• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Závodit se sporttesterem by mě brzdilo, říká horský běžec Zdeněk Kříž

    Zdeněk Kříž je fenomén, který vletěl do české ultratrailové scény ve velkém stylu. Pravidelně vítězí na Horských výzvách, na Beskydské sedmičce urval při premiérovém startu druhé místo. Počítat se s ním musí všude tam, kde se postaví na start. Největší úspěchy však slaví v zahraničí. Málokdo z českých borců dokáže zaběhnout tak vynikající výsledky ve světové konkurenci jako právě Zdeněk.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    A11l63e60š 33W61o51l41k68e63r 6559379614219

    Borec. Ať mu klouby ještě dlouho vydržej.

    +1/0
    4.9.2015 8:15

    I24v58a 84B63l68a45ž97k14o67v39á 2882956532654

    Pán je jistě třída, ale ta "přirozená" reklama na různé produkty v rozhovoru je trapas.

    +2/0
    4.9.2015 7:10

    O96l77d25ř98i48c42h 64B72í37l36ý 7268925624746

    Vítek umí krásný rozhovory, ale prostě obecně trpí " profi úchylkou " jako většina prodejců a to cpát do článků spoustu reklamy.

    Je to krásný vykládání o horách, o skvělých výkonech o motivaci a autor tématu rozumí, což dělá rozhovor poutavějším.

    Na druhou stranu kdyby pokaždé měl Jarda Jágr, nebo nějaká kopačka zmírnit sponzory, tak noviny jsou tlustý jak Bible.

    0/0
    4.9.2015 8:49
    Foto

    V85í68t68e75k 96K33n56ě77ž27í77n87e58k 3114973425337

    Dodám jenom malé upřesnění - v rozhovoru šel z mojí strany jediný brandový dotaz na TNF test team, což mi osobně přijde jako docela zajímavá věc.

    Testováním svých produktů špičkovými atlety se totiž dneska chlubí snad každá sportovní značka, ale pokud je mi známo, tak víceméně jediný, kdo to reálně využívá je francouzská centrála Salomonu skrze své "advanced weeks" pro ty nejlepší.

    Se Zdeňkem jsme se o tom na Lavaredu trochu bavili a přišlo mi škoda to do rozhovoru nezasadit a vzhledem k tomu, že Zdeněk vypadá prakticky 24/7 jako chodící TNF billboard by mě nenapadlo, že by zmínka o jeho hlavním sponzorovi mohla někomu vadit :-).

    0/0
    4.9.2015 18:11

    J71a36n 18Š84t44e89m47b55e87r28a 4565503316571

    Ten rozhovor je prošpikovanej zmínkami o partnerech, rozhodně to není jenom TNF. A upřímně, mně už to teda taky přijde moc...

    0/0
    4.9.2015 19:45

    M47i74c82h33a27e98l 69N22o98v29a19k 8286601478205

    Ono to neni reklama triexpertu, ale je to zmineni tech, kteri podporuji Zdenka. Dela to skoro kazdy spickovy sportovec, ktereho nekdo podporuje. Je to malickost, co oni mohou udelat vuci sponzorum, kteri jim umoznuji trenovat a ucastnit se velkych zavodu, jako u Zdenka Krize.

    V CR je malo atletu, kteri jsou profi a nemusi pracovat. Urcite bychom meli hodne spickovych zavodniku, kteri se jinak ale musi starat o rodinu, pak jit do prace a trenovat brzy pred praci nebo po. Plus si plati cesty na zavody a umistuji se na velmi dobrych pozicich ve svetove konkurenci.

    Myslim, ze tato reklama v clanku rozhodne skryta neni, nicmene s prihlednutim k vyse zminememu s tim urcite vetsina lidi problem mit nemusi.

    +4/0
    4.9.2015 14:15

    J89a41n 65Š40t13e64m89b83e76r40a 4955313236871

    Ale ano, všichni asi chápeme, proč se to tak děje. Ale je to asi stejně vkusné, jako product placement ve spoustě českých seriálů a filmů...

    0/0
    5.9.2015 14:37





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.