• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Tři měsíce místo běhu cvičení. Už zase běhám a cítím se silnější

    Po tři měsíce se redaktoři odevzdali do rukou odborníka. „Chceme, aby naše tělo fungovalo,“ zněla jejich žádost. Znamenalo to vzdát se na celou dobu oblíbeného běhu a začít tvrdě pracovat doma i v tělocvičně. Změna jim dala i vzala.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    J89a40n 13C96a34b85a84l 8224963700364

    Lidi zkuste Freeletics. po 12ti týdnech 10 kilo dole. Všechny sporty mi jdou lépe. Chcete li vědět víc, zadejte do you tube freeletics transformation.

    0/0
    24.3.2016 1:33
    Foto

    J81a87n 20C95a76b65a59l 8534113820504

    Double post. Jsem myslel že mi kvůli názvu youtube ten delší co jsem postnul dole Rungo nevzal :D pardon.

    0/0
    24.3.2016 1:33
    Foto

    J37a67n 57C51a20b72a58l 8364583120184

    Lidi, pokud se chcete stát všestranými atlety s výbornou fyzickou kondicí, tak vám doporučuji aplikaci pro telefon Freeletics (název vychází z kombinace Free Athlet, neboli nesvázaný atlet). Existuje v bezplatné verzi, kde máte několik setů cvičení na ukázku zdarma, každý cvik má vysvětlující video hned v telefonu s vypíchnutými body jak a co dělat správně. Placená verze je buď na 3, 6 nebo 12 měsíců (40 60 80 dolarů) a má v sobě takzvaného trenéra (chytrý algorytmus). Zadáte své údaje, uděláte si s aplikací krátký fitness test a pak vám trenér ušije trénink přímo na tělo na každý týden. Po každém cvičení zadáte, jak moc bylo cvičení pro vás obtížné a podle toho vám připraví zase další trénink. Cvičení se stávají každým týdnem obtížnější. Dělám to už 12 týdnů, z 10ti kliků se stalo 100, z 0 přítahů na hrazdě 7, z 95kil 85 kil a přibral jsem asi 3 kila svalové hmoty. Nejlepší na tom je, že nemusíte cvhodit do tělocvičny, všechno lze udělat doma v obýváku na prostoru 2x2 metry. Pokud chcete vědět víc, vlezte na youtube a zadejte do vyhledávače Freeletics Transformation. Tuhle aplikaci nemůžu prostě vynachválit.

    +1/0
    24.3.2016 1:31

    T91o74m52á20š 97M11r42á37z 4400190951406

    pokud bylo cílem vyladit pohybový aparát, tak jsou tam pořád 2 zásadní problémy, které při běhu povedou k přetížení nohou, pánve a bederní a krční páteře. To je zkrat Dk a posun nebo torze pánve, protrakce následně přetíží krk. Ale máme super Core a můžeme se vrhnout vstříc budoucím dobrodružstvím... takže sečteno a podtrženo 3 měsíce tahání železa, vedlo k dysbalanci pánve a nevyresene lopatce s ramenem.

    +1/0
    19.3.2016 9:43

    Marcela žiačiková

    čkoda, že v Liberci není možnost na 3 měsíce takto zamakat:-/

    0/0
    19.3.2016 7:15

    Michal Štrunc

    Nejhorší jsou zapálený amatéři, který ke svýmu amatérskýmu sportu přistupujou jak kdyby trénovali na olympiádu. Přitom jsou často dost mimo. To je jejich věc, i když je to někdy dost směšný. Nejhorší ale je, že si o sobě myslej jaký jsou znalci a chtěj radit ostatním. Ondrášová je toho typickým příkladem.

    +7/−1
    18.3.2016 19:04

    M60a32r56t92i71n 58V57o54j86í52ř 2487133446488

    A ještě bych dodal, že článek je napsaný ve stylu dítěte, které zrovna vyšlo základku. Čte se opravdu nedobře.

    +3/0
    27.3.2016 13:46

    L82u74k22á62š 69M21e34d72v95ě45d 5532658669583

    Reklama na tělocvičnu vašeho kamaráda končí?8-o....na jak dlouho?Rv

    +1/0
    17.3.2016 18:55

    D20a73v51i40d 40P37e96t29r62ž79e86l76a 2106564313480

    Výhoda je, že u lidí, kteří se hýbou (mají zvýšenou citlivost k tělu - tedy pokud se nehýbou naprosto mechanicky), jde náprava celkem rychle. Je však potřeba si dávat "jen" pozor, aby tělo zase nespadlo do původních stereotypů. Jen tak dál :-)

    +3/0
    17.3.2016 14:22

    L36u49c75i59e 28S66k25o76r48k84o15v87s35k21á 8487163917984

    Na zakončení seriálu by bylo pěkné, kdyby trenéři sestavili nějaký testík, který by si každý mohl zkusit doma jak na tom je. Je mi jasné, že chtějí aby si to lidé šli zkusit k nim a zaplatili jim za to, ale třeba by tak taky získali zákazníky až všichni zjistí jak na tom jsou. Jinak ještě by mě zajímalo, jak na tom jsou lidé, kteří Rungo nejen čtou, ale řídí se i psanými doporučeními :-) od vás mi totiž tahle série článků přijde jako přiznání, že "kážete vodu a pijete víno" :-) Na Rungo jsou pořád články jak běžec musí protahovat, cvičit, dělat i nějaký kompenzační sport....

    +2/0
    17.3.2016 10:29

    Š44t22ě10p17á71n 17B51ö62h22m 6412745920202

    Když si vygooglíte "functional movement screen test" tak najdete dost článků k tomu jak se otestovat a nemusíte nikam moc chodit (otázka je, jak upřímnej k sobě člověk dokáže bejt).

    A popravdě problém runga mi přijde, že tu píšou (sice nadšení) ale evidentn2 dost tragický amatéři - jestli teda správně chápu to "Majda 17? Just wow Majda je na tom třikrát lépe než před třemi měsíci." jako že na začátku měla 5-6 bodů (a kolega na tom byl zhruba stejně), tak celou dobu dělal něco hodně špatně a je otázka jestli takový lidi mají co radit ostatním.

    +4/0
    17.3.2016 10:53
    Foto

    M77a50j56d19a 13O89n17d40r52á58š73o90v55á 8315185921

    My neradíme, radí odborníci. My jejich know how dáváme do písmenek. To je jedna věc. Druhá věc je, že spoustu nul a tedy i malé skóre nám vysekaly bolesti při tom testu na začátku. A to i bolesti, které mě jinak vůbec netrápily a nevěděla jsem o nich, prostě to bolelo až při tom pohybu na testování (od toho ten test je) a ono to správně při takovém pohybu bolet nemá. Inu pracujeme hodně u počítače, neseme už i několik křížků na svých bedrech... zadarmo tělo pružné mladice mít nebudu.

    +7/0
    17.3.2016 11:10
    Foto

    M50a40j80d84a 10O22n18d47r28á77š67o17v64á 8545825121

    K první otázce: tento test, který jsme podstupovali, bych si ani já sama sebe nemohla vyhodnotit, není to to samé, jako samovyšetření prsou, nebo hluboký předklon a kam až dosáhneš prsty... Zkoumá se celý pohyb těla :) zkrátka jsou na to proškolení lidé, kteří o fyziu musí něco vědět. Například majitel a běžec Trailpointu, Michael Dobiáš, teď tímto školením prošel, co jsem viděla na Facebooku. Třeba by k tomu řekl víc.

    K druhé otázce: ano i obezitolog ví, že má pár kilo navíc a člověk měl by se hýbat. Však on se také hýbe, jen by se měl hýbat ještě více, ale není jaksi čas, spousta práce a navíc není obézní, jen má pár kilo navíc... (berte prosím s nadsázkou). My jsme samozřejmě občas protahovali, posilovali, ale věnovat se tomu cíleně, na to jaksi nebyl čas. Navíc jsme, jako i další z mnoha běžců, měli pocit, že jsme na tom dobře oproti ostatním. A ono také ano. Jen ani toto jaksi nestačí. Není to správné měřítko. A nebojíme se to přiznat, jsme lidé jako vy. Naopak jdeme s kůži na krk, protože přinutí-li naše články byť jediného člověka se nad tímto zamyslet a začít něco dělat než jen bezhlavě běhat, stálo to za to.

    Zkusím se zamyslet, zda bychom neudělali nějaké video k KB5. Ale v předchozích článcích jsme linkovali nějaká jejich videa i na protahování a cviky a dle toho také zjistíte jak na tom zhruba jste.

    +7/0
    17.3.2016 11:06

    L55u73c37i46e 78S12k44o25r83k68o90v63s36k25á 8257843427694

    No já to nemyslela nijak špatně:) Já myslím, že je dobře, že jste tím prošli za ostatní běžce. Jen jsem práve myslela jaký rozdíl by byl u čistě běžce a pak u někoho kdo třeba dělá pravidelně ještě jiné sporty, jestli ta kompenzace jiným sportem vůbec pomáhá. Jinak k těm testům, to je asi pravda, že jsou hodně komplexní, představovala jsem si něco jednoduchého jako říkáš, jak moc se člověk ohne, jestli dokáže udělat dřep na plných chodidlech a podobně:)

    0/0
    17.3.2016 13:41
    Foto

    M70a11j93d18a 19O64n42d19r89á35š31o10v74á 8965745711

    Laický můj názor: Je velmi pravděpodobné, že člověk, který si jde týdně 3x zaběhat, 1x zaplavat, 1x na crossfit a doma si cvičí jógu, na tom bude líp, než ten, co si jde 6x týdně zaběhat. Předpoklad ale je, že to plavání crossfit a jógu vykonává správně. Zda je na tom dostatečně dobře, toť otázka. Trápí ho něco (stále, nebo občas)? Nejlepší asi je, když tě trenér vede ve cvičení komplexně, jako celek a tak tě i posuzuje a objektivním okem. Ale když provozuješ a správně rozmanité sporty, které se doplňují, nemusí to být potřeba.

    +1/0
    17.3.2016 15:18

    S45v81a93t71a24v48a 94D64u11r41a30n53o21v13á 3619829734931

    Na X-Man vloni byl serial cviceni (Skola sily) od KB5 s video navody na cviceni, kde P. Macek vysvetluje, jak na to a jake se chyby lze udelat. xman.idnes.cz

    +2/0
    17.3.2016 13:50





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.