• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Vykašlete se na hubnutí, výkon a kilometry, říká trenér

    Ubrat na intenzitě, snížit zátěž a zkrátit vzdálenost jsou obecné rady, jak sportovat v pokročilejším věku. A přesně na takové musel trenér Pavel Landa zapomenout, když učil v rámci projektu Aktivní senior důchodce sportovat. Zásadní je podle něj individuální přístup, rozcvičení, teplo, doplňky stravy a hlavně tepová frekvence.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Výpis zvoleného vlákna.
    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    Ivo Štolpa

    Pěkný článek, jen co je pravda. Jen mám trochu problém s tím nezačínat běhat pro 55+. Já sám začal běhat až v 56ti přes chůzi, střídání běhu s chůzí, až po souvislý běh. Když zůstane hlavním kritériem si běh užít, dá se začít i pozdějším věku, pokud je člověk schopen udělat krok, ohnout koleno a postavit se na špičky :-)

    +3/0
    25.4.2017 13:14





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.