• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    I já si nakoupím věci na běhání pod tlakem marketingu, říká odbornice

    O běhání se mluví jako o nejlevnějším sportu. Někdy ho pro jeho popularitu nazývají golfem chudých. Teoreticky k němu nepotřebujete vůbec nic. Fakticky však výrobci běžeckého vybavení každý rok navyšují svoje zisky o miliardy korun. Podle aktivní běžkyně a šéfky marketingové agentury Margetroid Ivany Karhanové je důvod prostý. Běhání je populární, protože k němu nepotřebujete vůbec nic. Ovšem jen když nechcete.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    P53e71t20r 19R63a25p75č18a52n 5735706291572

    Nepotřebuju mít drahé a stále "lepší" boty, které stejně nepřežijou moje levné:) Musím mít boty své odzkoušené značky, které vydrží dlouho a cena do 1000Kč. Vím, že můžu mít lepší komfort, mírně lepší čas, ale já nechci. Chci žít a běhat s pocitem, že šetřím svou peněženku, životní prostředí a čas. Pak je pro mě běh relax a ne neustálé a nekončící váhání ;-)

    0/0
    30.6.2017 12:16

    Vlk Vlček

    "Já na škole ještě běhala v bavlněném triku a šortkách." Probůh a co je na tom špatně? Já tak běhám dodnes.

    "...nejprve si vyberete odvětví a teprve potom si podle toho vyberete oblečení." To jsem nikdy neudělal a žiju.

    Ten marketing je asi dost peklo. Myslím, že bavlněné tričko je dost dobré na běh, kolo, lezení, floorball i hory. Já běhám v botách z Lidlu za 300, bez telefonu, nic neměřím, nestopuju, nefotím, nezevluju s tím na Facebooku. To je asi jako kdybych vůbec neběhal, že? :-)

    0/0
    30.6.2017 10:42

    P44a98v85e14l 69Z48a46j78í48č27e64k 8224480416470

    vezmu obyc kecky stare triko trenky a bezim :) fakt nepotrebuju nic vic protože uz se na olymiadu nechystam a nepotrebuju honit kazdou desetinu.

    0/0
    28.6.2017 19:26

    P26e64t11r 71K93a71ň33o36v49s77k79ý 1574942407859

    ad bosé běhání: vždyť právě, protože naprostá většina stránek o tomto je zahlcena přímou či skrytou reklamou na různé druhy příslušné obuvi, když přitom je možné a dobré aspoň občas běhat úplně bosý, takže se automaticky směšují bosé běhání a minimalistická obuv

    ad analýzy došlapu apod. : toto je fajn, nicméně lepší by bylo napřed dotyčným vysvětlit, jak toto mohou zlepšit vlastní činností (třeba zkrátit krok, dopadat pod sebe apod.), místo, aby se jim od začátku dávaly nějaké kompenzační pomůcky, zejména jedná-li se o začínající běžce (představme si, že by se stejně postupovalo s batolaty, která poprvé zkoušejí chodit)

    0/0
    28.6.2017 0:42

    J32u85r58č18a 39S76t22a28n11i49s36l78a15v 9539558968257

    V podstatě jo, ale článek je vyloženě o marketingu, ten přece nemůže řešit špatnou techniku ani bosý běh. Marketing má za úkol Vám nabídnout produkt, který chcete či potřebujete, v případě běhu to jsou běžecké potřeby. Není to ani špatně ani dobře, prostě to tak má být, a to jestli je třeba běhat bosý či běhat správnou technikou už musí řešit jiní. Samozřejmě že marketing nám cpe věci mnohdy zbytečné ale to už je na každém jak moc se nechá ovlivnit, nejsme přece stádo.

    +3/0
    28.6.2017 6:21





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.