• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Pět věcí, které urychlí regeneraci

    Býváte po běžeckém tréninku rozlámaní a trvá několik dnů, než jsou vaše svaly opět použitelné? Doporučujeme vyzkoušet některou z pěti věcí, které vám pomohou výrazně zkrátit a zpříjemnit dobu regenerace

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    J36a85n 75F49r31ý19d68l 1924798862405

    Ta ilustrační fotka se mi vůbec nelíbí. Při masáži svalů na zádech doporučuji spíš ruce spojit za hlavou (tedy předloktí obepne spánky) a lokty tlačit k sobě. Záda se mnohem víc otevřou a masíruje se sval mnohem líp.

    0/0
    8.4.2017 1:43

    Petr Blazek

    presne: cekal jsem, ze se dozvim, jestli je lepsi dat si nohy nahoru, nebo zchladit si je v ledu. Nebo jak dlouho po behu ma smysl masaz. Nebo jestli je dobre hned po behu plavani. Nebo protahovani, jestli muze nejak skodit bezprostredne po zatezi.

    Misto toho vidim, co vsechno si mam koupit.

    +2/−2
    29.3.2017 14:40
    Foto

    V68í79t60e16k 29K91n96ě52ž92í61n11e28k 3754163905367

    Abych to uvedl na pravou míru - problematice protahování, posilování a aktivní regenerace už se tady věnovalo spousta článků (stačí zadat do Googlu "Rungo protahování" a vyjede vám hned na první stránce 8 článků). Tenhle byl zamýšlený tak, aby člověk věděl po čem sáhnout, když klasické metody nestačí .

    Jinak si stojím za tím, že to šikovné vychytávky jsou... moje stehna, lýtka i chodidla by mohla vyprávět :-)

    PS: s tím kupováním bych to neviděl tak černě. Jediná dražší věc ze seznamu je vpodstatě jen pěnový válec, ale i ten se dneska dá koupit za tři stovky, což je vzhledem k tomu, jak to dokáže ulevit hodně solidní poměr cena/výkon a můžu to z vlastní zkušenosti jenom doporučit. Popruh na jógu, nebo masážní míček sám o sobě stojí stovku a dá se bez problémů nahradit např švihadlem (resp. v případě míčku golfákem, nebo míčkem na lakros) a opět je to pomůcka, která může dost lidem pomoct k tomu, aby se vůbec začali protahovat, resp. aby se protahovali pořádně...

    Podobně bych mohl pokračovat u každé z položek kromě regenerační sportovní výživy. Ta je sice dražší a nahradit se dá jen těžko, ale zase je potřeba jen u výkonnostně laděných sportovců, kteří do toho obvykle nemají problém investovat.

    +1/0
    29.3.2017 14:58

    J49a39n 14P82a87v39e87l 8913722828926

    Ten masážní válec si klidně můžete při troše šikovnosti udělat sám. Válcování svalů je skutečně dobré a pomáhá.

    Spíše mi tam vadí BCAA. BCAA jsou sice účinná, ale aby do sebe člověk dostal potřebné množství, cena by byla docela brutální.

    +1/0
    29.3.2017 19:54

    T25o85m80á72š 46K40u25b98a14l49á77k 3756989156969

    Ja pouzivam na regeneraci glutamin. BCAA spis pred behem. Doporucil mi to kamarad, ktery se tomu docela dost venuje. Ale jestli to nejak moc funguje, nevim... Kazdopadne je to levnejsi nez jen BCAA

    0/0
    29.3.2017 21:02

    J95i70ř17í 19S68t57r93m68i39s88k95a 7979102805863

    jsem myslel, že tady budou nějaké šikovné vychytávky, a ona to je reklama :)

    +2/−1
    29.3.2017 8:09





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.