme monotónnosti.

    Každá jednostrannost je špatná a pro běžce to platí obzvlášť. Přílišné nadšení pro běh, hraničící se závislostí, nebo neměnné opakování pouze jedné osvědčené...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    5

    Jak prát po běhu: co na to čtenáři

    Zoufalství na trati, zoufalství po běhu

    Prát v pračce, nebo v ruce? Prát triko na sobě ve sprše, hodit jen do umyvadla? Naši čtenáři na Facebooku debatovali o tom, jaký osud čeká jejich úbory,...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    0

    Můj příběh: Byl jsem zoufalý, líný a podváděný. Běhání to změnilo

    Z obézního lenošivého muže se stal čtenář Rungo.cz mužem se sportovní postavou.

    "Před rokem jsem byl zamindrákovaný tlusťoch v krachujícím manželství. Nyní jsem pravidelný sportovec se sexy postavou a sebevědomím, žijící sice ve stejném,...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    17

    Rady zkušenějších. Na začátku se vykašlete na styl, říká Daniel Orálek

    "Baví mě běhat i vyhrávat."

    Na prvních výbězích neřešte, zda běháte technicky správně, prostě se rozběhněte. Až přestanete moct, dejte chůzi. Ale rozhodně to nepřepalte, jinak se zničíte...  celý článek

    příspěvky
    v diskusi
    3

    Správný styl, základ vašeho běhání. Poradíme vám jak na něj

    Za mnohé problémy nemohou boty, ale špatný běžecký styl. Proto na něj Miloš

    Běh je tanec po přímce, říkávám. Ale též plavání ryby na suchu nebo jízda na kole bez bicyklu. Všechny tyhle tři činnosti svým způsobem připomíná. Pomůžeme...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    28

    Knížka nejen o maratonu, která se čte jedním dechem

    Luboš Brabec, autor knihy Maraton a jiné pošetilosti, po Běhu olympijského dne

    Běh je dnes moderní, trendy, chic. Kdo neběhá, jako by nebyl. A kdo o běhu nepíše, jako by neběhal. S přibývajícími tipy, radami a reporty ale kvalita neroste...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    7

    Běh s holemi zlepší váš styl

    Na rozdíl od běhu na lyžích lze s holemi běhat celoročně.

    Běžců, kteří začínají trénovat s runningovými holemi, přibývá, ostatní by neměli váhat. Hole totiž mohou zdokonalit váš běžecký styl. Dokážou napravit chyby,...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    13

    Poslední jídlo před tréninkem: co, kdy a proč jíst

    Jídlo je si třeba hlídat po celý den, to poslední před závodem či tréninkem je

    Důležitý je pro běžce celodenní jídelníček, poslední jídlo před tréninkem však ovlivňuje výkon tak významně, že mu musíme věnovat samostatný článek. Přečtěte...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    12

    Běhání a bříško: těhotné ženy tenisky odložit nemusejí

    Běhat se dá i v těhotenství, ale obezřetně.

    Běh si těhotné sportovkyně mohou ve svém rozvrhu nechat, ale pečlivěji než obvykle musejí poslouchat své tělo a sledovat tepovou frekvenci. Je třeba dbát na...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    15

    Odkud bere tělo energii? Nejdřív jede na glukózu, pak spaluje tuky

    Základní poznatky fyziologie tělesné zátěže je dobré znát, nejen když běháte

    Čím intenzivnější je výkon, tím víc sahá organismus po cukrech, při nižším se spokojí s tuky. Článkem o tom, odkud bere tělo při běhu energii, pokračujeme v...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    13

    Největší chyba začátečníků je, že běhají moc rychle, říká expert

    Na běžce dohlíží Aleš Tvrzník za pomoci nemodernější měřicí techniky.

    Hlavně trpělivost a nepřepálit to. Právě to radí všem běžcům začátečníkům sportovní expert Aleš Tvrzník, který se specializuje na biomechaniku běhu. "Nováčci...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    41

    Jak se připravit jako rekreační běžec na závod

    Na závody se musíte připravovat jinak než jako pouhý rekreační běžec pro...

    Minule jsme popisovali, jak důležitý je základní vytrvalostní trénink na srdeční frekvenci na 60 až 75 procentech maxima. Teď zrychlíme.  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    8

    Kardiak, kancelářská krysa a 12 nadšenců dalo Srdcervoucí "maraton"

    Seřaďte pěkně podle velikosti, tvařte se šťastně a řekněte "Rangoooooou!".

    Dva roky zpět, dva redaktoři iDnes.cz "Rungo Marek" a "Technet Honza" běželi dál než maraton. Teď stojí na startu znovu, ale tentokrát už nejsou sami. Jejich...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    8

    Když začínáte, prokládejte běh chůzí, radí atletka Dana Šatrová

    "Běhání mi přináší radost."

    Nezadržovat dech, nádechy a výdechy dělat nejen nosem, ale hlavně ústy a být při běhu uvolnění. I to radí začátečníkům mistryně republiky v běhu do schodů pro...  celý článek

    příspěvků
    v diskusi
    0


    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.