• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Recepty: co si dát před tréninkem

    Pečená kuřecí stehna s bramborami a okurkovým salátem, těstoviny s ovocem a tvarohem, ovocný salát s jogurtem a skořicí. Tři recepty na míru třem před-tréninkovým situacím.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    G22e58o27r46g58e 41B97u35r66i19a93n 3658121793709

    Na dostatecny vykon ted v zime dam rano tak pul kila mrkve, pul kila jablek, ctvrt kila cervene repy, tri lzice maku, tri lzice nakliceneho munga, odstavit a vypit. Po straveni v zaludku jeste navic 12 hodin namocene para orechy, mandle a kesu orechy, tak do hrsti, aby clovek nemel pocit hladu. :-)

    0/0
    1.12.2013 10:51

    O97l26d82ř29i79c65h 46J95a19n78e69č67e15k 8959326593441

    Tak teda já když si v poledne dám pečené kuře s bramborami a okurkami, tak si dřív než v 5 odpoledne troufnu leda tak vyrazit na kole z práce domů. Takže "co si dát před tréninkem" bych to rozhodně nenazýval - protože pak je "před tréninkem" už v podstatě kterékoliv jídlo.

    @Miroslav Bednář: ano, pod lehce stravitelným jídlem si okurkový salát nepředstavím ani náhodou - spíš naopak 8-o

    +1/0
    29.11.2013 21:17

    D57a92v58i35d 73R77y11c48h86e68t83s82k52ý 9226811790240

    Kuře v troubě s okurkovým salátem to je sice bez nápadu, ale ok.

    Zbytek se IMHO nedá žrát.

    0/−2
    29.11.2013 12:44

    G55e45o92r42g89e 53B75u62r17i66a87n 3728921383449

    Omlouvam se, to melo byt plus, ale nepovedlo se. :-(

    0/0
    1.12.2013 10:44

    M58i58r17o18s31l45a33v 48B80e80d91n96á61ř 6227659664871

    Nevím, nevím, jestli je okurkový salát lehce stravitelný... Já osobně ho mám rád, ale když si ho dám k obědu tak po něm říhám až do večera.

    +4/0
    28.11.2013 16:25
    Foto

    L87e89n50k85a 66H11a66l49á81m72k66o20v23á 4740932396498

    Nejlip se mi beha hned po ranu, kdyz jsem misto snidane mela kafe s opravdu velkou davkou smetany.

    +2/−1
    27.11.2013 0:44

    O33l93d14ř73i57c78h 31J96a21n61e97č56e23k 8499516103101

    Tak já když jdu běhat ráno, tak si před tím můžu dát maximálně tak trochu ovocného džusu, maximálně ještě kousek lehce stravitelného ovoce. Po čemkoliv jiném bych se vůbec nerozběhl. Snídám zásadně až poté. Bez ohledu na to, jestli jdu běhat v týdnu v 6 ráno nebo o víkendu v 10. A nejím ani v létě před 17km cestou na kole do práce...

    Ale ženy to očividně mají trochu jinak - moje ex-přítelkyně běhala ráno na kafe s pořádnou dávkou vanilkové zmrzliny :-)

    +1/0
    29.11.2013 21:22

    C84t12i86r58a91d 57L50o68s 8484722664383

    Kaše z quinoi, chia, ořechy a ovoce..... pokud se mě to nechce dělat tak datle a k tomu chia ve sklenici vody

    A hlavně jedna věc... nenaprat se moc, jinak se sotva rozběhnu Najíst se pořádně můžu potom :-)

    +1/0
    26.11.2013 11:18

    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.