Diskuze

I já si nakoupím věci na běhání pod tlakem marketingu, říká odbornice

O běhání se mluví jako o nejlevnějším sportu. Někdy ho pro jeho popularitu nazývají golfem chudých. Teoreticky k němu nepotřebujete vůbec nic. Fakticky však výrobci běžeckého vybavení každý rok navyšují svoje zisky o miliardy korun. Podle aktivní běžkyně a šéfky marketingové agentury Margetroid Ivany Karhanové je důvod prostý. Běhání je populární, protože k němu nepotřebujete vůbec nic. Ovšem jen když nechcete.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

P59e63t80r 69R55a59p54č86a86n

30. 6. 2017 12:16

Nepotřebuju mít drahé a stále "lepší" boty, které stejně nepřežijou moje levné:) Musím mít boty své odzkoušené značky, které vydrží dlouho a cena do 1000Kč. Vím, že můžu mít lepší komfort, mírně lepší čas, ale já nechci. Chci žít a běhat s pocitem, že šetřím svou peněženku, životní prostředí a čas. Pak je pro mě běh relax a ne neustálé a nekončící váhání ;-)

0 0
možnosti

Vlk Vlček

30. 6. 2017 10:42

"Já na škole ještě běhala v bavlněném triku a šortkách." Probůh a co je na tom špatně? Já tak běhám dodnes.

"...nejprve si vyberete odvětví a teprve potom si podle toho vyberete oblečení." To jsem nikdy neudělal a žiju.

Ten marketing je asi dost peklo. Myslím, že bavlněné tričko je dost dobré na běh, kolo, lezení, floorball i hory. Já běhám v botách z Lidlu za 300, bez telefonu, nic neměřím, nestopuju, nefotím, nezevluju s tím na Facebooku. To je asi jako kdybych vůbec neběhal, že? :-)

0 0
možnosti
PZ

vezmu obyc kecky stare triko trenky a bezim :) fakt nepotrebuju nic vic protože uz se na olymiadu nechystam a nepotrebuju honit kazdou desetinu.

0 0
možnosti
PK

ad bosé běhání: vždyť právě, protože naprostá většina stránek o tomto je zahlcena přímou či skrytou reklamou na různé druhy příslušné obuvi, když přitom je možné a dobré aspoň občas běhat úplně bosý, takže se automaticky směšují bosé běhání a minimalistická obuv

ad analýzy došlapu apod. : toto je fajn, nicméně lepší by bylo napřed dotyčným vysvětlit, jak toto mohou zlepšit vlastní činností (třeba zkrátit krok, dopadat pod sebe apod.), místo, aby se jim od začátku dávaly nějaké kompenzační pomůcky, zejména jedná-li se o začínající běžce (představme si, že by se stejně postupovalo s batolaty, která poprvé zkoušejí chodit)

0 0
možnosti
JS

V podstatě jo, ale článek je vyloženě o marketingu, ten přece nemůže řešit špatnou techniku ani bosý běh. Marketing má za úkol Vám nabídnout produkt, který chcete či potřebujete, v případě běhu to jsou běžecké potřeby. Není to ani špatně ani dobře, prostě to tak má být, a to jestli je třeba běhat bosý či běhat správnou technikou už musí řešit jiní. Samozřejmě že marketing nám cpe věci mnohdy zbytečné ale to už je na každém jak moc se nechá ovlivnit, nejsme přece stádo.

3 0
možnosti