• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Superstrečink: jak se protáhnout a nezmrznout

    Donutit sportovce k pravidelnému strečinku je těžké, má však být nedílnou součástí tréninku. Je to logické, to, co zatěžujeme, se totiž zkracuje, a co se zkracuje, nefunguje tak dobře, jak by fungovat mělo.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    M52a86r15t59i28n 34Ž75á30k 1442558823402

    já osobně doma jen rozhýbu klouby..rameno, kyčle, kolena...první kilometr dám zlehka na zahřátí, poslední kilometr to samé. po doběhnutí statický strečink dle článku sl. fyzioterapeutky ze dne 29.8.2014. zatím to bezva funguje :-)

    0/0
    22.1.2016 15:37

    T22o34m75a78s 96A54u51g37u24s12t77y56n 6177616811450

    Myslím, že ideální je před vyběhnutím sednout doma v teple na rotoped, pak si udělat dynamický strečink stále doma, pak teprve vyběhnout. Po doběhnutí si udělat doma zase v teple statický stečink.

    +1/0
    21.12.2015 17:33

    J98i97ř95í 52N58ě51m56e83c 6156957346427

    Asi jo. Je to chvíle, co jsem začal s běháním a je lepší se rozcvičit doma. Nebo jestli v mírném tempu doběhnout na "rozcvičovací" místo a po zahřátí se protáhnout je otázka.

    0/0
    22.12.2015 8:59



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.