• Komerční sdělení

    Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

    Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

    Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

    Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

    Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

    Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

    Společnost Czevitrum zvítězila v programu KB „Nastartujte se“

      0:01
    Komerční sdělení Grantový program Komerční banky pro mladé a začínající podnikatele „Nastartujte se“ zná letošního vítěze.

    (ilustrační snímek)

    Odborná porota vybrala z 82 přihlášených podnikatelských projektů společnost Czevitrum - výrobce originálního interiérového osvětlení a doplňků kombinující tradiční českou sklářskou výrobu a nejmodernější LED technologie. Na otázky odpovídá Vlastimil Janecký, jeden ze zakladatelů společnosti.

    Co pro vás vítězství v grantovém programu „Nastartujte se“ znamená?
    Skvělý pocit z toho, že to, co děláme, má smysl. Pro naši firmu je to výjimečná možnost, jak výrazně urychlit rozvoj našich aktivit doma i v zahraničí a dokončit vývoj nových produktů.

    Proč jste svůj projekt do programu přihlásili?
    Chtěli jsme se porovnat v konkurenci s dalšími start-upy, obdržet zpětnou vazbu od investorské veřejnosti a samozřejmě se pokusit o získání grantu, který by nám pomohl v urychlení našeho podnikání. O grantovém programu jsem se dozvěděl přímo od mé bankovní poradkyně, paní Štěpánkové z liberecké pobočky Komerční banky.

    Na co využijete získanou výhru 300 000 Kč?
    V prvé řadě posílíme naše výrobní kapacity, abychom mohli rychleji rozšířit naši partnerskou síť designových showroomů v zahraničí. Neméně důležité je pro nás dokončení již zmíněného vývoje dalších inovativních osvětlení a také rozšíření povědomí o naší značce.

    Můžete prozradit vaše další podnikatelské plány?
    Se svým kolegou Karlem Putnarem se nyní chceme maximálně věnovat tomuto projektu, dokud značka Czevitrum nezíská stabilní místo na trhu, případně rozšířit aktivity v rámci oboru. Jiné podnikatelské plány jsou pro mne tedy spíše hudbou vzdálenější budoucnosti.

    Proč jste se rozhodl podnikat?
    Pro mne osobně to byla možnost jak si splnit sen, dělat, co mě baví a stát se nezávislým. To by od samotného začátku nebylo možné bez podpory mých blízkých, především rodičů.

    Dáte mladým lidem, kteří by chtěli začít podnikat, nějakou radu?
    Rozhodně bych jim doporučil vybrat si činnost, která je bude opravdu bavit a naplňovat. Obrnit se koňskou dávkou trpělivosti, připravit se na to, že skoro nic nepůjde podle plánů. A hlavně začít.

    Máte nějaký návrh na zlepšení podnikatelského prostředí v ČR?
    Zavedení systému jednotného inkasního místa a posílení právního prostředí.

    Nastartujte se“

    „Nastartujte se“ je program Komerční banky a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR podporující začínající podnikatele. Na webové stránce www.nastartujtese.cz najdou zájemci o podnikání řadu inspirativních příběhů a videí. Registrací na portálu se pak dostanou k výhodným nabídkám od partnerů programu. Pravidelné aktuality ze světa podnikání mohou fanoušci sledovat na facebookové stránce programu www.facebook.com/nastartujtese.cz.

    • tisknout
    • sdílet
    • máte tip?




    mobilní verze
    © 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.