• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Nenechte se zlákat k nezdravým svačinkám a připravte si jídlo s sebou

    Zásady skladby stravy při běhání a tři oblíbené recepty, po kterých se vám tělo odmění energií do nového dne. To je tématem dnešního článku, díky kterému třeba nasbíráte inspiraci pro svůj talíř.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    R51i87c40h58a45r64d 65M96i81k36u73l31e27n91k21a 1769517947764

    Celkem vás lituji, jídla nevypadají vůbec lákavě a většina z nich asi ani není moc chutná....

    0/0
    27.12.2015 15:25

    M88i19c18h42a84l 11H68a28c86k 9864256375

    Použití mikrovlnky k "dodělání" ovesné kaše je opravdu tragické :) všechno, co byste z ní mohla získat užitečného, zabijete.

    +1/−1
    10.12.2015 7:36

    M70a77r43c13e81l70a 65J94a55n61o65u81t50o37v12á 8773424256306

    Čekala jsem že se někdo ozve na mikrovlnku :-) Debatovat tu na téma pro a proti by bylo na dlouho a je to samozřejmě věc názoru, každopádně se mnou jistě budete souhlasit že je lepší, než si dát snídani v McDonaldu :-)

    0/0
    10.12.2015 10:38

    M30i64c34h91a43l 54M54i57l75l45e78r 9196662979122

    jsi obet konspirace;-D

    0/0
    27.12.2015 15:50

    Lucie Šimelová

    Jídlo s  sebou do práce si připravuji, s tím nemám problém. Poslední jídlo před během je svačina, většinou tvaroh s ovocem a oříšky, okolo půl čtvrté ještě v práci, vybíhám cca po šesté.  Problém je jídlo po běhu. Než doběhnu, protáhnu se a osprchuji je osm a v devět chodím spát. Už tedy nic nejím, jen piji. Sice jsem ráda za redukci váhy, kvůli tomu jsem i začala běhat, na druhou stranu cítím, že to není dobře. Co a kolik tedy sníst, abych měla z čeho regenerovat a nepřibrala?

    0/0
    9.12.2015 10:36

    M53a83r88c39e15l85a 98J30a36n52o35u91t56o97v90á 8853714656566

    Také jsem to tak řešila, ale nebyla pak energie na běh a tělo strašně špatně regenerovalo. Doporučuji aplikaci Kalorické tabulky, kam zadáváme přesné množství jídla které během dne sním (ze začátku je třeba občas něco zvážit a udělat si představu o gramážích) spolu s pohybem a apka krásně ukáže, kolik bílkovin, sacharidů a tuků člověk sní a kolik zbývá. Je to skvělý pomocník! Dříve jsem jedla hodně pod bazál, tělo nehublo a dělalo si zásoby, jakmile jsem začla pořádně večeřet, všechno se obrátilo k lepšímu.

    0/0
    9.12.2015 11:19

    L16u15c52i50e 68Š36i25m18e29l20o82v56á 9251510341588

    Děkuji za reakci. Kalorické tabulky znám, taky mi hodně pomohly. Nicméně abych hubla, vypočítaly mi dodržovat příjem 5000kJ. Udělala jsem si představu o množství a skladbě jídla, ale nezhubla jsem. Vše se prostě do tabulek nacpat nedá.  :-) Zhubla jsem až díky běhání, protože co se týče jídla, už nebylo kde ubírat.

    0/0
    9.12.2015 13:13

    R92o52s84t25i81s31l43a97v 49R17o62z97a 1585839590179

    kalorické tabuľky, kilojouly, gramy ... ach ženy ženy. Nepočítajte kalórie, ale ten čas venujte behu alebo inému športu.

    Behám cca 70km týždenne, som kancelárska krysa, takže obedujem čínu, kľudne aj rezeň alebo smažák, vybieham večer. Keď sa najem pred behom niečoho ťažšieho, je mi špatne a už si na to zas dám pol roka pozor. (Telo presne vie čo chce a čo nie). Po behu jem ak mám chuť, ak nie len pijem, prípadne si dám "fittičinku" snickers. So svojou váhou si robím čo sa mi zachce. Stačí pritvrdiť v tréningu a ubrať na porciách a za mesiac viem pohodlne bezbolestne dať dolu 5kg (mám aktuálne 89kg, moja bežecká hmotnosť je 85kg pri 193cm, ale sezóna je ešte ďaleko).

    Mám vo vedľajšej kancelárii cicušku ako ste vy dve. V exceli má 6 tabuliek s gramami čo zožrala, hneď jej to prepočítava na kalórie. Hodinky jej rátajú počet krokov čo spraví za deň. Žerie rôzne trávy, napodobeniny cestovín a vyvážené energetické blafy.Odbehne v miernom tempe ledva 25km týždenne a nechápe prečo sa jej zadok nezmenšuje.

    Mám 40 rokov, spaľovanie u mňa nie je čo bývalo, ale fyzika funguje. Čo zjem, musím spáliť, inak priberiem. Ak spálim viac, chudnem.

    +4/−1
    9.12.2015 16:53

    M52a20r91c95e10l43a 29J12a88n77o79u20t52o95v19á 8493314496966

    Osobně si myslím že 5000kj je málo, záleží na tom jaký je váš věk, váha, výška a práce, kterou vykonáváte :-) Já mam cca 7000kj a ve dny kdy nesportuji, což už je slušná dávka :-)

    +1/0
    10.12.2015 10:42
    Foto

    L42e85n50k73a 84H71a54l11á60m73k27o59v44á 4590752136158

    Souhlasim, prijde mi to zalostne malo, i kdyby slecna byla velmi drobne postavy. Celkove mi prijde, ze z toho jidla jde videt obrovska snaha zhubnout...

    +1/0
    10.12.2015 15:57

    N59i37n58a 59P33o82k35o14r50n33á 1542525971239

    Jako lehkou veceri doporucuju polevky, kdyz si je pripravite dopredu, ohrate jsou hned a clovek doplni zaroven i tekutiny. Ja si vzdycky pri vareni kotle polevky oddelim par jednoporcovych krabicek a skladuju je v mrazaku.

    +4/0
    9.12.2015 23:38

    L75u18c85i26e 30Š12i46m16e34l54o41v67á 9381710281448

    Děkuji, konečně odpověď na mou otázku:-) To je dobrý nápad.

    0/0
    10.12.2015 7:31





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.