• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Jídlo, které pomáhá: před sportováním rybu, po něm chleba s tvarohem

    Správně zvolené jídlo vám sport, běh obzvláště, nejen zpříjemní lehkostí, ale současně poskytne dostatek energie a dobrou regeneraci po výkonu. Je to jednoduché, stačí se držet pár zásad.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    L94e59n35k72a 35H42a35l85á59m20k10o20v28á 4600552366618

    Na nizkosacharidovce to mam samozrejme jinak, uz tim ze adaptaci na tuhle vyzivu napriklad pri beznem behani nesaham do glykogenovych zasob. V mem pripade neni nad kavu s velkou davkou smetany pred behem (dam tak v klidu i maraton) a po behani velka porce nasich vajicek se syrem a slaninou, ale cekam s tim alespon hodinu....no ale ja jsem trochu jiny pripad.

    0/0
    29.8.2015 23:14

    E20m97i55l 11P74r37c48h89a25l 5520130478604

    Pohankova kase s proteinem a vodou, boruvky, maliny nebo jablko. Po cemkoliv jinem mi je rano tezko.

    0/0
    29.8.2015 19:14
    Foto

    M26a48j98d59a 13O48n98d62r59á65š52o59v74á 8975125381

    Už druhá pohanková kaše, tak to na tom vážně něco bude ;-)

    0/0
    29.8.2015 19:52

    M29i79r13o69s61l82a74v 15T10i29š31e86r 4819199884322

    Mám skvělé zkušenosti s pohankovou kaší (s mlékem) s troškou medu a kousky banánu....lehká na žaludek, přitom dodá spoustu sil, navíc je poměrně chutná.

    0/0
    29.8.2015 18:09
    Foto

    M47a97j92d61a 21O67n57d16r37á97š60o42v12á 8505985381

    Pohanka má dost výraznou chuť a snesu ji jen jako kaši s česnekem a uzeným sýrem. Ale zkusím, to, třeba zachutná, díky :-)

    0/0
    29.8.2015 19:11

    P46e60t95r72a 98F77a97b42i73n93g58e82r26o21v80á 1496759304229

    Zajímavé, poučné, v kostce základní rady. Jen bych dodala, že granola je anglosaský výraz pro müsli, které je u nás obvyklejší.

    0/0
    29.8.2015 17:54

    J75o14s49e27f 60Š31e95m42e63l32í41k 7129581290927

    Nejlepší je chleba s tvarohem. To věděl už kdysi dávno i Dr.Voštěp, když krmil princeznu solimánskou.

    +3/0
    29.8.2015 14:53

    M50a31r22c25e33l69a 10J60a86n26o18u73t89o25v27á 8203664816386

    Taky můžu vločky na 1000 způsobů, díky moc za tip na rybku, prubnu jí :-) 

    kdybych ale snědla takhle málo, tak bych asi pošla hlady :-) potřebuju svačinu dopoledne i odpoledne a banán mi nestačí ;-D

    0/0
    29.8.2015 9:47
    Foto

    M33a34j95d42a 45O50n12d45r44á20š41o91v98á 8625335701

    Proto je to takový osobní tip "co jí Majda" :) Každému sedí něco jiného a jiné množství, to je jasné.... krom toho - Majda ráda taky mlsá! ;-D

    0/0
    29.8.2015 13:44

    T58o36m59á96š 52H75o53r61a 2119515578165

    ;-D

    Věřte že neumřete, také jsem dříve jedl více, ale tělu stačí jen určité množství kalorií, pokud má nadbytek tak ho v lepším případě vyloučí, v horším budete kynout. Já naběhám denně cca. 10km (nebo najedu 40 km na kole) a objemově jím plus mínus to co je popsáno v článku. Mám 183 cm a 72 kg (už pár let pořád stejně).

    0/0
    29.8.2015 19:20

    M26a46r21c74e29l30a 95J67a53n87o76u73t30o33v64á 8503554346186

    Tak to jste Tomáši tedy dosti štíhlé postavy :-) Myslím si že každý jsme originál, já funguju na malých porcích a často. Nejsem sice žádný střízlík, ale když jím méně, není energie a tělo neregeneruje.

    0/0
    31.8.2015 9:33

    T20o66m53á67š 83H16o84r85a 2569795438415

    K běhu tak nějak štíhlejší postava patří, dříve jsem hrál hokej a dost posiloval, to jsem měl 85 kg, ale s tou vahou by se mě do kopců moc tahat nechtělo. Jinak já jím také spíše méně a častěji, nástřel jídelníčku vypadá asi takto:

    - ráno na lačno 0,3-0,5 vody s citronovou šťávou

    - snídaně za cca. 1 hodinu, bílý jogurt, ovesné vločky (s hrozinky, ořechy a podobně, nakrájený banán... prostě dle momentální chuti)

    - svačina nějaká zelenina (mrkev, kedluben, ředkvička, ale klidně i trochu čínského zelí)

    - oběd obvykle kolem 11:30 z masa kuřecí a ryby (vepřové vyjímečně), přílohy brambor, celozrná rýže, celozrné těstoviny (několikrát týdně dám i bezmasé jídlo, zvláště v den kdy závodím)

    - odpolední svačina banán nebo jablko

    - pak obvykle trénink po tréninku energeťák, pak banán, případně i vločky

    - jo a hodně piji, v zimě tak 3 litry denně, v létě minimálně o litr víc. Voda mě hodně pomáhá v regeneraci, lépe spím, nechytají mě křeče atd.

    0/0
    31.8.2015 14:36

    K92a92r95e28l 97N97o66v71á78k 4669646270707

    jak brzy jíst po sportování, prameny se různí, od 1/2 až do 2 hod. po výkonu :-/ ?

    +1/−1
    29.8.2015 8:53

    O59n85d75ř28e20j 13Š16v75e43j46d49a 4721779377670

    Pokud vím, tak cyklisté do sebe hází první jídlo bohaté na cukry do 15 minut po konci sportu....

    +1/0
    29.8.2015 11:27
    Foto

    M44a43j48d86a 20O55n83d80r34á15š66o51v87á 8625395531

    Ano, není třeba brát rady jako dogma. Vycházím z pramenů našich redaktorů výživářů a toho, co mně osobně sedí.

    0/0
    29.8.2015 13:45

    T11o36m96á34š 30H18o67r46a 2769365648585

    Sacharidy pokud možno co nejdříve a v několika dávkách, já dávám okamžitě po doběhu gainer nápoj, tím doplním rychle nejen sacharidy ale i tekutiny. Pak sprcha a protáhování, do pů hoďky po doběhu banán k tomu případně ovesné vločky. A hoďku po tréninku nějakou bílkovinu. Ale mléčným výrobkům a lepkovému chlebu se v odpoledních a zvláště večerních hodinách striktně vyhýbám, protože mě zahleňují.

    0/0
    29.8.2015 19:13

    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.