Diskuse k článku

Mléko nevyběháš, faldíky ano! Kojení běžkyni neodstaví

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A33n40d70r34e82a 42K74o97c77o51u25r92k19o16v20á

12. 6. 2014

R^ já jsem sice po dětech neběhala, ale jezdili jsme (rekreačně) na kolech, a to i v šestinedělí. A musím říct, že názory některých lidí na sportování s malým děckem jsou značně zaostalé. Opravdu nevím, proč by ženská měla sedět doma a osunout svůj život a koníčky na vdlejší kolej, když to jde krásně skloubit a užívá si to pak celá rodina. Všem maminám -sportovkyním fandím! R^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V12a16n20d43a 34K61a33d17e29r51a36b74k28o52v58a16-47B43r20e97z11i10n25o91v53a

10. 6. 2014

Samozrejme tu neni rec o rychlem hubnuti,ale postupne, s tim ze sportovni cinnost napomuze prirozenemu spalovani tuku.Dekuji za Vase nazory!

Ad rocni pauza-pro mne byla nepredstavitelna uz do budoucna v dobe, kdy jsem zdaleka deti nemela, a tak jsem shanela info ponejvice ze zahranici jak o behu v tehu, tak k navratu vc.kojeni

...taky to melo chvilemi vykyvy, chvilem se zdalo, ze maji deti malo. Ono take neni hned poznat,kolik vlastne vypije. Zcela spolehlivym markerem je pak plenka:kdyz ji jaksepatri dite "zdoji":)) - dehydrovane dozajista neni a neni tedy z tohoto pohledu duvod k obavam. (My to na plence hned vidime, vsechny deti vyrostly v latkovych:)))

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L33e17n94k61a 29H86a38l90á67m72k57o70v64á

9. 6. 2014

Behala a plavala jsem jak tehotna, tak pri kojeni. Mleka bylo vzdycky hodne, zadne problemy nastesti nebyly. Pravda, mela jsem navic pokazde jen asi 4kg a ta sla dolu nekolik mesicu, takze resit prilis rychle hubnuti jsem nemusela. Telo dava nastesti vedet, ze mu neco nedela dobre, to se tyka hlavne tehotenstvi. A co si opravdu nemuzu vynachvalit, je kocarek na behani :)

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A50l60e10n32a 50B82i55n66d56r54o29v45á

9. 6. 2014

Podporuji pohyb v každém stavu, tzn. také v těhotenství i v době kojení. Určitě je dobré si udržovat a obnovovat kondici. Jsem ale proti tomu, aby se žena rozhodla prudce redukovat váhu jako takovou. Ona jde dolů pomalu sama díky stresu, kojení, nočnímu vstávání (známe všechny) a tak je to v pořádku. Příroda se právě proto snažila nám nějaké to kilo dopřát navíc v těhotenství.:-)

Problém nastane ve chvíli, kdy začnete prudce shazovat tuk. Je všeobecně známo, že do tuku se nám během jeho tvorby ukládá též značné množství odpadních látek a toxinů. Pokud je ve velkém začneme "rozpouštět", přejdou do krve i tyto škodliviny a odtud určité množství i do mléka. A my přece chceme, aby dítko pilo zdravé mléko!

Pohyb ano, takže milé dámy, všeho s mírou a čert vem špeky! R^

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K77a58m97i17l 19M11a90s28á89r

9. 6. 2014

...sááákra, obliny jsou prostě obliny...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

B11l53a37n55k10a 64D96e83t60l79e10f44s

9. 6. 2014

Zavidim vsem zenam, ktere zvladnou sportovat pri kojeni. Me stacilo vyrazit na delsi prochazku s kocarkem a nemela jsem dost mleka. Kila nabrana v tehotenstvi ale mizela stejne a rocni sportovni prestavka cloveka nezabije.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Reklama
Více už toho není