• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Lokální hubnutí aneb dá se zhubnout jenom břicho?

    V dnešní době zdravého životního stylu jako by se roztrhl pytel se zaručenými triky na hubnutí břicha, ale i dalších problematických partií. Přečtěte si, jestli je však skutečně možné ztratit tuk jen z některých částí těla nebo jestli jde jen o další z mýtů, kterým je opředeno hubnutí.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    J69a82n 12K51r26a89l72i25k 8474598670

    HIIT je velmi efektivny sposob ako za kratky cas sa znicit. Osobne behavam dlshie trate (15_25km) ale svalovku som vzdy uz dostal len z hiitu a to na miestach brucha, ruky.

    Co sa tyka chudnutia, ja osobne bybsom suhlasil s celkovym chudnutim

    Co sa mi osvedcilo vypustit vecere, vela vody a beh na lacno (len rychle cukry) alebo kavu pred behom, po behu rychle cukry napr banany

    Celkovy ubytok energie, HIIT a makacka na lacny zaludok musi priniest efekt

    0/0
    27.9.2018 18:33

    A46n86t49o82n41í28n 10N92o94v48á54k 7491457810237

    Kritizujete mýtus lokálního hubnutí a přitom se držíte mýtu jiného - tepová zóna pro spalování tuku.

    0/0
    22.9.2018 12:15

    M89i21c77h94a67l 21P41i71n20d58j51a81k 5793854987227

    Tepova zona mozna nefunguje, ale co na ni funguje je to, ze se musite pravidelne hybat aspon 30 spise 40+ minut v kuse a to pak tep, netep proste hubnete. :-)

    +1/0
    23.9.2018 14:18

    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.