• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    VIDEO: Nejlepší sportovní nápoj, za který vás bude vaše tělo milovat

    Strava po vaší pohybové aktivitě je nesmírně důležitá nejen pro rychlé dodání vydané energie, ale i pro kvalitnější a rychlejší regeneraci buněk a obnovu stabilního vnitřního prostřední.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    P22e71t95r 26U20r80a89m 1492120473937

    zajímavé, jak se délka anabolického okna zásadně rozchází. 30 minut čtu poprvé, hlavně jsem viděl 60-90 minut a jednou dokonce dvě hodiny.

    +1/0
    27.5.2015 22:46
    Foto

    L55e69n60k90a 77H45a31l76á20m80k52o59v67á 4900602536568

    Ja dokonce cetla, ze anabolicke okno je omyl..tedy v tom smyslu, ze prijem proteinu v tehle dobe ma nejaky extra ucinek. Jinak co vim z jinych clanku, hlavne pokud nekdo beha kvuli zhubnuti, je dobre po cviceni nejakou dobu s jidlem (se sacharidy, mimochodem i alkoholem) pockat, protoze sebemensi mnozstvi sacharidu okamzite zastavi spalovani tuku, ktere jeste nejakou dobu po cviceni funguje...osobne si vybavuju jednu hodinu.

    0/0
    28.5.2015 14:27

    G64e69o73r77g39e 12B72u83r91i70a37n 3358161403199

    Kombinace dobra z hlediska sacharidu a tuku, schazi zminovane vitaminy a podle mne jeste castecne mineraly (nejake budou v tech kakaovych bobech a mandlovem mlece a medu). Ten tekuty med mi je dost podezrely. Kvalitni med musi byt tuhy, ne tekuty.

    0/0
    27.5.2015 21:40

    D46a33l68i62b70o54r 98J63u53ř95i40c74a 8648164355

    S tím medem bych to zase tolik nepřeháněl. Tuhost medu nijak neurčuje jeho kvalitu. Ono taky záleží na tom co je to za med. Například lesní med bývá běžně tekutý a ten co mám doma bych za nic nevyměnil :-)

    0/0
    28.5.2015 9:31

    J52a42n 51K87a75z27d54a 5333289430530

    No někde jsem četl, že jedním z dobrých, byť odsuzovaných, sportovních nápojů je i prachsprosté pivo/pito. Že má prý co do vitaminů a minerálů stejné složení jako iontový nápoj. Jen nevím, jestli je to pravda nebo byl článek opožděný apríl ;-D

    0/0
    27.5.2015 13:09
    Foto

    M59a67j98d96a 18O57n19d97r60á14š46o64v22á 8805985631

    Je to pravda, ale musí to být to nealkoholické.

    0/−1
    27.5.2015 16:08

    J57a26n 63K45o94s 6908443143847

    Ale prd, tri desitky jsou v poho.

    0/0
    27.5.2015 20:21

    V69l13a97d16i20m49í47r 52K47r60o68f24t63a 8890251366859

    nejsou; je v tom alkohol, jehož zpracovávání má přednost před vším ostatním, takže se zbytečně zpomalí zpracovávání jídla a regenerace.

    0/0
    27.5.2015 20:41

    M65i32l43o92s25l71a29v 45S47t68r33e60j68č48e96k 2847223223583

    Ale zas je to balzam na dusi a clovek mnohem rychleji zregeneruje psychicky;-)

    +1/0
    27.5.2015 21:55

    M59a55r77e14k 61Z65a61h94r12a48d34i82l 6694299335701

    Nejlepší sportovní nápoj je voda...

    0/0
    27.5.2015 7:52

    M97a65r25t46i52n 39V66o22j63í34ř 2397883106238

    Už mi přijde, že se to tu trochu pře(bě)hání.

    +3/0
    27.5.2015 0:36

    R46o59b38e59r74t 89T63r83á18v20n54í51k 7959730487135

    Zrovna tenhle článek mě zaujal. Ty, které mě nezajímají, jednoduše nečtu, ale nikomu to nehlásím ;-).

    0/0
    28.5.2015 11:27

    M17a24r25t18i39n 71V58o86j28í70ř 2547643676118

    Z čeho jste poznal, že mě to nezajímá? Negativní názor se nerovná nezájem, mnoha diskutujícím to zde však nedochází.

    Přijde mi, že se zde na rungo začíná propagovat vyžehlené běhání a mám z toho takový pocit, že vše ostatní je odsunováno na "zlou" kolej. Ale co ješpatného na tom vzít si starší ošoupané boty, volné tričko a kraťasy, stravovat se a pít každý dle vlastní chuti a jít si zaběhat:-)?

    Ps: Reakce typu, že mě nikdo nenutí běhat podle Rungo, nepište. Jsem si toho vědom, děkuji :)

    +1/0
    28.5.2015 11:57
    Foto

    M36a11j29d21a 83O50n73d58r74á81š74o33v27á 8225385371

    Tak samozřejmě, že běh je o tom, hodit něco na nohy a vyběhnout. Jsou ale běžci, kteří nemohou mít "cokoliv" na nohách nebo takoví, kteří chtějí zkoušet posunovat svoje hranice běhání a těm poskytujeme informace, jak jim k tomu může dopomoci strava, nebo co jíst/pít, aby se nezničili úplně, když už se ničí na stezkách :) Ti, kteří pak vyrážejí do nestabilních podmínek na delší běhy, uvítají informace o materiálech a doplňcích, které je ochrání. Každý si najde přece to své. Nedávno jsme měli článek právě o vodě, zda z kohoutku, či filtrovanou.

    0/0
    3.6.2015 10:00

    M23a57r82t90i75n 51V69o39j67í80ř 2917373326728

    Rozumím Vaší snaze a cením si toho, bohužel nadpisy článků typu:

    "nejlepší nápoj, za který vás bude vaše tělo milovat" nebo "procvičujte pánevní dno a vylepšete si pohyb i sex" jsou poměrně bulvární a mnoho čtenářů to může odradit. Články jsou také poslední dobou spíše reklamy. Je poměrně dobré si uvědomit, že běhání není zas tak komplexní, aby se o něm dalo psát neustále. To ale neznamená, že by měly vznikat "boom" články jen proto, aby se něco napsalo.

    0/0
    3.6.2015 11:28





    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.