• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Vyzkoušel jsem běžecké vybavení z Lidlu: začátečník si může vybrat

    Pro běhání neexistuje špatné počasí, jen špatné oblečení, říkají běžci, kteří se vydávají na trať celoročně. Ale dá se koupit levně? Zkusil jsem to v Lidlu.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    P87e53t88r 90Č25e85r13v61e70n35ý 3876979497859

    V lIDLu nakupuji rád. Jejich potraviny dostávají nejvyšší známky v nezávislých testech. Průmyslové zboží od nich mi funguje dlouho a dobře. Je znát, že cílovou zemí výroby v Číně je Německo, kde jsou spotřebitelé nároční. U oblečení a bot mám trochu problém s výběrem velikosti kvůli mým netypickým rozměrům. Za ty peníze mi kvalita připadá dostatečná, i když ne vše se povede jako např. zmiňovaná ledvinka.

    Běhat v nepromokavé bundě mi nepřijde jako dobrý nápad. Pokud vybírám oblečení na aktivitu, kde očekávám, že se budu hodně potit, soustředím se hlavně na to, aby spodní vrstva dobře odváděla pot a vrchní dobře dýchala. A to už z principu žádná nepromokavá bunda nebude. Ani ta nejdražší. Jako spodní vrstvu bych proto zvolil v případě chladnějšího počasí co nejlehčí síťový materiál z polyesteru, který má nulovou absorbci vody a rychle schne. Přes něj si v případě vrchní vrstvy mohu navléct i bavlněné tričko které, sice váže vodu, ale protože ho nebudu mít přímo na těle, mě nebude studit a na vzduchu může i dobře schnout. V případě ještě chladnějšího počasí a více vrstev bych volil opět dobře prodyšnou syntetiku. Jako poslední vrstvu bych použil nějakou větruodolnou membránu. Dejme tomu i nějaký lehký šusťák. Je třeba mít na paměti, že čím vlhčí je okolní prostředí, tím hůře různé chytré voděodolné membrány dýchají. Proto je dobré používat impregnaci. Je to poměrně zásadní věc! V případě prudkých srážek pak pomůže obyčejná pláštěnka. V té se pochopitelně běhat nedá, ale zato nepromokavost má 100%, je lehká a skladná. Na kolo, na lyže i na horskou turistiku se mi velice osvědčila těsná větruodolná vesta s límcem kolem krku. Ta chrání trup i krk v teple, ale tím, že je rozepínací a bez rukávů umožňuje potřebnou termoregulaci. Mimochodem. "Water repelent" znamená "vodě odolný" tedy nikoliv "water proove" - vodotěsný. Zmiňovaná bunda z LIDLu už podle označení před vydatným deštěm neochrání a jestliže ani nedýchá, tak je pro běžce celkem na nic.

    0/0
    21.11.2013 13:59
    Foto

    E96m43r62i44c82h 11S57o79n28n68e55k 7365794832854

    Já jsem si vedle oblečení (se kterým jsem naprosto spokojen; chce to jen správně vybrat velikost) koupil i ty boty a musím napsat, že jsem s nimi naprosto spokojený. Po vyzkoušení prvních jsem koupil ještě další dvoje a teď je střídám. Cenově se všechny tři páry vešly do jednoho páru kterékoliv jiné značky a zatím drží, mají oproti ostatním značkám snad o něco méně odolnou podrážku, ale poměr cena/výdrž je v porovnání s jinými dobrý.

    0/0
    20.11.2013 14:53

    P26a49v50e74l 27J59o14n79á29š 5331805639985

    Ohledně vybavení z Lidlu mohu napsat jen to, že je z Lidlu. Většinou se to tváří jako něco a ono to úplně není ono. Taky co bychom chtěli za ty peníze, že .....

    +1/0
    17.11.2013 15:43

    A47l28e25n49a 84N14o60s84k82o81v52á 7597263395739

    v Lidlu nakupuju dost veci a nemam s nimi zadnou spatnou zkusenost-....neoprenove triko, dlouho se neobjeivlo, bohuzel, je za tu cenu naprosto genialni (do kajaku), sporttester naprosto stac (mam jeste Garmina s GPS, a v podstate ho nepouzivam), sosftshelly taky v pohode...ale nejsem za a) nijak narocne, za b) po porodech jsem v kategorii hobik... :)

    +1/0
    14.11.2013 20:04

    L69u31c69i58a33n 77P83a18p47a56z73i68a47n 5384827251585

    Do Lidlu chodím kupovat jen výjimečně, třeba jízdenku na cestování vlakem, akce ale skončila a snad bude až příští rok na jaře. Jinak tento obchod nemám rád, ve slevách jsem tam jednou koupil maso našemu kocourovi, no přežil to. Vadí mi, že výrobky vyrábí děti a mladiství v rozvojových zemích,  že výrobce je téměř nečitelný, takže lehce vyměnitelný při sebemenší neposlušnosti tomuto pánovi. A tak já jsem neposlušen a nechodím sem. A textil kupuji v textilu, kde nejsou podavači, ale pěkné prodavačky, které vědí, co prodávají. Nikdy by mne proto nenapadlo nakupovat cosi k běhání u Lidlu. To raději ten norimberský párek než nákupy v Lidlu! Bojujme za vyšší mzdy, guvernér z ČNB nám nařídil utrácet, tak ať máme z čeho a pak si kupme něco chutného a kvalitního, ale to samozřejmě v Lidlu nehledejme!

    +1/−9
    13.11.2013 14:44

    T29o93m 80S80t50r40a85k94a 9794357409

    Co to meleš? Jaké děti a  rozvojové země? Potraviny z Lidlu jsou všechny made in EU a jsou nejkvalitnější ze všech tuzemských super/hypermarketů.  Vlastní průzkum a testy v řádu let. Oblečení nevím,  to nekupuji. BTW kde se vyrábí světové značky?

    +2/0
    22.11.2013 10:43
    Foto

    R66a67d31e66k 43L73e16s58z12c21z14y74n68s43k16i 7125377395910

    Když výrobce uvede Made in EU, tak se především stydí za skutečný původ produktu a chce být prostě z obliga....  EU není ekvivalent USA.

    0/0
    24.11.2013 18:38

    M47a54r98e37k 11S95t45e91h87l80í39k 2726375974581

    Rukavice mám a klíč se vejde bez problémů. Asi jste kapsu přehlédl, je trochu schovaná, aby klíč nevypadl.

    +4/−1
    12.11.2013 10:10
    Foto

    K76r80i88s51t11ý13n63a 75K66a55b18á89t15o22v17á 7332839676493

    Jak už tady bylo řečeno, výrobky se opakují, ale nejsou pokaždé stejné a to, že se klíč vejde do posledního modelu z letošního, myslím, že září, neznamená, že je tomu tak i u výrobku z předchozích nabídek.

    +1/0
    14.11.2013 17:09

    M42a92r22e68k 93S65t47e38h23l69í31k 2816415464701

    To je pravda. Ty moje jsou rok staré. Na fotce je kapse vidět. Je to ten prošívaný obdelník  na dlani.

    +1/0
    14.11.2013 18:10

    P83a38v31e48l 86K89y43n89č32i69l 4540864546862

    Zdravím, jsem to již poněkud postarší tvor a tak pamatuji, kdy u nás nebyly ani pořádné boty na běhání. Nejsem zrovna vytrvalostní typ, ale kdysi jsem na výkonnostní úrovní dělal LA technické disciplíny. Tretry byly tak akorát "botasky" bez vyztužené paty a skákejte s tím trojskok na gumě od transportéru, maratónky tvrdé jako štolverk, oblečení pouze bavlna a to ještě poměrně bídné kvality, šustákovka, která promokla ještě dříve než začalo pršet. Trénovalo se venku v dešti, mraze, odrazy,sprinty úseky na lesních a polních cestách a radost byla když napadl sníh a trochu mrzlo to se běhalo opravu nejlépe,  hala v zimě nebyla až mnohem později, když jsem již aktivní kariéru končil. 

    Všichni jsme se nějak bránili chladu a zimě. Každá na to měl nějaký grif. Já starý vlněný dlouhý svetr s rolákem přímo na holém těle. Ano vlněný svetr. Mám na mysli samozřejmě vlnu pravou řádně zpracovanou, který nekouše a nedře. Proč právě vlnu? No jednou jsem koukal na pořad v televizi a byl o norských rybářích a jejich oblečení a oni říkali, že mají všechno na sobě vlněné, a proč, protože vlna hřeje i když je mokrá.  Vyzkoušel jsem a uvěřil, bylo mi příjemně i v propoceném svetru a vlněných návlecích pastevců ovcí, které jsem od nich koupil v Tatrách. K tomu vlněný kulich a vlněné rukavice. 

    Dnes se tomu říká Merino a opravdu jej každému doporučuji. Když to jednou vyzkoušíte, nebude chtít nic jiného. 

    Nakupuji obecně v lidlu. Jenom ne boty. Byly špatné i na chození po zahradě. Ostatní oblečení není špatné. Jeden produkt je lepší/ elasťáky a kompresní ponožky, ty jsou přímo skvělé, a horší obecně jsou všechna trička. Většinou se však do nich nemohu vejít. Nepromokavá bunda byla dobrá tak na domácí saunu. Ponožky jsou obecně výborné a outdoorové věci jsou většinou dost neprodyšné - na stání dobré. 

    Pro běžné použití však docela dobré za tu cenu. Jak už tu někdo říkal kombinovat to s nějakou opravdu funkční bundou.

    Tak ať nám to dobře běhá.

    +6/−1
    11.11.2013 17:45
    Foto

    R75a72d15e87k 69L57e25s83z67c29z57y45n65s34k62i 7955347365580

    Zkusme se na to podívat z jiné stránky. Proč je to tak levné? Možná proto, že to šijí děcka  někde v Bangladéši nebo v Číně za nelidských podmínek, 15 hod. denně za úplně směšný peníze! Ale podobně to platí i o značkách jako je Nike, Puma apod. Tam se ale výrobek prodraží kvůli celosvětové reklamě a nákladnému marketingu. :-(

    +7/0
    8.11.2013 18:53

    I67v50a32n94a 62V28l61a52d59y31k46o33v20á 3597828361

    Ale Lidl má na své značce oblečení Crivit napsáno "vyrobeno v EU". Takže děti z Bangladéše v tomto případě vynechte. V Thajsku a Indonésii šijí právě ty předražené značky, které jsou kolikrát větší aušus - špatně sešité, nitě se párají, atd.

    0/0
    24.11.2013 14:51
    Foto

    R92a57d76e52k 76L22e67s54z62c28z39y54n76s65k68i 7725297605950

    Když výrobce uvede Made in EU, tak se především stydí za skutečný původ produktu, nebo chce být prostě z obliga....  EU není ekvivalent USA. Nebo jiný příklad: česká mlékárna vyrábí máslo v ČR, ale mléko bere z Polska a pak tam stejně dá českou vlaječku a Made in Czech Republic.

    Kromě toho LIDL uznal, že si nechával šít textil v Bangladéši, ale po kritice s tamními firmami údajně zrušil spolupráci.

    0/0
    24.11.2013 18:44

    D28a34v50i19d 35K50a95r72s34k45ý 2820339340167

    Mam z Lidlu nedavno koupene dlouhe elastaky. Funkcne slouzi dobre, ale jsou takove neforemne. A mezi nohama je nejak moc materialu, pripada mi jak kdybych behal s plinkou.

    +2/0
    8.11.2013 18:23

    P50e36t12r 76P59r15a90v38d64a 4503989103

    Má zkušenost: Běhat se dá nakonec ve všem -  s výjimkou bot. Tam zůstávám nekompromisní - tam zapomeňte na Lidl. Jinak moje generace běhávala v bavlně a také jsme to přežili. Dnes ale už dokážu rozeznat ten rozdíl. Čím je horší počasí, mokro, chladno, tím víc se nedostatky Lidl produktů projeví. Proto každému náruživému běžci, který vyrazí i do horších povětrnostních podmínek, doporučuji  kolekci zkombinovat s alespoň jednou kvalitnější membránovou bundou.

    +5/0
    7.11.2013 23:04

    T31o97m81á65š 76N59e89u97b85e17r 4684173663263

    Souhlas ve všem.

    Boty jsou základ, zničit si nohy v "čínách" je nesmysl. A co se týče funkčního oblečení, tak na ten komfort si člověk zvykl velmi snadno. V sobotu jsem běžel poslední závod sezóny, který mnozí běhají v různých převlecích. Běžel jsem ve 1/4 století starém oblečení, triko bylo v závěru o kilo těžší. Ale bez odváděcí mezivrstvy bych si už na hodinu a půl v proměnlivé intenzitě na začátku listopadu netroufnul.

    0/0
    8.11.2013 11:23

    P35e26t94r 30V26e44s16e29l70ý 4248426704528

    Mé zkušennosti:

    Běžecká bunda Tchibo - super, prodyšná akorát, běhám v ní v v zimě v kombinaci s mikinou Tchibo.

    Elasťáky Crivit - super, už je má několik let, stále drží, jen mi na nich vadí trošku nižší sed (nebo mám velkou prdel ;-)

    Co je ale naprostá bomba jsou kompresní podkolenky - super fukční a to za zlomek ceny těch renomovaných značkových jako jsou třeba SLS.

    +2/0
    7.11.2013 20:15

    P11e90t36r 95V84e68s36e50l73ý 4748516794168

    zamomněl jsem napsat, že kompresní podkolenky nakupuju v Lidlu

    0/0
    7.11.2013 20:15
    Foto

    F72i43l18i63p 28M43a68r91v87a65n 7229690291815

    Díky za tip a zkušenosti, kompresní podkolenky budu muset taky vyzkoušet.

    0/0
    8.11.2013 8:04

    M64a25r77t21i51n 43P88e47r95s94i79c72h 5319965893836

    Podle mého jsou dost značné rozdíly mezi jednotlivými akcemi. Před rokem jsem koupil výborné dlouhé triko (bohužel jen jedno), zdá se mi dobře funkční, perfektě sedí a je velmi příjemné na tělo. Před měsícem jsem koupil jiné, už zdaleka není tak příjemné a to měli současně ještě stejné provedení  jen v jiné barvě a to už v prodejně mi bylo nepříjemné na ruce, naprosto odlišný materiál.  Dnes jsem jedno také zkoušel natáhnout na ruku a rozhodně mne neoslovilo.  Před půl rokem jsem tam koupil boxerky a osobně si je nemůžu v chladnějších dnech vynachválit. Pokud se tedy něco povede a je to člověku příjemné, stojí za to ještě během akce případně rychle koupit další kus. A ta "pláštěnková" bunda mne v letáku také zaujala, ale jak jsem si sáhl na ten materiál - dokonalý "igelit".

    +2/0
    7.11.2013 18:52
    Foto

    F51i29l77i46p 38M42a84r61v59a24n 7369820191125

    Souhlas. Přestože je to vždy "Lidl", pokaždé je akce jiná. Pod značkou Crivit může být schovaný někdo jiný. A i když se vždy jedná především o výrobky kladoucí důraz na nízkou cenu, často lze najít zajímavé kousky, ostatně stejně tak to bylo ve výbavě, kterou jsem testoval v článku.

    +2/0
    8.11.2013 8:10

    J70a82n 25J48i53r84i57c96e40k 1377724820954

    Ty "reflexní čtverečky" jsou z materiálů pro ovládání dotykového mobilu.... ne pro mávání na auta...

    0/0
    19.11.2013 8:34
    Foto

    K21r68i47s70t47ý93n97a 80K69a49b51á44t36o81v91á 7582909286623

    Z Lidlu mám taky pár věcí a pro začátečníka jsou naprosto dostačující. Kombinuji to s oblečením z Tchiba, kde se dá sehnat také levně a na mých pomalých deset kilásků to naprosto vyhovuje :-)

    +4/0
    7.11.2013 18:15

    V86o92j19t88e15c58h 46D98o93m32i47n18i65k 7594885505

    Tchibo: tam se prodává jen káva, ne?

    +10/0
    7.11.2013 18:36

    M80a46r53t30i42n 33N75e38r81m41u45t 9617817758269

    bané, aji rádia nebo bundy

    +1/0
    7.11.2013 20:47
    Foto

    P36e70t84r 66B33r61é35m 6108112517535

    Moje postřehy k věcem z Liedlu.

    Nejdříve obecně. Obvykle si vše kupuji o číslo menší než všude jinde. Standardní L jsem tedy vyměnil za M a vše teď celkem odpovídá a sedí, včetně spodního prádla, kompresních věcí apod.

    A teď konkrétně:

    Ledvinka je opravdu hodně nepovedená. Nikdy se nikde neusadí a po těle neustále cestuje. Délka popruhu je koncipována zřejmě na nějakého mastodonta a její tvar je sice zajímavý ale ubírá na vnitřním prostoru, takže mám problém do ní vůbec nacpat externí box s baterkami k mojí čelovce.

    Funkční trika jsou v Liedlu za opravdu lidovou cenu. Za klasické dáte kolem 130Kč a za to "zimní" asi 250Kč. Materiál není z nejfunkčnějších ale jinak jsem s nimi spokojen a běhám v nich celkem pravidelně.

    Elasťáky mám také několikatery. Ať krátké nebo dlouhé. Všechny používám denně a kromě vyloženě zimních dní, na které mám jedny od jiného výrobce, nemám důvod je měnit za nějaké dražší varianty od renomovaných výrobců. Kapsička na zadní straně toho překvapivě pojme více než již zmíněná ledvinka. Bunda složitelná do své vlastní kapsy. Jak píše Filip, je to spíš pláštěnka. Já osobně ji občas hodím do běžeckého batohu, pokud vybíhám na nějaký delší výlet. Pokud začne pršet, poslouží celkem dobře...jen nemá kapucu. Jako ideální se mi jeví pro situace, kdy musíte zastavit a nějakou dobu třeba na někoho čekat apod. Pokud si ji totiž obléknete, udrží vás chvíli celkem v teple, díky svojí naprosté neprodyšnosti. Takže pot na vás nevystydne a vy neprochladnete. Rukavice. Slouží dobře. Nejsou ale z moc odolného materiálu, takže brzy vypadají celkem nevzhledně a otrhaně, ale slouží stále dobře. Navíc jsem si dneska za asi 90 Kč koupil druhé. Co na nich oceňuji je fakt, že nejsou příliš teplé a pokud tedy nemrzne až nepraští jsou ideální. Ruka se vám v nich nepotí a před nepříjemným větrem opravdu ochrání. Ponožky: Já vlastně ani jinné na běhání nemám. Slouží skvěle a když se po čase prodřou, tak je s klidným svědomím vyhodím. Jejich cena (cca 70Kč) zas tak nebolí.

    +5/0
    7.11.2013 16:57
    Foto

    F44i42l44i63p 85M94a77r25v95a66n 7439980221495

    Paráda, díky za obsáhle doplnění.

    0/0
    8.11.2013 8:22

    T54o41m90á64š 39N52e72u36b24e75r 4224903913663

    Asi si to tady budu muset číst častěji, abych věděl, "kam se hýbá svět" a jak se  nám to běhání vyvíjí. ;-)

    Jediné, co z tohoto sortimentu mám je ta "nejhorší část výbavy" - ledvinka. Na klíč od domu naprosto postačující, navíc s reflexními prvky. Kolikapalcový mobil by se tam vešel je mi tak nějak jedno.

    Naopak hlavní kvalitu rukavic nějak nedokážu docenit. "Perfektní vlastností rukavic je, že lze s nimi ovládat dotykový displej mobilních telefonů, a to jak přes reflexní čtverečky, tak přes běžný materiál na ostatních prstech (testováno na Blackberry Playbook a Nokia Lumia 900)."

    +2/0
    7.11.2013 11:39
    Foto

    F49i96l74i19p 92M37a77r43v40a98n 7769810221515

    Číst RunGo častěji se vyplatí každopádně ;-) Pokud jde o klíče, mě se nejvíce osvědčilo, vzít si z celého svazku vždy jen ty nejnutnější a ty nosit jen v kapse u kalhot, kde o nich skoro ani nevím. Od ledvinky očekávám že pobere i něco navíc na delší výběhy, tyčinky, hroznový cukr, peníze, nebo třeba právě mobil pro případ nouze.

    Pokud vám slouží dobře, jsem rád, máte pravdu že reflexní prvky jsou fajn.

    0/0
    8.11.2013 8:21

    T89o97m56á37š 57N78e11u79b78e32r 4974373613183

    Obecně - vždycky vítám, když v diskuzi pod článkem (na libovolném webu) autor reaguje. A pokud to není namachrovaný pablb, tak si myslím, že je to i pro něj plus a diskuze pd jeho články může být kulturnější.

    Tak i já se pokusím být kulturnější. ;-)

    Kdybych probral všechna úložná místa doma a všechny členy rodiny, tak bych našel možná deset ledvinek nejrůznějších parametrů. Takže upřímně, tuhle jsem nekupoval primárně jako ledvinku, ale jako reflexní prvek s malým úložným prostorem a používám ji jen za tmy. Na večerní běhání do cca 1,5 h si mobil neberu, stačí opravdu klíč od domu, max. padesátikoruna pro případ.

    Pokud jde o klíč, přidám taky jeden tip. Když jde v létě člověk natolik nalehko, že nenajde na svém oděvu žádnou kapsu, dá se samostatný klíč (nebo dva samostatné klíče) navléknout před zašněrováním na tkaničku od bot (ev. na šňůrku v trenkách).

    0/0
    8.11.2013 10:42
    Foto

    F93i69l18i74p 71M80a27r68v88a78n 7269650361635

    Já mám i jinou běžeckou ledvinku, často do ní strkám klíče, něco k zakousnutí a velký mobil, a když pak při běhu o ní ani nevím, říkám si, že to byla jedna z nejlepších investic do běžeckého vybavení (přestože stála mnohonásobně více, než tato z lidlu) kterou jsem kdy udělal (a nepoužívám jí zdaleka jen při běhání). 

    Výbava z Lidlu má své výhody a nevýhody. Tou hlavní výhodou je, že je fakt levná a proto i vaše použití hlavně jako reflexní prvek dává smysl. Proč ne. 

    Ten tip se zašněrováním klíče do bot je fajn, díky, neznal jsem R^

    0/0
    8.11.2013 21:16

    P48e49t93r 44M81a44t88ě70j12í68č59e63k 2679873674665

    mam od nich kratke elastaky ... jelikoz jsem ve starych byl zvykly nic si pod ne nebrat, tak jsem do nich poprve taky skocil "naostro" .... jeste ted me to boli kdyz si vzpomenu jak jsem mel po 10km rozedreny rozkrok :(

    0/0
    7.11.2013 11:29
    Foto

    M13a94r32e89k 11B68a15š18i51s40t82a 7523832413760

    už se nemohu dočkat jak po desítce ve fabrice vyběhnu ven se dorasovat :-)

    +5/−9
    7.11.2013 11:24

    V59o53j71t14e72c47h 92D79o74m25i41n86i92k 7214845385

    to je sport pro nezaměstnané, víme? aby se utužovali  a neseděli na facebooku nebo idnesu. vy nikam přirozeně nemusíte:-)

    +3/0
    7.11.2013 14:57

    J64i20ř77í 39P65a72n66t96l18í32k 8363723894593

    Mám sportovni obleceni od vsech různých značek. Mám lehkou goretexovou bundu  za pěknej balík peněz. Trička levné, drahé.... ve všech se potím stejně. I v drahé bundě se zapotím pokud není opravdu velká zima - a to je to lehká bunda. 

    Já myslím, že rozdíl může být jedině ve zpracování.  Trvanlivost švů atd... materiál si myslím že u těch triček je stejný.   Moc nevěřím na spodní a svrchní vrstvy které propouští  a odvádí pot atd..... Ono se to jaksi stalo populárním o tom strašně mluvit a psát.  Každý bez výjimky se zapotí při běhu a v chladném počasí je dobré po běhu jít do sucha a tepla ať mám na sobě triko za pár švestek nebo nějaký nejnovější výstřelek.

    +5/−2
    7.11.2013 11:23

    K50r86i33s34t94ý49n15a 29K30o33l37e29č83k92á76ř86o68v18á 3785198833

    tak zapotíte se ve všem, otázka je JAK, jestli ten materiál aspoň trochu "dýchá" a nebo vás to sevře jak v igelitovým pytlíku.. a co do materiálu - při běhání v různých tričkách jsem přišla na to, že v těch nesportovních mi prostě začne být zima, kdežto ty sportovní ten pot asi nějak líp nasajou nebo co já vím, hlavně že to funguje :-)

    +3/−1
    7.11.2013 11:46

    J53i20ř24í 36P31a58n24t87l66í12k 8643403244483

    Trika mam na mysli sportovní.  Jak drahé značkové, tak levné neznačkové vyrobeno z polyesteru.

    Stejný materiál pouze kvalitnější zpracování - možná.

    V obyčejných vlněných (nebo co to je vlastně za materiál) taky neběhá. Ty se nasákly potem a neschly.

    +2/0
    7.11.2013 11:58

    J68a95n 95H73e84i19s58i90g 9573153371521

    Zkuste si dát tu práci a porovnejte bavlnu s vlnou. Rozdíl je přesně 180 st. (bavlna je rostlina, vlna živočišného původu). Pokud rád běháte, nebo děláte jakýkoliv jiný sport, při kterém se zapotíte, myslím, že například vlněné Merino už nikdy neopustíte. Co se týká polyesteru, tak souhlasím, že rozdíly nejsou tak velké. Ale třeba tričko Crivit je na gramáž opravdu těžké a hodně studí. Pokud nechcete platit za značkové věci, tak běžci oblíbené jsou věci z Tchiba, nebo HM apod.  www.hm.com Osobně mám radši značkové věci, notabene třeba Nike, Adidas i Salomon dělá běžně pro komunitu běžců 20 - 30% slevy, kdy už to není tak bolestné.

    +1/0
    7.11.2013 17:31

    P81e14t40r 44T67l63o20u49k65a42l 7234195682275

    S merinem si dovolím nesouhlasit, pro ty co nesnáší umělotinu je to dobrá volba, ale jinak v odvodu potu těžce pokulhávají...

    +1/0
    8.11.2013 8:54

    V55i14k41t65o35r 64J53o77h38á28n71e21k 4154334748940

    Rozdíly právě mohou být, hlavně díky různým materiálům, drasticky odlišné, což mohu potvrdit osobní zkušeností. Kvalitní sportovní oblečení poznáte (kromě toho, že vám sedí) především podle toho, že i když je zpocené, nijak výrazně nechladí. Dokonce i při normálním nošení vás spodní vrstva z kvalitního funkčního materiálu výrazně lépe uchrání např. při zmoknutí.

    Takže není to jen nějaký populární hype, ale opravdu to funguje. Ovšem ne bohužel ne vždycky automaticky platí, že když koupíte něco drahého s půltuctem log, že to bude i kvalitní.

    +2/0
    7.11.2013 15:07

    M29i66c30h92a16l 42K83o36l66á95ř 4756132970120

    To seš na obrázku ty teplé filé?

    +2/−2
    7.11.2013 11:07
    Foto

    H62a82n63a 26M90a12r85v25a48n12o87v37á 6363113254948

    ???

    0/−1
    7.11.2013 17:15

    K15a25m90i47l 92C51e47c34h 6494719575394

    S Lidlu s hader nic.Vyrabeji to deti v Asii za 2dolary za 16ti.hodinovou smenu.

    +3/−4
    7.11.2013 10:28

    P67a67v76e73l 39K25a19f38k50a 8174823911425

    stejně tak jako všichni ostatní výrobci ;-)

    +18/−1
    7.11.2013 10:53

    I51r80e90n28a 14H57r34u51b11á 6339966817203

    To ale úplně všichni....

    +9/0
    7.11.2013 11:01

    M25a88r22t77i66n 61N24e66r19m43u29t 9597617718989

    ostatní taky, jenže se po cestě na tom nabalí o pár manažerských levelů navíc

    +2/0
    7.11.2013 20:50

    F18r54a59n10t66i42š31e66k 10P15o26l66í52v75k56a 8141925491378

    Když to nebudeme kupovat, tak umřou bez těch dvou dolarů denně hlady.

    +4/0
    7.11.2013 21:58

    V25a40c28l83a71v 56P97e53r94o61u51t24k20a 6428737124701

    Vy jste tam pracoval nebo máte nějaký odkaz na asijskou dětskou školku zaměřenou na výrobu Lidlu?

    +1/0
    8.11.2013 10:32

    O38n22d21ř33e40j 57B66l13á27h62a 1173845244941

    Z Lidlu mám lehké funkční triko a s ním moc spokojenost není - moc to neodvádí pot a triko narozdíl od jiných funkčních triček trochu škrábe. Jejich ponožky a kompresní ponožky jsou ale úplně v pohodě. Pokud chce někdo ušetřit, mohu doporučit spíše Tchibo, tam se mi to zdá vychytanější - mám od nich dost věcí - různé tříčtvrťáky, dlouhé elasťáky, trika, termotrika, čepice a rukavice a vše za danou cenu super (cena je ale vyšší než u Lidla...). Poměrně levné oblečení na běh a doplňky se dá také sehnat v Decathlonu. Osobně nešetřím na botech, ale co se týká čepice, rukavic nebo triček, tam mi přijde zbytečné dávat skoro tisícovku za funkční triko od renomované značky nebo ještě víc za elasťáky.

    +8/0
    7.11.2013 9:36

    mobilní verze
    © 1999–2018 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.