• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Vyzrajte na žízeň a noste si pití v ruce, na zádech nebo u pasu

    Slunečných dnů nás čeká čím dál víc a zvedat se bude i průměrná denní teplota. Z toho důvodu začíná spousta běžců řešit problém hydratace. Při krátkém běhu se dá vše zvládnout bez pití, ale jakmile vyrazíte na delší trénink, pak to bez vody s sebou půjde jen velmi těžko. Poradíme vám, jak na to.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    P79e14t19r 86D69i75v82i81š 7495666373283

    já mám dobrou zkušenost s trenkama na trail Kalenji od Decathlonu, maj 4 kapsy do kterých se mi vejdou dva 250ml softflasky, telefon, nějaký jídlo (banán, gel), klíče a kapesníky :D

    0/0
    23.5.2018 21:03

    M30a37g82d36a46l84e66n29a 74H15r66o72n56o60v35s35k49á 3470572524429

    Právě tuhle věc řeším a rozhoduju se, co koupit. Poté, co jsem letos odběhla dva sólo maratony na startu se dvěma 0,5l lahvemi (a levným pásem se dvěma 0,2 lahvičkami), uznávám, že něco kvalitnějšího se hodí. Posilovat ruce až tolik nepotřebuju:-P Akorát nevím, zda je lepší jednoduchý pás se třemi 0,2l lahvičkami, nebo jen na jednu větší lahev.Ráda si míchám různé směsi a ty často potřebují zapít čistou vodou. Ovšem estetická stránka je v tomto případě silná, pásy na jednu lahev vypadají opravdu pěkně.

    Jinak při bězích do 90 minut není podle mě třeba se touhle otázkou zabývat, pokud se neběží ve 30 st. Nevybíhat dehydrovaná, určitá ztráta tekutin se po běhu doplní celkem snadno. případně nějaká 3dcl lahvička v ruce, i bez držáku, kterou do hodiny vyprázdním, už mi nepřijde jako potíž.

    0/0
    23.5.2018 12:19

    J83a97r82e83k 65W64o20l24f 5490149470

    Já myslím, že do 10 - 15 km se to dá v pohodě bez vody, jde o zvyk... batoh mi příšerně vadí a ledvinka jak by smet ta cestuje kolem celého pasu ...

    +5/0
    23.5.2018 8:45

    J28a10r20e56k 19W37o19l94f 5470899220

    p.s. to pivo v cíli pak lépe chutná a jen zasyčí. ;-)

    +6/0
    23.5.2018 8:47

    M64a19g19d34a87l41e12n78a 76H17r15o23n46o38v10s52k79á 3290562144349

    Jasně, ale nealko;-) Po alko jsem nalačno hned přiopilá, a hlavně to narušuje regeneraci, pokud tedy máte v plánu následující den opět něco odběhnout, a do jisté míry maří tréninkové úsilí.

    0/0
    23.5.2018 12:24

    J10a29r54e55k 50W78o25l21f 5380629150

    Já zastávám tvrzení profesora Pirka, který tvrdí, že 10° pivo je po běhu nejlepší ionťák.:-)

    +1/0
    25.5.2018 12:42

    M52a70g43d73a73l41e75n78a 21H70r37o40n23o86v72s28k19á 3830382744899

    No jo, to se holt profesor Pirk mýlí. Ověřeno, odzkoušeno, prokázáno - do iontového nápoje to má daleko. ;-)

    0/0
    28.5.2018 22:38

    P84a87v63l89a 64H78r47a61d85i66l47o53v98a 3707751941364

    Do dvaceti bez vody v pohode, ale chce to behat pekne po ranu v chladku, a ne ve 30° vedru.

    +3/0
    23.5.2018 11:17

    H78o48n52z77a 92K63r72o87u41ž68e76k 3604169378987

    Malá technická. V článku se píše o obvyklém objemu měkké lahve 330 ml. Nevím, ale obvyklý objem softflask jsou 500, 250 a 150 ml. Softku o objemu 330 ml jsem snad ani nikdy neviděl.

    0/0
    23.5.2018 6:43





    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.