• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Jídlo, které pomáhá: před sportováním rybu, po něm chleba s tvarohem

    Správně zvolené jídlo vám sport, běh obzvláště, nejen zpříjemní lehkostí, ale současně poskytne dostatek energie a dobrou regeneraci po výkonu. Je to jednoduché, stačí se držet pár zásad.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    L27e20n40k36a 98H40a55l63á14m24k44o64v46á 4400412726308

    Na nizkosacharidovce to mam samozrejme jinak, uz tim ze adaptaci na tuhle vyzivu napriklad pri beznem behani nesaham do glykogenovych zasob. V mem pripade neni nad kavu s velkou davkou smetany pred behem (dam tak v klidu i maraton) a po behani velka porce nasich vajicek se syrem a slaninou, ale cekam s tim alespon hodinu....no ale ja jsem trochu jiny pripad.

    0/0
    29.8.2015 23:14

    E37m35i12l 13P70r25c85h13a10l 5240860418104

    Pohankova kase s proteinem a vodou, boruvky, maliny nebo jablko. Po cemkoliv jinem mi je rano tezko.

    0/0
    29.8.2015 19:14
    Foto

    M68a26j28d51a 45O26n91d33r65á46š30o23v83á 8435595351

    Už druhá pohanková kaše, tak to na tom vážně něco bude ;-)

    0/0
    29.8.2015 19:52

    M78i24r77o83s74l41a45v 75T15i57š50e77r 4149329774272

    Mám skvělé zkušenosti s pohankovou kaší (s mlékem) s troškou medu a kousky banánu....lehká na žaludek, přitom dodá spoustu sil, navíc je poměrně chutná.

    0/0
    29.8.2015 18:09
    Foto

    M12a54j19d85a 61O78n28d93r25á45š51o80v84á 8765845631

    Pohanka má dost výraznou chuť a snesu ji jen jako kaši s česnekem a uzeným sýrem. Ale zkusím, to, třeba zachutná, díky :-)

    0/0
    29.8.2015 19:11

    P44e61t76r15a 47F94a44b92i84n82g74e40r67o51v55á 1616239524949

    Zajímavé, poučné, v kostce základní rady. Jen bych dodala, že granola je anglosaský výraz pro müsli, které je u nás obvyklejší.

    0/0
    29.8.2015 17:54

    J81o87s50e48f 26Š44e59m89e59l94í92k 7949291790647

    Nejlepší je chleba s tvarohem. To věděl už kdysi dávno i Dr.Voštěp, když krmil princeznu solimánskou.

    +3/0
    29.8.2015 14:53

    M23a68r70c10e22l63a 58J74a91n76o94u53t63o56v92á 8943294716346

    Taky můžu vločky na 1000 způsobů, díky moc za tip na rybku, prubnu jí :-) 

    kdybych ale snědla takhle málo, tak bych asi pošla hlady :-) potřebuju svačinu dopoledne i odpoledne a banán mi nestačí ;-D

    0/0
    29.8.2015 9:47
    Foto

    M89a81j56d21a 37O88n12d45r54á43š88o88v78á 8205875851

    Proto je to takový osobní tip "co jí Majda" :) Každému sedí něco jiného a jiné množství, to je jasné.... krom toho - Majda ráda taky mlsá! ;-D

    0/0
    29.8.2015 13:44

    T41o91m51á51š 81H27o38r74a 2569495498165

    ;-D

    Věřte že neumřete, také jsem dříve jedl více, ale tělu stačí jen určité množství kalorií, pokud má nadbytek tak ho v lepším případě vyloučí, v horším budete kynout. Já naběhám denně cca. 10km (nebo najedu 40 km na kole) a objemově jím plus mínus to co je popsáno v článku. Mám 183 cm a 72 kg (už pár let pořád stejně).

    0/0
    29.8.2015 19:20

    M35a12r11c96e75l57a 55J74a41n21o59u72t33o60v23á 8303584866156

    Tak to jste Tomáši tedy dosti štíhlé postavy :-) Myslím si že každý jsme originál, já funguju na malých porcích a často. Nejsem sice žádný střízlík, ale když jím méně, není energie a tělo neregeneruje.

    0/0
    31.8.2015 9:33

    T73o52m68á17š 63H36o29r82a 2179635288455

    K běhu tak nějak štíhlejší postava patří, dříve jsem hrál hokej a dost posiloval, to jsem měl 85 kg, ale s tou vahou by se mě do kopců moc tahat nechtělo. Jinak já jím také spíše méně a častěji, nástřel jídelníčku vypadá asi takto:

    - ráno na lačno 0,3-0,5 vody s citronovou šťávou

    - snídaně za cca. 1 hodinu, bílý jogurt, ovesné vločky (s hrozinky, ořechy a podobně, nakrájený banán... prostě dle momentální chuti)

    - svačina nějaká zelenina (mrkev, kedluben, ředkvička, ale klidně i trochu čínského zelí)

    - oběd obvykle kolem 11:30 z masa kuřecí a ryby (vepřové vyjímečně), přílohy brambor, celozrná rýže, celozrné těstoviny (několikrát týdně dám i bezmasé jídlo, zvláště v den kdy závodím)

    - odpolední svačina banán nebo jablko

    - pak obvykle trénink po tréninku energeťák, pak banán, případně i vločky

    - jo a hodně piji, v zimě tak 3 litry denně, v létě minimálně o litr víc. Voda mě hodně pomáhá v regeneraci, lépe spím, nechytají mě křeče atd.

    0/0
    31.8.2015 14:36

    K80a48r62e39l 28N41o87v90á13k 4629416210987

    jak brzy jíst po sportování, prameny se různí, od 1/2 až do 2 hod. po výkonu :-/ ?

    +1/−1
    29.8.2015 8:53

    O79n90d77ř58e66j 25Š54v96e62j43d41a 4821429937430

    Pokud vím, tak cyklisté do sebe hází první jídlo bohaté na cukry do 15 minut po konci sportu....

    +1/0
    29.8.2015 11:27
    Foto

    M48a37j72d66a 76O92n24d90r83á97š82o11v27á 8985245691

    Ano, není třeba brát rady jako dogma. Vycházím z pramenů našich redaktorů výživářů a toho, co mně osobně sedí.

    0/0
    29.8.2015 13:45

    T88o36m94á63š 55H37o14r57a 2969135898825

    Sacharidy pokud možno co nejdříve a v několika dávkách, já dávám okamžitě po doběhu gainer nápoj, tím doplním rychle nejen sacharidy ale i tekutiny. Pak sprcha a protáhování, do pů hoďky po doběhu banán k tomu případně ovesné vločky. A hoďku po tréninku nějakou bílkovinu. Ale mléčným výrobkům a lepkovému chlebu se v odpoledních a zvláště večerních hodinách striktně vyhýbám, protože mě zahleňují.

    0/0
    29.8.2015 19:13



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.