• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Adaptace na zátěž: pochopte své tělo a sestavte si trénink efektivně

    Jak často trénovat, aby výkonnost rostla, ale nešli jste do únavy? Řiďte se zkušenostmi s vlastním tělem a svými pocity. Lépe je pochopíte na základě principů, které popisuje odborník na triatlon Jaroslav Formánek.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    L69u36b47o82š 17L87o52u63ž56e89n87s18k29ý 4140721753824

    Je to šíleně obecný. Jak zjistím, že jsem ve fázi superkompenzace? Když si dám krátký sprint, tak regenerace bude maximálně v řádu desítek minut. Když uběhnu maratón tak to bude v řádu týdnů. A k tomu ještě faktor věku. Ve 20-ti se regeneruje jinak než v padesáti.

    +1/0
    14.1.2017 19:28
    Foto

    L78u31k87a67s 93P95l87a96c40h86y 2137498171217

    To je bezesporu zajímavá teorie, nicméně pro převedení do praxe chybí slibovaný návod z titulku článku: "pochopte své tělo" ... co když s ním neumím pracovat natolik, abych zmíněnou superkompenzaci poznal (mimochodem jak dlouho trvá? 2-3 hodiny? to abych se, až nastane, urval z práce, přerušil poradu, nechal padnout termíny a valil sportovat?), co lze hlídat jako indikátory?

    0/0
    14.1.2017 11:07





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.