• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Nenechte se zlákat k nezdravým svačinkám a připravte si jídlo s sebou

    Zásady skladby stravy při běhání a tři oblíbené recepty, po kterých se vám tělo odmění energií do nového dne. To je tématem dnešního článku, díky kterému třeba nasbíráte inspiraci pro svůj talíř.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    R84i42c34h25a51r51d 79M47i96k98u46l10e93n59k75a 1209977887394

    Celkem vás lituji, jídla nevypadají vůbec lákavě a většina z nich asi ani není moc chutná....

    0/0
    27.12.2015 15:25

    M98i36c72h21a73l 92H14a83c61k 9704326205

    Použití mikrovlnky k "dodělání" ovesné kaše je opravdu tragické :) všechno, co byste z ní mohla získat užitečného, zabijete.

    +1/−1
    10.12.2015 7:36

    M78a39r79c74e57l12a 55J97a55n85o42u32t16o31v42á 8333154926196

    Čekala jsem že se někdo ozve na mikrovlnku :-) Debatovat tu na téma pro a proti by bylo na dlouho a je to samozřejmě věc názoru, každopádně se mnou jistě budete souhlasit že je lepší, než si dát snídani v McDonaldu :-)

    0/0
    10.12.2015 10:38

    M44i33c82h63a95l 21M31i59l31l46e66r 9276762749872

    jsi obet konspirace;-D

    0/0
    27.12.2015 15:50

    Lucie Šimelová

    Jídlo s  sebou do práce si připravuji, s tím nemám problém. Poslední jídlo před během je svačina, většinou tvaroh s ovocem a oříšky, okolo půl čtvrté ještě v práci, vybíhám cca po šesté.  Problém je jídlo po běhu. Než doběhnu, protáhnu se a osprchuji je osm a v devět chodím spát. Už tedy nic nejím, jen piji. Sice jsem ráda za redukci váhy, kvůli tomu jsem i začala běhat, na druhou stranu cítím, že to není dobře. Co a kolik tedy sníst, abych měla z čeho regenerovat a nepřibrala?

    0/0
    9.12.2015 10:36

    M66a70r24c84e27l17a 52J89a82n22o93u50t15o52v60á 8803784686606

    Také jsem to tak řešila, ale nebyla pak energie na běh a tělo strašně špatně regenerovalo. Doporučuji aplikaci Kalorické tabulky, kam zadáváme přesné množství jídla které během dne sním (ze začátku je třeba občas něco zvážit a udělat si představu o gramážích) spolu s pohybem a apka krásně ukáže, kolik bílkovin, sacharidů a tuků člověk sní a kolik zbývá. Je to skvělý pomocník! Dříve jsem jedla hodně pod bazál, tělo nehublo a dělalo si zásoby, jakmile jsem začla pořádně večeřet, všechno se obrátilo k lepšímu.

    0/0
    9.12.2015 11:19

    L86u86c94i75e 82Š62i36m51e34l60o88v67á 9641570271648

    Děkuji za reakci. Kalorické tabulky znám, taky mi hodně pomohly. Nicméně abych hubla, vypočítaly mi dodržovat příjem 5000kJ. Udělala jsem si představu o množství a skladbě jídla, ale nezhubla jsem. Vše se prostě do tabulek nacpat nedá.  :-) Zhubla jsem až díky běhání, protože co se týče jídla, už nebylo kde ubírat.

    0/0
    9.12.2015 13:13

    R71o19s29t74i11s91l42a10v 50R12o70z25a 1175699650869

    kalorické tabuľky, kilojouly, gramy ... ach ženy ženy. Nepočítajte kalórie, ale ten čas venujte behu alebo inému športu.

    Behám cca 70km týždenne, som kancelárska krysa, takže obedujem čínu, kľudne aj rezeň alebo smažák, vybieham večer. Keď sa najem pred behom niečoho ťažšieho, je mi špatne a už si na to zas dám pol roka pozor. (Telo presne vie čo chce a čo nie). Po behu jem ak mám chuť, ak nie len pijem, prípadne si dám "fittičinku" snickers. So svojou váhou si robím čo sa mi zachce. Stačí pritvrdiť v tréningu a ubrať na porciách a za mesiac viem pohodlne bezbolestne dať dolu 5kg (mám aktuálne 89kg, moja bežecká hmotnosť je 85kg pri 193cm, ale sezóna je ešte ďaleko).

    Mám vo vedľajšej kancelárii cicušku ako ste vy dve. V exceli má 6 tabuliek s gramami čo zožrala, hneď jej to prepočítava na kalórie. Hodinky jej rátajú počet krokov čo spraví za deň. Žerie rôzne trávy, napodobeniny cestovín a vyvážené energetické blafy.Odbehne v miernom tempe ledva 25km týždenne a nechápe prečo sa jej zadok nezmenšuje.

    Mám 40 rokov, spaľovanie u mňa nie je čo bývalo, ale fyzika funguje. Čo zjem, musím spáliť, inak priberiem. Ak spálim viac, chudnem.

    +4/−1
    9.12.2015 16:53

    M58a26r86c11e70l93a 40J32a90n65o28u39t92o53v38á 8923874876876

    Osobně si myslím že 5000kj je málo, záleží na tom jaký je váš věk, váha, výška a práce, kterou vykonáváte :-) Já mam cca 7000kj a ve dny kdy nesportuji, což už je slušná dávka :-)

    +1/0
    10.12.2015 10:42
    Foto

    L70e58n92k58a 94H53a94l34á80m90k20o43v63á 4940112196488

    Souhlasim, prijde mi to zalostne malo, i kdyby slecna byla velmi drobne postavy. Celkove mi prijde, ze z toho jidla jde videt obrovska snaha zhubnout...

    +1/0
    10.12.2015 15:57

    N69i25n92a 76P78o96k83o45r72n13á 1162965721779

    Jako lehkou veceri doporucuju polevky, kdyz si je pripravite dopredu, ohrate jsou hned a clovek doplni zaroven i tekutiny. Ja si vzdycky pri vareni kotle polevky oddelim par jednoporcovych krabicek a skladuju je v mrazaku.

    +4/0
    9.12.2015 23:38

    L37u29c81i94e 38Š64i66m91e56l75o69v59á 9401790311648

    Děkuji, konečně odpověď na mou otázku:-) To je dobrý nápad.

    0/0
    10.12.2015 7:31





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.