• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Nenechte se zlákat k nezdravým svačinkám a připravte si jídlo s sebou

    Zásady skladby stravy při běhání a tři oblíbené recepty, po kterých se vám tělo odmění energií do nového dne. To je tématem dnešního článku, díky kterému třeba nasbíráte inspiraci pro svůj talíř.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    R82i89c17h31a68r85d 43M55i69k20u80l54e69n60k39a 1169747357894

    Celkem vás lituji, jídla nevypadají vůbec lákavě a většina z nich asi ani není moc chutná....

    0/0
    27.12.2015 15:25

    M40i48c65h63a11l 65H21a83c54k 9324866845

    Použití mikrovlnky k "dodělání" ovesné kaše je opravdu tragické :) všechno, co byste z ní mohla získat užitečného, zabijete.

    +1/−1
    10.12.2015 7:36

    M35a17r33c79e54l80a 55J57a84n16o57u62t57o68v63á 8633394666266

    Čekala jsem že se někdo ozve na mikrovlnku :-) Debatovat tu na téma pro a proti by bylo na dlouho a je to samozřejmě věc názoru, každopádně se mnou jistě budete souhlasit že je lepší, než si dát snídani v McDonaldu :-)

    0/0
    10.12.2015 10:38

    M83i30c21h29a29l 51M50i51l66l66e29r 9326712249862

    jsi obet konspirace;-D

    0/0
    27.12.2015 15:50

    Lucie Šimelová

    Jídlo s  sebou do práce si připravuji, s tím nemám problém. Poslední jídlo před během je svačina, většinou tvaroh s ovocem a oříšky, okolo půl čtvrté ještě v práci, vybíhám cca po šesté.  Problém je jídlo po běhu. Než doběhnu, protáhnu se a osprchuji je osm a v devět chodím spát. Už tedy nic nejím, jen piji. Sice jsem ráda za redukci váhy, kvůli tomu jsem i začala běhat, na druhou stranu cítím, že to není dobře. Co a kolik tedy sníst, abych měla z čeho regenerovat a nepřibrala?

    0/0
    9.12.2015 10:36

    M93a69r44c52e15l36a 30J54a44n82o63u58t16o47v18á 8523294896916

    Také jsem to tak řešila, ale nebyla pak energie na běh a tělo strašně špatně regenerovalo. Doporučuji aplikaci Kalorické tabulky, kam zadáváme přesné množství jídla které během dne sním (ze začátku je třeba občas něco zvážit a udělat si představu o gramážích) spolu s pohybem a apka krásně ukáže, kolik bílkovin, sacharidů a tuků člověk sní a kolik zbývá. Je to skvělý pomocník! Dříve jsem jedla hodně pod bazál, tělo nehublo a dělalo si zásoby, jakmile jsem začla pořádně večeřet, všechno se obrátilo k lepšímu.

    0/0
    9.12.2015 11:19

    L30u67c51i86e 21Š60i34m39e15l16o27v48á 9371400841538

    Děkuji za reakci. Kalorické tabulky znám, taky mi hodně pomohly. Nicméně abych hubla, vypočítaly mi dodržovat příjem 5000kJ. Udělala jsem si představu o množství a skladbě jídla, ale nezhubla jsem. Vše se prostě do tabulek nacpat nedá.  :-) Zhubla jsem až díky běhání, protože co se týče jídla, už nebylo kde ubírat.

    0/0
    9.12.2015 13:13

    R75o69s69t32i72s77l93a90v 74R84o67z86a 1915599290219

    kalorické tabuľky, kilojouly, gramy ... ach ženy ženy. Nepočítajte kalórie, ale ten čas venujte behu alebo inému športu.

    Behám cca 70km týždenne, som kancelárska krysa, takže obedujem čínu, kľudne aj rezeň alebo smažák, vybieham večer. Keď sa najem pred behom niečoho ťažšieho, je mi špatne a už si na to zas dám pol roka pozor. (Telo presne vie čo chce a čo nie). Po behu jem ak mám chuť, ak nie len pijem, prípadne si dám "fittičinku" snickers. So svojou váhou si robím čo sa mi zachce. Stačí pritvrdiť v tréningu a ubrať na porciách a za mesiac viem pohodlne bezbolestne dať dolu 5kg (mám aktuálne 89kg, moja bežecká hmotnosť je 85kg pri 193cm, ale sezóna je ešte ďaleko).

    Mám vo vedľajšej kancelárii cicušku ako ste vy dve. V exceli má 6 tabuliek s gramami čo zožrala, hneď jej to prepočítava na kalórie. Hodinky jej rátajú počet krokov čo spraví za deň. Žerie rôzne trávy, napodobeniny cestovín a vyvážené energetické blafy.Odbehne v miernom tempe ledva 25km týždenne a nechápe prečo sa jej zadok nezmenšuje.

    Mám 40 rokov, spaľovanie u mňa nie je čo bývalo, ale fyzika funguje. Čo zjem, musím spáliť, inak priberiem. Ak spálim viac, chudnem.

    +4/−1
    9.12.2015 16:53

    M79a52r34c93e72l11a 91J64a93n74o94u25t39o76v45á 8193774176326

    Osobně si myslím že 5000kj je málo, záleží na tom jaký je váš věk, váha, výška a práce, kterou vykonáváte :-) Já mam cca 7000kj a ve dny kdy nesportuji, což už je slušná dávka :-)

    +1/0
    10.12.2015 10:42
    Foto

    L97e52n29k32a 96H93a73l92á30m85k48o70v27á 4230672296268

    Souhlasim, prijde mi to zalostne malo, i kdyby slecna byla velmi drobne postavy. Celkove mi prijde, ze z toho jidla jde videt obrovska snaha zhubnout...

    +1/0
    10.12.2015 15:57

    N59i42n29a 81P95o67k39o18r82n28á 1942595551909

    Jako lehkou veceri doporucuju polevky, kdyz si je pripravite dopredu, ohrate jsou hned a clovek doplni zaroven i tekutiny. Ja si vzdycky pri vareni kotle polevky oddelim par jednoporcovych krabicek a skladuju je v mrazaku.

    +4/0
    9.12.2015 23:38

    L50u81c81i21e 87Š80i98m14e71l75o16v28á 9711720881558

    Děkuji, konečně odpověď na mou otázku:-) To je dobrý nápad.

    0/0
    10.12.2015 7:31





    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.