• Diskuse k článku

    Vložit příspěvek bez přihlášení
    Vložit příspěvek bez přihlášení
    Pro uveřejnění příspěvku musíte zadat skutečné jméno a příjmení a funkční mail. Příspěvek uveřejníme po schválení administrátorem. Odesláním příspěvku nevzniká nárok na jeho publikování.


    Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
    Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

    Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

    Zobrazit příspěvky: Doporučované
    Čekáme na více doporučených příspěvků
    Všechny podle vláken Všechny podle času

    M40a85r89t17i58n 62P98o17s69p26í62š17i55l 8805781626357

    Nic nového. STOB, jídelníček v kalorických tabulkách, tam to funguje roky. A nelze se nacpat něčím co chutná, tedy někdo by hromadu čokolády, jiný okurek, to potom není možné doladit tak aby vyšel příjem a poměr živin.

    0/0
    doporučit
    30.8.2018 23:14

    L29u77k86á56š 30Š44m51a71h22e72l 2127414552544

    Tak mně to napsalo fakt hodně bílkovin (víc než dvojnásobek hmotnosti) a málo tuků (58 g). A celkově dost málo energie, na to že jsem tam zadal active a každodenní pohyb, tak jen 9,5 tisíce kJ, to bych asi brzy trpěl dost hlady.

    0/0
    doporučit
    30.8.2018 18:06

    P97e74t68r 25K75a23ň19o30v96s25k97ý 1704142587149

    Oni počítají 2,2g bílkovin a 0,9g tuku na kilo hmotnosti, zbytek sacharidy, aktivním lidem kolem 140 kJ na kilo hmotnosti, to by dalo sacharidů 4,1g na kilo hmotnosti, pohyb třeba přičíst navíc, případně něco odečíst, pokud člověk chce něco zhubnout. top4fitness.cz

    0/0
    doporučit
    30.8.2018 19:58

    J30o37s59e81f 57V56a66l29a 9840203503473

    2,2 g bilkovin na kg hmotnosti je vysoko nad hranici rizika vzniku osteoporozy z prehnaneho privodu bilkovin, 1,0 g staci, 1,5 g uz je hodne

    0/0
    doporučit
    30.8.2018 20:44

    J44a45n 88J96e74ž23e71k 3641425867655

    > Základem vašeho jídelníčku by měli být především přirozené, průmyslově nezpracované potraviny

    Hrubka.

    0/0
    doporučit
    30.8.2018 17:46

    P13e48t26r 97K79a71ň57o59v40s92k66ý 1904452517589

    Co je na tom IIFYM revolučního? Množství tuku, bílkovin a sacharidů se sleduje desítky let, a řídí se tím lidé nejenom pro hubnutí, ale i pro konstatní hmotnost či nabírání. Jinak, podobný článek už tu byl, dokonce o něco šířeji rozvedený: rungo.idnes.cz

    +1/0
    doporučit
    30.8.2018 0:11

    M97a96g41d54a82l14e34n75a 73H83r18o28n33o57v41s92k71á 3430712564429

    Vůbec nic. Spíš zas vějička pro neznalé:-)

    0/0
    doporučit
    30.8.2018 12:28

    A40l57e85n57a 36S60a20s53k77o53v53a 6543251243732

    Samozřejmě nejde o nic nového, tím samým se můžete řídit i na stránkách STOB v sebekoučinku - vážíte, zapisujete si, plánujete se, co sníte, tabulky vám hlídají vyváženost jídla po celý den (a samozřejmě energetický příjem, který je s tímto pevně svázaný). Je to pro pečlivé lidi s vůlí, ale výsledky to má, já jsem za rok a čtvrt zhubla 32 kg, bez hladu, bez ztráty energie, v pohodě. A pak při zachování tohoto životního stylu a zvýšení příjmu se dá krásně fungovat a váhu udržet. Pro sportovce - samozřejmě si nastavíte i své sportovní aktivity, systém vám navýší příjem.

    0/0
    doporučit
    30.8.2018 12:51





    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.