• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Superstrečink: jak se protáhnout a nezmrznout

    Donutit sportovce k pravidelnému strečinku je těžké, má však být nedílnou součástí tréninku. Je to logické, to, co zatěžujeme, se totiž zkracuje, a co se zkracuje, nefunguje tak dobře, jak by fungovat mělo.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    M26a10r14t95i58n 22Ž14á57k 1762978823922

    já osobně doma jen rozhýbu klouby..rameno, kyčle, kolena...první kilometr dám zlehka na zahřátí, poslední kilometr to samé. po doběhnutí statický strečink dle článku sl. fyzioterapeutky ze dne 29.8.2014. zatím to bezva funguje :-)

    0/0
    22.1.2016 15:37

    T87o15m61a41s 15A87u74g37u31s36t31y55n 6977126231360

    Myslím, že ideální je před vyběhnutím sednout doma v teple na rotoped, pak si udělat dynamický strečink stále doma, pak teprve vyběhnout. Po doběhnutí si udělat doma zase v teple statický stečink.

    +1/0
    21.12.2015 17:33

    J53i26ř72í 60N37ě24m30e97c 6396617936937

    Asi jo. Je to chvíle, co jsem začal s běháním a je lepší se rozcvičit doma. Nebo jestli v mírném tempu doběhnout na "rozcvičovací" místo a po zahřátí se protáhnout je otázka.

    0/0
    22.12.2015 8:59





    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.