• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Nabíráte svalovou hmotu? Připravte se na zpomalení i lepší dynamiku

    Pokud jste hubení, jste i svižní a dobře se vám běhá. Ale přeci jen byste nějaké to kilo navíc brali. V podobě svalů, jak jinak. Zeptali jsme se Jana Vlčka, trenéra a výživového poradce v jedné osobě, jak na to. Možná se budete divit, ale svaly lze nabrat i běháním.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    Honza Sláma

    Tréninkem se samozřejmě žádná SVALOVÁ HMOTA nenabere. Pouze se vybuduje a posílí svalová infrastruktura a svaly se zkrátí do výhodnější výchozí pozice v očekávání další nadměrné zátěže. Po zmoudření jedince dochází ke zhroucení této infrastruktury, které se projevuje například zvýšeným krevním tlakem... Co se typu člověka týká, tak je to dáno inervací, která je vybudováva při růstu jedince a stravou tedy zůstává naprosto netknuta.

    0/0
    25.2.2017 12:50

    K10a26r18e29l 83N96o47v80o27t79n11y 6529911939445

    Cross Fit, Wallball... co dalsiho? Dneska staci vymyslet dobre znejici anglicky nazev a lidi se muzou zblaznit a chodi do "gymu" a plati a plati a plati. A pritom se jedna o cviky, ktery kazdy zna a muze je delat doma a zdarma. Staci jen prekonat vlastni lenost.

    +2/0
    20.2.2017 10:18

    J89a69n 22R74i16c30h92t79e83r 5402472933315

    ...je třeba zařadit „potréninkovku“ formou hydrolyzátu nebo gaineru. A přidat druhou večeři formou tvarohu nebo kaseinového nápoje. Dále celkově přidat makronutrienty, aby vše správně pracovalo,“ vypočítává Jan Vlček.

    Díky za radu, ale ta slova fakt neznám (teda tvaroh jo, ale nechutná mi:-))

    +4/0
    16.2.2017 13:59

    Radek Nový

    Pro ektomorfa jsou cukry pro nabírání svalstva zcela zásadní. Svaly rostou po bílkovinách, to ano, ovšem u ektomorfa dochází vlastně neustále ke zrátě svalové hmoty vzhledem k celodennímu výdeji energie, kterou si organismus bere právě ze svalů. Z toho důvodu se musí energie doplňovat nejlepe v podobě gainerů. Ektomorf si zaváže tkaničky před během a už má půl kila dole. Bez cukrů to alespoň pro udržení nějaké svalové hmoty prostě nejde. Nemluvím zde o Endomorfech či mezomrfech. Ty a ́t se cukrům vyhýbají.

    +1/−1
    5.2.2017 8:26
    Foto

    R93a73d61e37k 70H82a66n33k76a 8136667149943

    Paušalizování u fyziologie a fyziognomie opravdu není na místě. Každé tělo je unikátní "stroj".

    0/0
    27.2.2017 7:54

    R88ó45b59e60r42t 95H97o88š93t87á82k 8455612536177

    Gainer to akože fakt? Z toho naberieš na objeme ale tak na tukovom hlavne a tvaroh na večer vytvára zbytočne prekyslený organizmus, kazeín a iné mliečne proteiny len zbytočne dvihnú inzulín na extrémne hodnoty teda nič moc. Ak chcete doplniť protein tak ryžový, 80% proteinu ktorý je rýchlo stráviteľný a vstrebateľný

    +1/−3
    4.2.2017 8:57

    T69o21m40á57š 29M33r96á50z 4940420101856

    Bohužel rýžový protein nedodává kompletní spektrum aminokyselin, samotný kasein nezvedá hladinu inzulinu, naopak ji snižuje. V žaludku se sráží a zpomaluje trávení a tím i snižuje sekreci inzulinu. Syrovátka a mléčné aminokyselinu zvedají sekreci, samotný kasein ne.

    0/−2
    4.2.2017 18:27

    F86i59l86i71p 77S79m31o37l75a 9507238581267

    Předpokládám, že u dat závodů má být 2017 místo 2016. ;-D:-)

    +1/0
    3.2.2017 14:57

    P10e90t94r 17K82o84l66á49ř 8815721785751

    Crossfitové gymy, boxy, wallbally atd. Opravdu je nutné cpát anglické výrazy všude? Působí to až směšně, stejně jako název CrossFit Iron Land ;-D Přitom jsme země s bohatou sokolskou a tělocvičnou tradicí již od poloviny 19. století. V USA tou dobou pobíhali indiáni a sever válčil s jihem. Myslím, že bychom jako národ měli více ctít své tradice a nezapomínat na své předky.

    +31/0
    3.2.2017 7:35





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.