• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Superstrečink: jak se protáhnout a nezmrznout

    Donutit sportovce k pravidelnému strečinku je těžké, má však být nedílnou součástí tréninku. Je to logické, to, co zatěžujeme, se totiž zkracuje, a co se zkracuje, nefunguje tak dobře, jak by fungovat mělo.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    M22a33r32t44i96n 23Ž40á41k 1522198793782

    já osobně doma jen rozhýbu klouby..rameno, kyčle, kolena...první kilometr dám zlehka na zahřátí, poslední kilometr to samé. po doběhnutí statický strečink dle článku sl. fyzioterapeutky ze dne 29.8.2014. zatím to bezva funguje :-)

    0/0
    22.1.2016 15:37

    T48o10m12a82s 85A67u79g15u30s98t52y79n 6477566201590

    Myslím, že ideální je před vyběhnutím sednout doma v teple na rotoped, pak si udělat dynamický strečink stále doma, pak teprve vyběhnout. Po doběhnutí si udělat doma zase v teple statický stečink.

    +1/0
    21.12.2015 17:33

    J35i98ř37í 16N47ě88m67e28c 6456567176557

    Asi jo. Je to chvíle, co jsem začal s běháním a je lepší se rozcvičit doma. Nebo jestli v mírném tempu doběhnout na "rozcvičovací" místo a po zahřátí se protáhnout je otázka.

    0/0
    22.12.2015 8:59





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.