• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    IIFYM: revoluční způsob stravování, který vám pomůže zhubnout?

    Je to flexibilní stravovací režim, který nás na rozdíl od nejrůznějších diet nenutí vzdát se neřestí. Zjistěte však, jaká jsou úskalí výživového směru IIFYM, i to, zda je skutečně revolučním stravováním, díky němuž můžeme jíst úplně cokoliv.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    M59a81r73t59i18n 74P12o34s73p74í13š60i47l 8885291556397

    Nic nového. STOB, jídelníček v kalorických tabulkách, tam to funguje roky. A nelze se nacpat něčím co chutná, tedy někdo by hromadu čokolády, jiný okurek, to potom není možné doladit tak aby vyšel příjem a poměr živin.

    0/0
    30.8.2018 23:14

    L72u19k37á70š 84Š35m67a92h74e25l 2877744902844

    Tak mně to napsalo fakt hodně bílkovin (víc než dvojnásobek hmotnosti) a málo tuků (58 g). A celkově dost málo energie, na to že jsem tam zadal active a každodenní pohyb, tak jen 9,5 tisíce kJ, to bych asi brzy trpěl dost hlady.

    0/0
    30.8.2018 18:06

    P71e65t21r 79K33a29ň53o58v70s91k83ý 1194412187519

    Oni počítají 2,2g bílkovin a 0,9g tuku na kilo hmotnosti, zbytek sacharidy, aktivním lidem kolem 140 kJ na kilo hmotnosti, to by dalo sacharidů 4,1g na kilo hmotnosti, pohyb třeba přičíst navíc, případně něco odečíst, pokud člověk chce něco zhubnout. top4fitness.cz

    0/0
    30.8.2018 19:58

    J75o97s58e46f 13V30a80l60a 9620743553163

    2,2 g bilkovin na kg hmotnosti je vysoko nad hranici rizika vzniku osteoporozy z prehnaneho privodu bilkovin, 1,0 g staci, 1,5 g uz je hodne

    0/0
    30.8.2018 20:44

    J66a42n 58J23e58ž81e89k 3401945367185

    > Základem vašeho jídelníčku by měli být především přirozené, průmyslově nezpracované potraviny

    Hrubka.

    0/0
    30.8.2018 17:46

    P94e35t85r 24K48a44ň86o75v93s59k51ý 1984272387389

    Co je na tom IIFYM revolučního? Množství tuku, bílkovin a sacharidů se sleduje desítky let, a řídí se tím lidé nejenom pro hubnutí, ale i pro konstatní hmotnost či nabírání. Jinak, podobný článek už tu byl, dokonce o něco šířeji rozvedený: rungo.idnes.cz

    +1/0
    30.8.2018 0:11

    M87a63g90d15a58l15e77n23a 85H25r21o78n34o36v50s76k56á 3490882624209

    Vůbec nic. Spíš zas vějička pro neznalé:-)

    0/0
    30.8.2018 12:28

    A27l16e41n25a 74S98a60s55k25o43v41a 6833291933352

    Samozřejmě nejde o nic nového, tím samým se můžete řídit i na stránkách STOB v sebekoučinku - vážíte, zapisujete si, plánujete se, co sníte, tabulky vám hlídají vyváženost jídla po celý den (a samozřejmě energetický příjem, který je s tímto pevně svázaný). Je to pro pečlivé lidi s vůlí, ale výsledky to má, já jsem za rok a čtvrt zhubla 32 kg, bez hladu, bez ztráty energie, v pohodě. A pak při zachování tohoto životního stylu a zvýšení příjmu se dá krásně fungovat a váhu udržet. Pro sportovce - samozřejmě si nastavíte i své sportovní aktivity, systém vám navýší příjem.

    0/0
    30.8.2018 12:51

    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.