• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Do plavek i do kondice pomůže běh, osvědčené cviky i chytrý jídelníček

    Pokud chcete na dovolenou vytvarovat postavu, ještě není pozdě. Za měsíc sice nedokážete zázraky, ale i pár kilo dolů a o něco více vyrýsované svaly dokážou udělat divy. Stačí si přestat říkat, že to nejde, zvednout se z gauče a pravidelně běhat, posilovat a také dbát na zdravou a vyváženou stravu.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    Anna Vocílková

    Připojuji se s doporučením u nás málo známé fitness trenérky Jessicy Smith. Nabízí zdarma stovky videí od jógy přes balet až po silové tréninky a cardio pro všechny úrovně pokročilosti. Cvičím s ní přes 2 roky a její videa a doporučení se mi zdají účinná a rozumná. Účelem není zničit, ale zkusit vše a hlavně se u toho bavit (čemuž napomáhá i přítomnost jejího hravého buldočka). :-)

    0/0
    10.6.2015 8:17

    T97o36m 98S54e98h69n79a96l 4201554525316

    Ten doporuceny jidelnicek to si delaji srandu? Toto opravdu staci pro 100 kg urostleho chlapa???

    +2/−1
    8.6.2015 21:13

    R29o98b81e56r20t 42M55o42t33k87a 4786137469445

    Ne to je pro padesáti kilovou ženskou.

    +1/0
    8.6.2015 21:26

    P14e52t83r 48G38a60z74d11a 6568962359817

    padesátikolvá ženská nepotřebuje zhubnou do plavek .... to je právě pro ty vypasené 100kg kusy ..... a pokud Sehnal bere 100kg jako kritérium pro termín "urostlý chlap" tak většinou je realita taková že cvičící 70kg daleko více kg ve svalech, než ten "urostlý 100kg tuček"

    +1/0
    8.6.2015 22:19

    R76o15b30e67r48t 20M51o87t37k32a 4856167629445

    Pokud by chlap použil tento jídelníček tak mu odejdou hlavně svaly. 100 g masa a 40 g rýže je opravdu málo. Skladba je pochopitelně dobrá, ale to množství.

    0/0
    9.6.2015 6:16

    Š17t65ě36p19á57n95k18a 63P64a36v22l70í27k91o55v28á 1519839304371

    Dotaz: začíná-li tělo spalovat po 45 minutách aerobního pohybu, proč mám cvičit pod stolem apod.? Těch deset cviku tuhle a támhle rozhodně nemůže mít efekt u někoho, kdo potřebuje sundat 15 kg, maximálně u vysportované osoby, která jen potřebuje, aby se ten biceps apod. v západu slunce na pláži více leskl a vynikl....

    0/0
    8.6.2015 20:36

    P64e50t22r 65G48a67z61d57a 6178802669777

    Já doporučuji ty cviky dělat při tom běhání po těch 45 minutách, pokud na to máte a nejste koule tuku a hlavně během týdne mněnit formu fyzického cvičení ... jinak to nebude komplexní a výsledek je divně "vypracovaná postava" neboli disproporcionálně trénovaná. Svaly musí růst všechny, jak ty vnější tak ty vnitřní. Největší příklady nesourodé postavy najdete v posilovnách.

    0/0
    8.6.2015 22:22

    T85o92m52a19s 73A46u49g38u73s22t49y92n 6547766921580

    To abych vstával o půl páté a někteří známí i ve tři (holt život na vesnici :-)). Jinak všechna výživová doporučení dlouhodobě bez problémů dodržuju, běhám každý den a stejně o 15 kilo navíc. Tak nevim, kde je problém... :-(

    0/0
    8.6.2015 15:35

    P44e59t56r 83G68a44z84d33a 6488462549147

    málo málo málo ....... musíš jít pravidelně na dno .... dneska mi z toho dokonce zalehlo v uších tak asi tak

    0/0
    8.6.2015 22:14

    T23o85m65a12s 75A59u93g24u65s64t34y19n 6917696201940

    ;-D přepětí a přetrénování je taky super, že?

    0/0
    9.6.2015 6:42
    Foto

    L14u52k33á19š 61N80o51v37o84t96n48ý 6856457938118

    Ty cviky jsou úplně k ničemu. Proklamované sedy-lehy na vyrýsování břicha bez zátěže jsou ztrátou energie... 

    V rámci posilovacích cviků s vlastní váhou, kdy nám jde o to rychle zhubnout, je nejlepší zapojit co největší svalové skupiny. Takže dělat dřepy a hlavně shyby, které mají jakýs takýs efekt. Až bude mít holka 15% tuku a nějaké svaly, tak se můžeme začít bavit o skutečně smysluplném cvičení zaměřené na konkrétní svalové partie.

    +1/0
    8.6.2015 13:13

    T79o17m80a29s 66A67u59g57u23s22t48y81n 6957326501290

    Proč by měla mít ženská, co nikdy nesportovala na cvičení břišáků zátěž? Běžná populace ten sed-leh bez opory nohou ani neudělá.

    +2/0
    9.6.2015 6:43

    A49l97e59š 48W45o68l77k63e74r 6449219544429

    Doporučovat shyby holce, která není příliš trénovaná 8-o ?

    Kolik myslíte, že jich udělá? Jaký to pro ni bude mít efekt? Fakt zhubne?

    Leh-sed se zátěží totéž. Zátěž a větší rozsah pohybu jen pro trénované.

    Spíš mám pocit, že jste chtěl pochválit sám sebe, jaký jste borec, co dáváte.

    0/0
    9.6.2015 20:09

    Petr Kubecka

    No s tou tepovou frekvenci to v clanku trochu ujelo.

    „Od čísla 220 odečtěte svůj věk a získáte číslo, které byste při aerobním tréninku neměly překračovat – do této hranice totiž aktivitou spalujete především tuky a méně cukry,“Takhle se pocita maximalni tepova frekvence a nikoliv aerobni. 80% maxima je aerobni prah.

    +1/0
    8.6.2015 10:08

    K32a37r27o73l24í87n42a 59H63o72r64n63o22v18á 5634173152948

    Ano, vypadlo tam doplění procent. To by se nemělo stávat.... Nesrovnalosti jsou opraveny a já i trenérka se moc omlováme za popletení pojmů.

    +1/0
    8.6.2015 11:26
    Foto

    A44l60e31š 87S27t25á42r15e95k 5822514119713

    To se paní u každého cviku převlékla? To vypadá spíš jako modní přehlídka sportovního oblečení ;-)

    +4/0
    8.6.2015 7:23





    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.