• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Nenechte se zlákat k nezdravým svačinkám a připravte si jídlo s sebou

    Zásady skladby stravy při běhání a tři oblíbené recepty, po kterých se vám tělo odmění energií do nového dne. To je tématem dnešního článku, díky kterému třeba nasbíráte inspiraci pro svůj talíř.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    R59i70c75h63a32r38d 10M97i46k90u64l18e20n88k19a 1299877537634

    Celkem vás lituji, jídla nevypadají vůbec lákavě a většina z nich asi ani není moc chutná....

    0/0
    27.12.2015 15:25

    M94i90c87h34a27l 67H24a55c10k 9454486335

    Použití mikrovlnky k "dodělání" ovesné kaše je opravdu tragické :) všechno, co byste z ní mohla získat užitečného, zabijete.

    +1/−1
    10.12.2015 7:36

    M53a80r77c42e41l71a 97J76a51n25o37u44t56o50v40á 8483574786696

    Čekala jsem že se někdo ozve na mikrovlnku :-) Debatovat tu na téma pro a proti by bylo na dlouho a je to samozřejmě věc názoru, každopádně se mnou jistě budete souhlasit že je lepší, než si dát snídani v McDonaldu :-)

    0/0
    10.12.2015 10:38

    M39i70c49h69a24l 64M78i86l39l14e69r 9856512459552

    jsi obet konspirace;-D

    0/0
    27.12.2015 15:50

    Lucie Šimelová

    Jídlo s  sebou do práce si připravuji, s tím nemám problém. Poslední jídlo před během je svačina, většinou tvaroh s ovocem a oříšky, okolo půl čtvrté ještě v práci, vybíhám cca po šesté.  Problém je jídlo po běhu. Než doběhnu, protáhnu se a osprchuji je osm a v devět chodím spát. Už tedy nic nejím, jen piji. Sice jsem ráda za redukci váhy, kvůli tomu jsem i začala běhat, na druhou stranu cítím, že to není dobře. Co a kolik tedy sníst, abych měla z čeho regenerovat a nepřibrala?

    0/0
    9.12.2015 10:36

    M26a83r65c17e41l86a 55J81a65n27o49u71t95o82v21á 8733254616866

    Také jsem to tak řešila, ale nebyla pak energie na běh a tělo strašně špatně regenerovalo. Doporučuji aplikaci Kalorické tabulky, kam zadáváme přesné množství jídla které během dne sním (ze začátku je třeba občas něco zvážit a udělat si představu o gramážích) spolu s pohybem a apka krásně ukáže, kolik bílkovin, sacharidů a tuků člověk sní a kolik zbývá. Je to skvělý pomocník! Dříve jsem jedla hodně pod bazál, tělo nehublo a dělalo si zásoby, jakmile jsem začla pořádně večeřet, všechno se obrátilo k lepšímu.

    0/0
    9.12.2015 11:19

    L68u62c24i20e 37Š71i27m16e28l88o21v20á 9661580141148

    Děkuji za reakci. Kalorické tabulky znám, taky mi hodně pomohly. Nicméně abych hubla, vypočítaly mi dodržovat příjem 5000kJ. Udělala jsem si představu o množství a skladbě jídla, ale nezhubla jsem. Vše se prostě do tabulek nacpat nedá.  :-) Zhubla jsem až díky běhání, protože co se týče jídla, už nebylo kde ubírat.

    0/0
    9.12.2015 13:13

    R83o32s73t22i61s96l82a93v 87R58o46z39a 1255429310589

    kalorické tabuľky, kilojouly, gramy ... ach ženy ženy. Nepočítajte kalórie, ale ten čas venujte behu alebo inému športu.

    Behám cca 70km týždenne, som kancelárska krysa, takže obedujem čínu, kľudne aj rezeň alebo smažák, vybieham večer. Keď sa najem pred behom niečoho ťažšieho, je mi špatne a už si na to zas dám pol roka pozor. (Telo presne vie čo chce a čo nie). Po behu jem ak mám chuť, ak nie len pijem, prípadne si dám "fittičinku" snickers. So svojou váhou si robím čo sa mi zachce. Stačí pritvrdiť v tréningu a ubrať na porciách a za mesiac viem pohodlne bezbolestne dať dolu 5kg (mám aktuálne 89kg, moja bežecká hmotnosť je 85kg pri 193cm, ale sezóna je ešte ďaleko).

    Mám vo vedľajšej kancelárii cicušku ako ste vy dve. V exceli má 6 tabuliek s gramami čo zožrala, hneď jej to prepočítava na kalórie. Hodinky jej rátajú počet krokov čo spraví za deň. Žerie rôzne trávy, napodobeniny cestovín a vyvážené energetické blafy.Odbehne v miernom tempe ledva 25km týždenne a nechápe prečo sa jej zadok nezmenšuje.

    Mám 40 rokov, spaľovanie u mňa nie je čo bývalo, ale fyzika funguje. Čo zjem, musím spáliť, inak priberiem. Ak spálim viac, chudnem.

    +4/−1
    9.12.2015 16:53

    M21a36r83c68e56l30a 51J96a13n24o38u74t46o38v37á 8603384336166

    Osobně si myslím že 5000kj je málo, záleží na tom jaký je váš věk, váha, výška a práce, kterou vykonáváte :-) Já mam cca 7000kj a ve dny kdy nesportuji, což už je slušná dávka :-)

    +1/0
    10.12.2015 10:42
    Foto

    L68e40n39k23a 55H10a26l36á43m83k67o69v87á 4730782886188

    Souhlasim, prijde mi to zalostne malo, i kdyby slecna byla velmi drobne postavy. Celkove mi prijde, ze z toho jidla jde videt obrovska snaha zhubnout...

    +1/0
    10.12.2015 15:57

    N46i77n30a 25P74o52k70o64r93n68á 1652225221189

    Jako lehkou veceri doporucuju polevky, kdyz si je pripravite dopredu, ohrate jsou hned a clovek doplni zaroven i tekutiny. Ja si vzdycky pri vareni kotle polevky oddelim par jednoporcovych krabicek a skladuju je v mrazaku.

    +4/0
    9.12.2015 23:38

    L11u63c14i97e 51Š52i95m53e55l10o29v34á 9691690401698

    Děkuji, konečně odpověď na mou otázku:-) To je dobrý nápad.

    0/0
    10.12.2015 7:31





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.