• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Jídlo, které pomáhá: před sportováním rybu, po něm chleba s tvarohem

    Správně zvolené jídlo vám sport, běh obzvláště, nejen zpříjemní lehkostí, ale současně poskytne dostatek energie a dobrou regeneraci po výkonu. Je to jednoduché, stačí se držet pár zásad.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    L91e30n20k77a 69H19a30l74á27m79k40o61v80á 4190762926478

    Na nizkosacharidovce to mam samozrejme jinak, uz tim ze adaptaci na tuhle vyzivu napriklad pri beznem behani nesaham do glykogenovych zasob. V mem pripade neni nad kavu s velkou davkou smetany pred behem (dam tak v klidu i maraton) a po behani velka porce nasich vajicek se syrem a slaninou, ale cekam s tim alespon hodinu....no ale ja jsem trochu jiny pripad.

    0/0
    29.8.2015 23:14

    E70m80i84l 76P37r29c74h66a73l 5360290328184

    Pohankova kase s proteinem a vodou, boruvky, maliny nebo jablko. Po cemkoliv jinem mi je rano tezko.

    0/0
    29.8.2015 19:14
    Foto

    M63a27j17d60a 41O42n59d44r92á58š82o26v93á 8625265861

    Už druhá pohanková kaše, tak to na tom vážně něco bude ;-)

    0/0
    29.8.2015 19:52

    M44i77r58o66s50l31a26v 35T37i26š63e45r 4519499864212

    Mám skvělé zkušenosti s pohankovou kaší (s mlékem) s troškou medu a kousky banánu....lehká na žaludek, přitom dodá spoustu sil, navíc je poměrně chutná.

    0/0
    29.8.2015 18:09
    Foto

    M20a10j71d79a 29O47n59d42r10á87š86o64v89á 8235215421

    Pohanka má dost výraznou chuť a snesu ji jen jako kaši s česnekem a uzeným sýrem. Ale zkusím, to, třeba zachutná, díky :-)

    0/0
    29.8.2015 19:11

    P39e87t25r68a 78F10a91b37i88n90g96e95r90o19v57á 1806479824549

    Zajímavé, poučné, v kostce základní rady. Jen bych dodala, že granola je anglosaský výraz pro müsli, které je u nás obvyklejší.

    0/0
    29.8.2015 17:54

    J24o42s77e36f 12Š77e69m79e85l40í12k 7249931860747

    Nejlepší je chleba s tvarohem. To věděl už kdysi dávno i Dr.Voštěp, když krmil princeznu solimánskou.

    +3/0
    29.8.2015 14:53

    M30a81r70c85e29l82a 20J80a81n33o55u49t84o29v49á 8133194746806

    Taky můžu vločky na 1000 způsobů, díky moc za tip na rybku, prubnu jí :-) 

    kdybych ale snědla takhle málo, tak bych asi pošla hlady :-) potřebuju svačinu dopoledne i odpoledne a banán mi nestačí ;-D

    0/0
    29.8.2015 9:47
    Foto

    M42a16j37d20a 55O88n92d69r89á22š94o14v31á 8745195471

    Proto je to takový osobní tip "co jí Majda" :) Každému sedí něco jiného a jiné množství, to je jasné.... krom toho - Majda ráda taky mlsá! ;-D

    0/0
    29.8.2015 13:44

    T70o61m64á71š 73H42o18r31a 2859275578295

    ;-D

    Věřte že neumřete, také jsem dříve jedl více, ale tělu stačí jen určité množství kalorií, pokud má nadbytek tak ho v lepším případě vyloučí, v horším budete kynout. Já naběhám denně cca. 10km (nebo najedu 40 km na kole) a objemově jím plus mínus to co je popsáno v článku. Mám 183 cm a 72 kg (už pár let pořád stejně).

    0/0
    29.8.2015 19:20

    M75a75r64c30e81l87a 58J64a73n91o77u26t38o69v24á 8753594576466

    Tak to jste Tomáši tedy dosti štíhlé postavy :-) Myslím si že každý jsme originál, já funguju na malých porcích a často. Nejsem sice žádný střízlík, ale když jím méně, není energie a tělo neregeneruje.

    0/0
    31.8.2015 9:33

    T11o23m67á84š 40H45o42r71a 2209295208615

    K běhu tak nějak štíhlejší postava patří, dříve jsem hrál hokej a dost posiloval, to jsem měl 85 kg, ale s tou vahou by se mě do kopců moc tahat nechtělo. Jinak já jím také spíše méně a častěji, nástřel jídelníčku vypadá asi takto:

    - ráno na lačno 0,3-0,5 vody s citronovou šťávou

    - snídaně za cca. 1 hodinu, bílý jogurt, ovesné vločky (s hrozinky, ořechy a podobně, nakrájený banán... prostě dle momentální chuti)

    - svačina nějaká zelenina (mrkev, kedluben, ředkvička, ale klidně i trochu čínského zelí)

    - oběd obvykle kolem 11:30 z masa kuřecí a ryby (vepřové vyjímečně), přílohy brambor, celozrná rýže, celozrné těstoviny (několikrát týdně dám i bezmasé jídlo, zvláště v den kdy závodím)

    - odpolední svačina banán nebo jablko

    - pak obvykle trénink po tréninku energeťák, pak banán, případně i vločky

    - jo a hodně piji, v zimě tak 3 litry denně, v létě minimálně o litr víc. Voda mě hodně pomáhá v regeneraci, lépe spím, nechytají mě křeče atd.

    0/0
    31.8.2015 14:36

    K35a23r26e14l 68N40o17v54á66k 4119266690547

    jak brzy jíst po sportování, prameny se různí, od 1/2 až do 2 hod. po výkonu :-/ ?

    +1/−1
    29.8.2015 8:53

    O32n94d57ř96e81j 60Š84v83e14j89d44a 4441399317570

    Pokud vím, tak cyklisté do sebe hází první jídlo bohaté na cukry do 15 minut po konci sportu....

    +1/0
    29.8.2015 11:27
    Foto

    M70a67j48d12a 48O78n60d21r68á38š17o31v92á 8565295411

    Ano, není třeba brát rady jako dogma. Vycházím z pramenů našich redaktorů výživářů a toho, co mně osobně sedí.

    0/0
    29.8.2015 13:45

    T67o44m89á82š 48H60o21r35a 2449165708905

    Sacharidy pokud možno co nejdříve a v několika dávkách, já dávám okamžitě po doběhu gainer nápoj, tím doplním rychle nejen sacharidy ale i tekutiny. Pak sprcha a protáhování, do pů hoďky po doběhu banán k tomu případně ovesné vločky. A hoďku po tréninku nějakou bílkovinu. Ale mléčným výrobkům a lepkovému chlebu se v odpoledních a zvláště večerních hodinách striktně vyhýbám, protože mě zahleňují.

    0/0
    29.8.2015 19:13





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.