• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Jídlo, které pomáhá: před sportováním rybu, po něm chleba s tvarohem

    Správně zvolené jídlo vám sport, běh obzvláště, nejen zpříjemní lehkostí, ale současně poskytne dostatek energie a dobrou regeneraci po výkonu. Je to jednoduché, stačí se držet pár zásad.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    L86e79n52k74a 48H13a82l21á26m21k78o26v72á 4330792966778

    Na nizkosacharidovce to mam samozrejme jinak, uz tim ze adaptaci na tuhle vyzivu napriklad pri beznem behani nesaham do glykogenovych zasob. V mem pripade neni nad kavu s velkou davkou smetany pred behem (dam tak v klidu i maraton) a po behani velka porce nasich vajicek se syrem a slaninou, ale cekam s tim alespon hodinu....no ale ja jsem trochu jiny pripad.

    0/0
    29.8.2015 23:14

    E67m27i24l 29P69r50c88h67a18l 5300880658434

    Pohankova kase s proteinem a vodou, boruvky, maliny nebo jablko. Po cemkoliv jinem mi je rano tezko.

    0/0
    29.8.2015 19:14
    Foto

    M58a63j33d50a 94O59n71d16r73á60š48o15v18á 8745305621

    Už druhá pohanková kaše, tak to na tom vážně něco bude ;-)

    0/0
    29.8.2015 19:52

    M11i45r35o30s93l42a82v 49T60i77š58e63r 4189159534292

    Mám skvělé zkušenosti s pohankovou kaší (s mlékem) s troškou medu a kousky banánu....lehká na žaludek, přitom dodá spoustu sil, navíc je poměrně chutná.

    0/0
    29.8.2015 18:09
    Foto

    M86a75j26d28a 53O66n59d29r58á72š58o51v92á 8655675141

    Pohanka má dost výraznou chuť a snesu ji jen jako kaši s česnekem a uzeným sýrem. Ale zkusím, to, třeba zachutná, díky :-)

    0/0
    29.8.2015 19:11

    P63e46t23r87a 15F25a82b79i14n69g41e89r16o52v28á 1976439294609

    Zajímavé, poučné, v kostce základní rady. Jen bych dodala, že granola je anglosaský výraz pro müsli, které je u nás obvyklejší.

    0/0
    29.8.2015 17:54

    J51o25s11e14f 37Š85e82m37e38l73í77k 7859231640707

    Nejlepší je chleba s tvarohem. To věděl už kdysi dávno i Dr.Voštěp, když krmil princeznu solimánskou.

    +3/0
    29.8.2015 14:53

    M57a92r32c73e25l27a 43J36a22n11o47u60t84o38v22á 8173354916606

    Taky můžu vločky na 1000 způsobů, díky moc za tip na rybku, prubnu jí :-) 

    kdybych ale snědla takhle málo, tak bych asi pošla hlady :-) potřebuju svačinu dopoledne i odpoledne a banán mi nestačí ;-D

    0/0
    29.8.2015 9:47
    Foto

    M39a28j79d19a 84O23n36d39r68á25š42o21v48á 8665415371

    Proto je to takový osobní tip "co jí Majda" :) Každému sedí něco jiného a jiné množství, to je jasné.... krom toho - Majda ráda taky mlsá! ;-D

    0/0
    29.8.2015 13:44

    T10o63m17á16š 59H13o63r25a 2759255778575

    ;-D

    Věřte že neumřete, také jsem dříve jedl více, ale tělu stačí jen určité množství kalorií, pokud má nadbytek tak ho v lepším případě vyloučí, v horším budete kynout. Já naběhám denně cca. 10km (nebo najedu 40 km na kole) a objemově jím plus mínus to co je popsáno v článku. Mám 183 cm a 72 kg (už pár let pořád stejně).

    0/0
    29.8.2015 19:20

    M45a76r44c59e15l14a 78J56a31n63o62u57t81o16v94á 8683804736476

    Tak to jste Tomáši tedy dosti štíhlé postavy :-) Myslím si že každý jsme originál, já funguju na malých porcích a často. Nejsem sice žádný střízlík, ale když jím méně, není energie a tělo neregeneruje.

    0/0
    31.8.2015 9:33

    T96o76m32á61š 14H70o75r84a 2239495328725

    K běhu tak nějak štíhlejší postava patří, dříve jsem hrál hokej a dost posiloval, to jsem měl 85 kg, ale s tou vahou by se mě do kopců moc tahat nechtělo. Jinak já jím také spíše méně a častěji, nástřel jídelníčku vypadá asi takto:

    - ráno na lačno 0,3-0,5 vody s citronovou šťávou

    - snídaně za cca. 1 hodinu, bílý jogurt, ovesné vločky (s hrozinky, ořechy a podobně, nakrájený banán... prostě dle momentální chuti)

    - svačina nějaká zelenina (mrkev, kedluben, ředkvička, ale klidně i trochu čínského zelí)

    - oběd obvykle kolem 11:30 z masa kuřecí a ryby (vepřové vyjímečně), přílohy brambor, celozrná rýže, celozrné těstoviny (několikrát týdně dám i bezmasé jídlo, zvláště v den kdy závodím)

    - odpolední svačina banán nebo jablko

    - pak obvykle trénink po tréninku energeťák, pak banán, případně i vločky

    - jo a hodně piji, v zimě tak 3 litry denně, v létě minimálně o litr víc. Voda mě hodně pomáhá v regeneraci, lépe spím, nechytají mě křeče atd.

    0/0
    31.8.2015 14:36

    K18a78r75e33l 64N46o84v89á84k 4139836540937

    jak brzy jíst po sportování, prameny se různí, od 1/2 až do 2 hod. po výkonu :-/ ?

    +1/−1
    29.8.2015 8:53

    O68n48d35ř85e65j 66Š48v53e63j73d85a 4691919307200

    Pokud vím, tak cyklisté do sebe hází první jídlo bohaté na cukry do 15 minut po konci sportu....

    +1/0
    29.8.2015 11:27
    Foto

    M82a40j70d77a 54O39n97d21r95á26š20o65v95á 8285535371

    Ano, není třeba brát rady jako dogma. Vycházím z pramenů našich redaktorů výživářů a toho, co mně osobně sedí.

    0/0
    29.8.2015 13:45

    T38o95m74á48š 13H36o41r59a 2749455138255

    Sacharidy pokud možno co nejdříve a v několika dávkách, já dávám okamžitě po doběhu gainer nápoj, tím doplním rychle nejen sacharidy ale i tekutiny. Pak sprcha a protáhování, do pů hoďky po doběhu banán k tomu případně ovesné vločky. A hoďku po tréninku nějakou bílkovinu. Ale mléčným výrobkům a lepkovému chlebu se v odpoledních a zvláště večerních hodinách striktně vyhýbám, protože mě zahleňují.

    0/0
    29.8.2015 19:13





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.