• A vítězkou se stává... v adidas Women's Challenge ale vítězí každá

      10:00
    Když se dvanáctka soutěžících chytila za ruce, aby proběhla cílem zářijového adidas běhu na pět kilometrů společně, uzavřela se i naše adidas Women´s Challenge. Jenže ne tak docela, zbývalo zvolit nejúspěšnější běžkyni a miss sympatie, kterou vybrali čtenáři Rungo.cz.

    To jsou ony, vítězka (vpravo) a miss sympatie (vlevo) adidas Women's Challenge 2014. Redaktorka Rungo.cz, Magdaléna Ondrášová, uprostřed. | foto: archiv PIM

    Minulý měsíc jste vy, čtenáři, hlasovali v anketě o miss sympatie aWCH. Výsledky byly tajné až do minulého týdne, kdy se sešlo všech dvanáct soutěžících k vyhlášení nejen zmíněné miss sympatie, ale také nejúspěšnější ženy projektu. Šlo současně o slavnostní oficiální rozloučení s trenérem Milošem Škorpilem, námi redaktory z Rungo.cz, zástupci značky adidas, firmou Run Czech a dalšími partnery.

    Adidas Běh žen 5 kilometrů

    Pomáháme Dominice (v růžovém) překonat poslední úsek do cíle a Radka (druhá zleva) pro ni pohotově vytahuje z batohu kolegyně Hanky, vodu.

    V Running Mallu jsme se společně proběhli, následovalo protažení a po sprše slavnostní program. Slova se ujal ponejvíce trenér Škorpil, který jednotlivě hodnotil každou účastnici a předal jí, jako správný muž, růži. Z jeho slov bylo patrné, že ať už bude ženou aWCH kdokoliv, morálních výherkyní je všech dvanáct. Každá žena si odnesla spoustu rad, nabytých zkušeností, nové přátele a mnohé to dokonce posunulo dál životně.

    Miss sympatie je Radka

    Ještě než jsem vyhlásila miss sympatie, poděkovala jsem za to, že díky těmto skvělým ženám nebyl dosah projektu na pouhých dvanácti příbězích. Vážím si toho, že dokázaly to, co nabyly, posouvat a přenášet zkušenosti a především motivaci dál, na ostatní ženy, které se do projektu nedostaly. Ať už formou osobního příkladu, článků do rubriky, facebookové skupiny Rungo pro ženy, nebo živým setkáním na závodech.

    Fotogalerie

    Miss sympatie se stala Radka Nekardová. Její nadšení a zápal do běhání bylo velmi nakažlivé a výsledek ankety sklidil u všech přítomných bouřlivý potlesk.

    Nejúspěšnější žena projektu

    Odborná porota se shodla na tom, že tou, která nejvíce a nejlépe plnila své předsevzetí, která nejsvědomitěji plnila úkoly a naplnila smysl projektu, je Alena Maňáková. Mezi náznakem slz Alena prohlásila, že svou výhru bere jako velký závazek a bude se snažit své předsevzetí plnit dál.

    Jako redaktorka Rungo.cz bych chtěla poděkovat partnerovi projektu, značce adidas za to, s jakou kreativitou a přesahem se do projektu vrhla a že její podpora čtenářkám Rungo.cz pokračuje dál.

    Ženy, hýbejte se. Najděte si na sebe čas, buďte aktivní a buďte samy sebou. Každá to dokážete. Běhejte samy, běhejte virtuálně s námi a nebo se k nám připojte na společné výběhy.

    Projekt adidas Women's Challenge

    Z více než tisícovky dotazníků bylo vybráno dvanáct různých žen s dvanácti rozmanitými cíli, vzcházejících z dvanácti rozdílných životů. Za podpory značky adidas a trenéra Miloše Škorpila si ženy své běžecké sny začaly od počátku roku 2014 začaly plnit. Jak se jim dařilo jste mohli sledovat na našich stránkách Rungo.cz. Vnikla k němu i skupina na Facebooku otevřená všem ženám a zásah tohoto projektu byl rázem širší. Díky dvanácti osudům se inspirovaly další desítky žen a též se odhodlaly přestat snít a začít si své sny plnit. 



    • tisknout
    • sdílet
    • máte tip?




    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.