• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Superstrečink: jak se protáhnout a nezmrznout

    Donutit sportovce k pravidelnému strečinku je těžké, má však být nedílnou součástí tréninku. Je to logické, to, co zatěžujeme, se totiž zkracuje, a co se zkracuje, nefunguje tak dobře, jak by fungovat mělo.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    M68a95r35t83i47n 35Ž43á20k 1912238833222

    já osobně doma jen rozhýbu klouby..rameno, kyčle, kolena...první kilometr dám zlehka na zahřátí, poslední kilometr to samé. po doběhnutí statický strečink dle článku sl. fyzioterapeutky ze dne 29.8.2014. zatím to bezva funguje :-)

    0/0
    22.1.2016 15:37

    T46o89m76a69s 75A19u22g92u70s92t66y74n 6827456541150

    Myslím, že ideální je před vyběhnutím sednout doma v teple na rotoped, pak si udělat dynamický strečink stále doma, pak teprve vyběhnout. Po doběhnutí si udělat doma zase v teple statický stečink.

    +1/0
    21.12.2015 17:33

    J83i80ř95í 80N86ě20m40e14c 6116867226167

    Asi jo. Je to chvíle, co jsem začal s běháním a je lepší se rozcvičit doma. Nebo jestli v mírném tempu doběhnout na "rozcvičovací" místo a po zahřátí se protáhnout je otázka.

    0/0
    22.12.2015 8:59





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.