• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Pět tipů na rychlá jídla, co vás nakopnou

    Energetické gely jsou běžnou součástí závodů a dlouhých tréninkových běhů. Poskytují ideální možnost, jak za běhu doplnit energii a oddálit případnou krizi. Ne každý je však dokáže kvůli umělému složení strávit. Přinášíme vám několik tipů, jak gely efektivně nahradit přírodními potravinami.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    P91e75t34r 83H64a81r84a64n59t 8471108331658

    Tak ta přesnídávka je dobrý typ. To by mě samotného nenapadlo. Zkusím na příštím půlmaratonu. Jinak nevýhoda zmiňovaná u sušeného ovoce, je diskutabilní, já naopak rád něco žvýkám a žaludek mi funguje při závodě lépe když je trochu zaplněn. díky za typy

    +1/0
    6.9.2015 7:32
    Foto

    T66o59m39a47s 59N45o63v58o25t18n27y 1494858934301

    Doporučuji, osobně je mám vyzkoušené už víc než rok, spolu s datlemi a chia semínky je to opravdu zdroj energie. Med jsem nezkoušel, ale podívám se na něj.

    Díky za tipy

    0/0
    7.9.2015 18:51



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.