Ona

Diskuse k článku

Čtyři benefity běhání, pro které stojí za to makat

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R70a76d75e94k 20H31o42d32a95ň

17. 9. 2018

Čím je podloženo tvrzení, že budete hibnout po doběhu? Čtu to každou chvíli, ale nerozumím na základě čeho by se tak mělo dít.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T61o52m40á41š 91K25r77a79u37s

17. 9. 2018

Už jen zvýšený klidový tep nějakou dobu po doběhu o tom něco napovídá.....

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P18e37t32r 73K21a54ň28o70v62s50k77ý

17. 9. 2018

Záleží na trénovanosti a intenzitě, za jak dlouho se tep zklidni, ale čím trénovanější člověk, tím rychleji. Kromě toho třeba počítat s tím, že celkově se tepy se zvýšenou trénovaností snižují, takže efekt bych viděl sporný. Jde jen o to, jestli práci, kterou vykonám při určitém běhu, pokryji průběžně, z aerobních zdrojů, či kombinovaně, tedy část až po doběhu, což je výhodné pro ty, co mají málo času, ale jinak beztak je energie úměrná uběhnuté vzdálenosti, bez ohledu na rychlost.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R51a29d36e77k 37H81o14d18a62ň

17. 9. 2018

"Něco" napovídat klidně může, ale ta tvrzení o tom jak "ještě X dní po běhu spalujete tuky" atd. by měla být něčím podložená. To tvrzení o spalování se sice opakuje všude, ale informace o tom na základě čeho nebo proč by se to mělo dít jaksi chybí.

Nějaké argumenty bazálním metabolismem atd. neberu v potaz, na budování svalstva vytrvalostní běh fakt není dobrá disciplína.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M27a98g52d16a96l23e40n78a 57H88r73o54n94o46v88s21k84á

17. 9. 2018

S tím spalováním "po" úplně souhlasím, ráda bych věděla, kde to kdy kdo dokázal. Co se týká budování svalstva, posilovna je sice posilovna, ale mně svalstvo vždy zesílí, a to i nahoře, jakmile začnu běhat intenzivně, tedy často v pásmu nad anaerobním prahem. Ne nijak výrazně, ale je to znatelné, tělo se pěkně zpevní. Nejlepší jsou výběhy do kopců. Když jsem se připravovala na rovinatý maraton a maximální tep jen málokdo šel přes anaerobní práh, během přípravy jsem zhubla i zeslábla...

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R59a32d57e33k 57H80o64d80a76ň

19. 9. 2018

No právě, jak člověk začne běhat půlmaratony a víc, tak sice bez potíží zhubne, ale svalů moc není. Ty se prostě nevyplatí tahat, a tělo je v rámci lepšího výkonu raději likviduje co to jde. Ostatně, stačí se podívat na rozdíl Usein Bolt vs Eliud Kipchoge a je jasno :)

Jenže to je dáno sportem samotným, třeba vytrvalostní plavec žádný chcípák nebývá.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P34e74t13r 59K86a17ň24o62v38s65k30ý

17. 9. 2018

Myslím, že třeba článek od Veroniky ukazuje, že to s tím hubnutí tak docela neplatí, ta pak hubla až když přešla od běhu k méně náročné chůzi, píše, cituji:

vážila stále úctyhodných 111 kilogramů! Našla jsem tedy způsob, jak se naučit běhat jako úplný začátečník a z původní minuty běhu v kuse jsem za pár týdnů uběhla 25 minut v kuse, časem pět, pak i deset kilometrů. A dokonce jsem začala zlepšovat časy. Přestala jsem však hubnout. Je to tak, během jsem nikdy nezhubla ani deko.

Zdroj: https://rungo.idnes.cz/hubnuti-a-zacatky-behani-pri-nadvaze-d7l-/behani.aspx?c=A170122_211808_behani_onr

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P34a60v79l75a 69H81r87a94d81i14l39o24v91a

17. 9. 2018

S tim ja souhlasim. Taky jsem behem asi nikdy nezhubla. Teda zhubla bych nejspis, kdybych behala nekolik hodin denne. Ale to asi jakymkoli sportem.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M77i59c56h83a15l 45P44i70n39d72j47a36k

23. 9. 2018

Vidite, ja se behem bez problemu za par mesicu dopracoval k tabulkove idealni hmotnosti za 3-4 mesice. 10 kg (prevazne tuku) dolu, ani nevim jak.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M29i70c80h58a91l 65P79i67n86d34j78a55k

23. 9. 2018

Pokud po dobehu neumrete, tak 100% spalujete tuky. :-) Pravda, beh s tim asi nemusi ani mit nic spolecneho :-P

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není