• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Tři měsíce místo běhu cvičení. Už zase běhám a cítím se silnější

    Po tři měsíce se redaktoři odevzdali do rukou odborníka. „Chceme, aby naše tělo fungovalo,“ zněla jejich žádost. Znamenalo to vzdát se na celou dobu oblíbeného běhu a začít tvrdě pracovat doma i v tělocvičně. Změna jim dala i vzala.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    J95a77n 93C79a50b38a17l 8224333880374

    Lidi zkuste Freeletics. po 12ti týdnech 10 kilo dole. Všechny sporty mi jdou lépe. Chcete li vědět víc, zadejte do you tube freeletics transformation.

    0/0
    24.3.2016 1:33
    Foto

    J33a61n 19C59a60b34a94l 8124703750694

    Double post. Jsem myslel že mi kvůli názvu youtube ten delší co jsem postnul dole Rungo nevzal :D pardon.

    0/0
    24.3.2016 1:33
    Foto

    J53a68n 42C48a22b63a82l 8544353120174

    Lidi, pokud se chcete stát všestranými atlety s výbornou fyzickou kondicí, tak vám doporučuji aplikaci pro telefon Freeletics (název vychází z kombinace Free Athlet, neboli nesvázaný atlet). Existuje v bezplatné verzi, kde máte několik setů cvičení na ukázku zdarma, každý cvik má vysvětlující video hned v telefonu s vypíchnutými body jak a co dělat správně. Placená verze je buď na 3, 6 nebo 12 měsíců (40 60 80 dolarů) a má v sobě takzvaného trenéra (chytrý algorytmus). Zadáte své údaje, uděláte si s aplikací krátký fitness test a pak vám trenér ušije trénink přímo na tělo na každý týden. Po každém cvičení zadáte, jak moc bylo cvičení pro vás obtížné a podle toho vám připraví zase další trénink. Cvičení se stávají každým týdnem obtížnější. Dělám to už 12 týdnů, z 10ti kliků se stalo 100, z 0 přítahů na hrazdě 7, z 95kil 85 kil a přibral jsem asi 3 kila svalové hmoty. Nejlepší na tom je, že nemusíte cvhodit do tělocvičny, všechno lze udělat doma v obýváku na prostoru 2x2 metry. Pokud chcete vědět víc, vlezte na youtube a zadejte do vyhledávače Freeletics Transformation. Tuhle aplikaci nemůžu prostě vynachválit.

    +1/0
    24.3.2016 1:31

    T81o29m89á68š 74M97r21á67z 4940510231586

    pokud bylo cílem vyladit pohybový aparát, tak jsou tam pořád 2 zásadní problémy, které při běhu povedou k přetížení nohou, pánve a bederní a krční páteře. To je zkrat Dk a posun nebo torze pánve, protrakce následně přetíží krk. Ale máme super Core a můžeme se vrhnout vstříc budoucím dobrodružstvím... takže sečteno a podtrženo 3 měsíce tahání železa, vedlo k dysbalanci pánve a nevyresene lopatce s ramenem.

    +1/0
    19.3.2016 9:43

    Marcela žiačiková

    čkoda, že v Liberci není možnost na 3 měsíce takto zamakat:-/

    0/0
    19.3.2016 7:15

    Michal Štrunc

    Nejhorší jsou zapálený amatéři, který ke svýmu amatérskýmu sportu přistupujou jak kdyby trénovali na olympiádu. Přitom jsou často dost mimo. To je jejich věc, i když je to někdy dost směšný. Nejhorší ale je, že si o sobě myslej jaký jsou znalci a chtěj radit ostatním. Ondrášová je toho typickým příkladem.

    +7/−1
    18.3.2016 19:04

    M32a96r56t89i64n 10V77o52j13í34ř 2837233216358

    A ještě bych dodal, že článek je napsaný ve stylu dítěte, které zrovna vyšlo základku. Čte se opravdu nedobře.

    +3/0
    27.3.2016 13:46

    L24u36k10á40š 13M97e68d57v63ě97d 5912648819803

    Reklama na tělocvičnu vašeho kamaráda končí?8-o....na jak dlouho?Rv

    +1/0
    17.3.2016 18:55

    D53a47v77i22d 63P14e41t69r69ž60e57l69a 2216904813670

    Výhoda je, že u lidí, kteří se hýbou (mají zvýšenou citlivost k tělu - tedy pokud se nehýbou naprosto mechanicky), jde náprava celkem rychle. Je však potřeba si dávat "jen" pozor, aby tělo zase nespadlo do původních stereotypů. Jen tak dál :-)

    +3/0
    17.3.2016 14:22

    L92u89c37i71e 98S51k19o40r53k31o92v50s26k13á 8517853877244

    Na zakončení seriálu by bylo pěkné, kdyby trenéři sestavili nějaký testík, který by si každý mohl zkusit doma jak na tom je. Je mi jasné, že chtějí aby si to lidé šli zkusit k nim a zaplatili jim za to, ale třeba by tak taky získali zákazníky až všichni zjistí jak na tom jsou. Jinak ještě by mě zajímalo, jak na tom jsou lidé, kteří Rungo nejen čtou, ale řídí se i psanými doporučeními :-) od vás mi totiž tahle série článků přijde jako přiznání, že "kážete vodu a pijete víno" :-) Na Rungo jsou pořád články jak běžec musí protahovat, cvičit, dělat i nějaký kompenzační sport....

    +2/0
    17.3.2016 10:29

    Š47t70ě64p24á62n 62B64ö13h44m 6282725190182

    Když si vygooglíte "functional movement screen test" tak najdete dost článků k tomu jak se otestovat a nemusíte nikam moc chodit (otázka je, jak upřímnej k sobě člověk dokáže bejt).

    A popravdě problém runga mi přijde, že tu píšou (sice nadšení) ale evidentn2 dost tragický amatéři - jestli teda správně chápu to "Majda 17? Just wow Majda je na tom třikrát lépe než před třemi měsíci." jako že na začátku měla 5-6 bodů (a kolega na tom byl zhruba stejně), tak celou dobu dělal něco hodně špatně a je otázka jestli takový lidi mají co radit ostatním.

    +4/0
    17.3.2016 10:53
    Foto

    M40a85j63d55a 81O33n37d59r59á96š61o19v21á 8275535551

    My neradíme, radí odborníci. My jejich know how dáváme do písmenek. To je jedna věc. Druhá věc je, že spoustu nul a tedy i malé skóre nám vysekaly bolesti při tom testu na začátku. A to i bolesti, které mě jinak vůbec netrápily a nevěděla jsem o nich, prostě to bolelo až při tom pohybu na testování (od toho ten test je) a ono to správně při takovém pohybu bolet nemá. Inu pracujeme hodně u počítače, neseme už i několik křížků na svých bedrech... zadarmo tělo pružné mladice mít nebudu.

    +7/0
    17.3.2016 11:10
    Foto

    M31a88j92d54a 58O37n26d63r58á71š64o61v90á 8205335761

    K první otázce: tento test, který jsme podstupovali, bych si ani já sama sebe nemohla vyhodnotit, není to to samé, jako samovyšetření prsou, nebo hluboký předklon a kam až dosáhneš prsty... Zkoumá se celý pohyb těla :) zkrátka jsou na to proškolení lidé, kteří o fyziu musí něco vědět. Například majitel a běžec Trailpointu, Michael Dobiáš, teď tímto školením prošel, co jsem viděla na Facebooku. Třeba by k tomu řekl víc.

    K druhé otázce: ano i obezitolog ví, že má pár kilo navíc a člověk měl by se hýbat. Však on se také hýbe, jen by se měl hýbat ještě více, ale není jaksi čas, spousta práce a navíc není obézní, jen má pár kilo navíc... (berte prosím s nadsázkou). My jsme samozřejmě občas protahovali, posilovali, ale věnovat se tomu cíleně, na to jaksi nebyl čas. Navíc jsme, jako i další z mnoha běžců, měli pocit, že jsme na tom dobře oproti ostatním. A ono také ano. Jen ani toto jaksi nestačí. Není to správné měřítko. A nebojíme se to přiznat, jsme lidé jako vy. Naopak jdeme s kůži na krk, protože přinutí-li naše články byť jediného člověka se nad tímto zamyslet a začít něco dělat než jen bezhlavě běhat, stálo to za to.

    Zkusím se zamyslet, zda bychom neudělali nějaké video k KB5. Ale v předchozích článcích jsme linkovali nějaká jejich videa i na protahování a cviky a dle toho také zjistíte jak na tom zhruba jste.

    +7/0
    17.3.2016 11:06

    L96u49c68i22e 66S52k53o34r77k13o29v26s19k92á 8727683207544

    No já to nemyslela nijak špatně:) Já myslím, že je dobře, že jste tím prošli za ostatní běžce. Jen jsem práve myslela jaký rozdíl by byl u čistě běžce a pak u někoho kdo třeba dělá pravidelně ještě jiné sporty, jestli ta kompenzace jiným sportem vůbec pomáhá. Jinak k těm testům, to je asi pravda, že jsou hodně komplexní, představovala jsem si něco jednoduchého jako říkáš, jak moc se člověk ohne, jestli dokáže udělat dřep na plných chodidlech a podobně:)

    0/0
    17.3.2016 13:41
    Foto

    M16a12j18d60a 45O75n34d71r45á58š56o40v19á 8905845941

    Laický můj názor: Je velmi pravděpodobné, že člověk, který si jde týdně 3x zaběhat, 1x zaplavat, 1x na crossfit a doma si cvičí jógu, na tom bude líp, než ten, co si jde 6x týdně zaběhat. Předpoklad ale je, že to plavání crossfit a jógu vykonává správně. Zda je na tom dostatečně dobře, toť otázka. Trápí ho něco (stále, nebo občas)? Nejlepší asi je, když tě trenér vede ve cvičení komplexně, jako celek a tak tě i posuzuje a objektivním okem. Ale když provozuješ a správně rozmanité sporty, které se doplňují, nemusí to být potřeba.

    +1/0
    17.3.2016 15:18

    S65v66a92t74a52v11a 72D83u61r84a68n15o19v51á 3689569104541

    Na X-Man vloni byl serial cviceni (Skola sily) od KB5 s video navody na cviceni, kde P. Macek vysvetluje, jak na to a jake se chyby lze udelat. xman.idnes.cz

    +2/0
    17.3.2016 13:50





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.