- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V článku je odkaz na jiný článek o izolačních materiálech. Ten je podobně všeobecný, slabý, nanic. V diskusi autor článku několikrát píše, že nechtěl jít moc do hloubky, a tím omlouvá nedostatečnost informací a nepřesnost formulací. Proč vlastně takové články píšou? Fakt mají dojem, že nanicovatý úvodní článek rozpoutá vlnu zájmu o problematiku?
Obecný článek o ničem a zavádějícím titulkem (tady mi s případným výběrem neporadili ani h.. prd) - asi nejde o obsah, ale hlavně aby čtenář kliknul na můj článek, že?
Záměrem byl právě obecný článek/úvod.
Co by v případném dalším článku mělo být aby vám s výběrem poradil? Názvy a typy doporučených konkrétních spacáků pro daný účel?
Obecný článek s mírnýma nepřesnostma na závěr. Husky je česká značka. Otázka je, co je česká firma? Že majitel s 5 obchoďáky a 5 skladníky sedí v ČR?
Trochu mi zde chybí srovnání a udání příkladů, proč třeba péřový spacák stojí od jednoho výrobce 4000 Kč a jiného 15000 Kč. To samé platí u dut. vlákna. Proč jsou spacáky za 800 a za 3500 ??
Přesně tak byl článek koncipován, jako obecný úvod do orientace mezi spacáky. Jinak je pravdou, že o spacácích by se dalo psát ještě dlouho, pokud bude toto téma čtenáře zajímat, určitě se na to podíváme více do hloubky a případně navážeme konkrétními testy spacáků.
Pokud jde o cenové rozdíly, tak v čem bývá rozdíl je tam myslím alespoň naznačeno - kvalita/typ peří, hydrofobní úprava, vnější/vnitřní materiál... atd.
Je fakt že s určováním domácích/zahraničních značek je to někdy pěkně obtížné. Snažil jsem se je rozdělit podle toho, zda u nás (dle dostupných informací, které někdy ale výrobci docela skrývají) probíhá alespoň nějaká významnější část vývoje nebo dokonce výroba. Nenaformuloval jsem to tam úplně dobře, trochu jsem to opravil. Díky.
No, že by tento článek nějak pomohl s výběrem spacáku, se říci nedá