• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Fyzioterapeutka radí, jak zatočit s bolestí ramen a krku při sportu

    Bolí vás krk nebo ramena při běhu? Zkontrolujte techniku a procvičte svaly. Běžecký postoj a styl každého z nás se může lišit. Obtížím předejdete dodržením pár jednoduchých zásad.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    F69i30l90i35p 36H59a87m24a57n 5611767384696

    A co tedy s tou hyperkyfozou (dost jsem se v tom nasel) krome protazeni prsnich svalu? Co s tim zkracenym primym brisnim svalem prosim? :)

    0/0
    6.12.2016 14:56

    T20o17m69a13s 58A78u36g26u59s17t32y65n 6647866291280

    Jednou z vad držení děla je bederní hyperlordóza. Tu nám krásně paní fyzioterapeutka předvádí ve "vzorovém" držení těla.

    0/0
    5.12.2016 16:31

    T11o78m54á57š 90M78r57á80z 4430730521106

    jj, vypadá to jako když nejede úplně extenzory a kompenzuje to bedry do lordózy. Ono to vypadá, že je tam i mírná protrakce ramene. Tak je to PP na Vital něco.:)

    0/0
    5.12.2016 20:37

    Olga Chválová

    Chyby v technice běhu - a nebývá jich právě málo - souvisí nejen s držením těla, ale celkovým postojem - způsobem rozložení váhy na chodidlech. Od toho se odvíjí, jak chodíme a samozřejmě i běháme. To vše jsou navýsost koordinační záležost, takže bych doporučovala začít chůzí, která na rozdíl od běhu prbíhá při velmi nízké intenzitě svalové činnosti. Snadněji se proto přijde na to, v čem je zakopaný pes. Jelikož hodnotu svalového napětí v celém těle určuje to, jak se mění - nebo také nemění napětí v drobných svalech plosly nohou, vždy bych začala.jejich aktivizací. Tedy ani protahováním, ani posilováním, ale nácvikem pružení, které činí z chůze miastrovské dílo koordinace- Ryba i v tomto případě smrdí od hlavy. Asi byste se divili, s kolika nástrahami je třeba se vyrovnat, než se zdokonalí tak obyčejný a zdánlivě samozřejmý pohyb jako chůze.

    0/0
    5.12.2016 15:13

    T58o86m82á38š 66M22r52á21z 4160680851396

    Ale jak chcete provádět nácvik 2oporove chůze na jednooporovy běh?

    0/0
    6.12.2016 18:09

    Jiří Roubal

    Tak mně už bolelo při běhu všechno možné, ale vždycky ve spodní polovině těla.

    Proto nechápu, jak může někoho bolet při běhu za krkem.

    0/0
    5.12.2016 12:50





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.