- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pobavi ta hláška že v Indii si je nemůže většina obyvatel dovołit. Zato tady ano
iPhone není pro socky.
A kdo na iPhone opravdu má, tomu je jedno, kolik stojí.
Já jako majitel iPhonu 8+ nebudu šahat po ničem, a určitě ne po XR, jak očekává nějaký Kuo v článku. Nemám nejmenší důvod. 8+ bude ještě dlouho sloužit (je to součastník iPhonu X), takže na to, než sáhnu po novém modelu, si Kuo ještě pěkně počká.
Součastník znamená že mají shodné součástky?
Apple je skutecne o psychologii - tolik lidi, kteri iPhone nemaji, nechteji, nesnaseji, se jim utkvele zabyva, voajeruje a hodnoti lidi podle toho, zdali maji nebo nemaji iPhone a nakonec maji neodolatelnou touhu podelit se svym stihomamem s ostatnima nejlepe s apple-ovečkama
to je neco jako mobilni stockholmsky syndrom
Vysvětlením by bylo, že to kupují pro jeho "skvěle odladěný ekosystém" se vším kompatibilní a perfektně fungujíc za všech okolností. Jenže realita je taková, že většina si iPhony kupuje svůj dobrý pocit, když před ostatníma vytáhnou "Jabko".
Realita je že většina si kupuje jablko právě kvůli systému potažmo ekosystému. Mít dobrý pocit z toho že před ostatníma vytáhnu jabko by se zcela míjelo účinkem - má ho kde kdo od školáků počínaje, přes řadové zaměstnance až po topmanagement, takže...
Apple bohužel tou cenou atakuje laťku označení kupujícího hlupákem. Já sám jsem dříve Iphony měl a byl to pro mě trend a komunita. Dnes když vidím právě někoho s novým Iphonem nekoukám už na něho jako někoho v kultu či "in" ale podivuji se že může být tak hloupý a přeplatit tu premiovou přirážku. Ten posun vnímání je bohužel přirozený a věřím že nebude jen u mě.... na druhou stranu obdiv vůči Applu že ty "chytré" kupující umí zpracovat.
No vidíte. Třeba Warren Buffett, ač starý pán, který snad ani mobil nemá, řekl, že jsou iPhony levné. Každý to vnímá jinak.
Tak to mě neudivuje. Lidé, kteří si kupují telefon za 20 000+ kč, tak nějakých pár tisícovek neřeší.
40 000+ Kc je dvojnasobek ... to uz urcite resi ...
Když jsem kdysi pomáhal kamarádovi zahradničit, největším problémem se ukázalo býti nastavení správné ceny. Někdy jsme měli pocit, že se okrádáme a přesto se na nás lidi dívali jako na zloděje. A nejvíc naštvalo, když jsme vymysleli cenu, která podle nás byla přes míru a zákazník se usmál, nevěřícně zakroutil hlavou a dal nám ještě dýško. Měli jsme se zeptat Applu. Tam toto umění, (byť mne to jako jejich zákazníka štve) ovládají dokonale.
No,pokud by jste to dělali jako Apple tak by vás po vybudování zahrady čekala ještě několikaletá údržba a ošetřování - cena zahrady i se servisem by pak byla někde úplně jinde.
Což mi připomíná úsměvnou historku se smlouvou pro státní správu,kde penalizace za nefunkční systém byla 6 000 denně a cena za servis 9 000 denně.
Když pominu všechno ostatní, zajímalo by mě kdo chce sebou pořád tahat šestipalcovej telefon, to si může rovnou koupit tablet.
Proč se nepodíváte na rozměry toho telefonu? Není to "pádlo". Navíc tablet je mrtvé médium. A opravdu, když chci telefon i na to volání, budu si kupovat tablet....
Klasická Iphone akce, marketing, který potřebuje lidem vnutit to, že potřebují jejich nejnovější model, který je stejný jako ten minulý, předminulý, předpředminulý, předpředpředminulý, a který je tak šíleně cool, když ho budou mít.
Popište mi jak vám Apple něco vnucuje - tím,že lezete do článků o něm?