• Diskuse k článku

    Vložit příspěvek bez přihlášení
    Vložit příspěvek bez přihlášení
    Pro uveřejnění příspěvku musíte zadat skutečné jméno a příjmení a funkční mail. Příspěvek uveřejníme po schválení administrátorem. Odesláním příspěvku nevzniká nárok na jeho publikování.


    Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
    Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

    Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

    Zobrazit příspěvky: Doporučované
    Čekáme na více doporučených příspěvků
    Všechny podle vláken Všechny podle času

    A97d29a50m 87Č41a47b14l40a 1399872480513

    "Rozvržení standardní dráhy je jednoduché. Rovinky mají sto metrů a stejnou vzdálenost budete překonávat i v zatáčkách."

    No a i zde jsou drahy omezené prostorem tak, že jsou asymetrické. Třeba u nas ve Slaném je 400m oval rekonstruovaný v roce 2013 a zatáčky jsou delší než rovinky. Na 100m je udělaná predrovinka.

    Jinak jak píše níže kolega: nebehat v 1. dráze je základní pravidlo.

    +1/0
    doporučit
    3.6.2018 15:49

    J29a78n 30Ř94e89z17n73í40č17e61k 3891921593490

    Ano, dráha...nenáviděná a přesto tak potřebná....

    0/0
    doporučit
    3.6.2018 12:00

    M96i37c78h20a22l 96M21o75u68c75h80a 8615235660764

    A to nejdůležitější v článku nezaznělo.... Nebějte v první dráze! V té je povrch nejvíce namáhán při závodech a pokud by v ní každý běhal i při tréninku, "vyběhá" se první dráha mnohem rychleji, než zbytek oválu. Na standardním 400 m oválu je každá další dráha delší o ca 7,3 metru než ta vnitřní vedle ní.

    +4/0
    doporučit
    3.6.2018 10:36





    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.