• Komerční sdělení

    Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

    Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

    Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

    Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

    Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

    Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

    Vyběhněte do roku 2016 s technologií ZPUMP

      0:01
    Komerční sdělení Reebok představuje ZPUMP Fusion 2.0 s hladkým pouzdrem PowerFrame, které perfektně padne na každou nohu.

    Reebok | foto: Reebok

    Jako světový průkopník a inovátor v oblasti fitness přináší Reebok pokračování svého revolučního vynálezu ZPUMP a uvádí novinku Reebok ZPUMP Fusion 2.0. Je to stylová bota na běhání, která díky unikátní technologii PUMP padne jakékoliv noze, jako by byla šitá na míru.

    Reebok

    Reebok ZPUMP Fusion 2.0 vychází z revoluční a ikonické technologie PUMP, která využívá jedinečný patentovaný vzduchem plněný vak, který se vytvaruje přesně podle nohy svého nositele a sedí tak každé noze.

    ZPUMP Fusion 2.0 spojuje technologii PUMP s úžasným novým prvkem, kterým je lehké a bezešvé pouzdro PowerFrame, díky kterému vzduchový vak ještě více obepíná nohu, takže bota padne opravdu jako ulitá.

    Reebok

    Scott Daley, ředitel značky Reebok pro oblast běhu k tomu říká: „My ve společnosti Reebok se každou sezonu snažíme své technologie vylepšovat. Předchozí model jsme podrobili rozsáhlému výzkumu a vytvořili jsme novou vzduchovou komoru a pouzdro PowerFrame, díky kterému bota ještě lépe padne. Víme totiž, že to je pro běžce naprosto zásadní.“

    Na rozdíl od tradičních běžeckých bot, které jsou často tvořeny až ze 40 různých částí, Reebok ZPUMP Fusion 2.0 tvoří jen tři klíčové části a tím jsme odstranili pevné komponenty, které by omezovaly nohu v pohybu. Tyto tři části jsou:

    1. Technologie PUMP – revoluční vzduchem plněný vak je lehký a dokonale uzpůsobitelný. Tím, že se nafoukne, obejme jakýkoliv tvar a obrys nohy, takže padne jako šitý na míru.
    2. Pouzdro PowerFrame – nové pouzdro PowerFrame najdete jedině u bot ZPUMP Fusion 2.0. Díky němu drží vzduchem plněný vak těsně na noze, takže nohu dokonale uchytí a vy máte pocit, jako by vám boty byly šité na míru.
    3. Vzduchem odlehčená pěna – podešev ze vzduchem odlehčené pěny poskytuje měkký a lehký došlap.
    Reebok

    Když aktivujete systém PUMP tlačítkem na patě ZPUMP Fusion 2.0, nažene ventil vzduch do vzduchového vaku, který se tak naplní a pevně obejme nohu svrchu i v oblasti paty přesně podle jejího jedinečného tvaru. Někomu bude stačit napumpovat botu třikrát, jiný bude potřebovat pumpovat desetkrát. Upustit vzduch se dá jednoduše pomocí upouštěcího ventilku.

    „Většina bot je vyrobena tak, aby dobře seděla na průměrnou nohu, ale nic takového jako průměrná noha neexistuje. S technologií PUMP máte botu, která se vytvaruje přesně podle vaší nohy a dobře padnoucí bota je ideální na běh v nejrůznějších podmínkách. Značka Reebok neustále zkoumá, jak inovovat běžecké boty pro lepší zážitek z běhání. Model ZPUMP je navržen pro nejrůznější běžce a celou škálu terénů,“ dodává Daley.

    Novinka z katalogu Reeboku je k dostání na www.reebok.cz/zpump_fusion_2.0.



    • tisknout
    • sdílet
    • máte tip?


    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.