• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Jídlo, které pomáhá: před sportováním rybu, po něm chleba s tvarohem

    Správně zvolené jídlo vám sport, běh obzvláště, nejen zpříjemní lehkostí, ale současně poskytne dostatek energie a dobrou regeneraci po výkonu. Je to jednoduché, stačí se držet pár zásad.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
    Foto

    L34e23n85k24a 83H50a53l15á39m47k88o63v86á 4870262716898

    Na nizkosacharidovce to mam samozrejme jinak, uz tim ze adaptaci na tuhle vyzivu napriklad pri beznem behani nesaham do glykogenovych zasob. V mem pripade neni nad kavu s velkou davkou smetany pred behem (dam tak v klidu i maraton) a po behani velka porce nasich vajicek se syrem a slaninou, ale cekam s tim alespon hodinu....no ale ja jsem trochu jiny pripad.

    0/0
    29.8.2015 23:14

    E78m92i12l 19P52r62c26h83a75l 5670190748724

    Pohankova kase s proteinem a vodou, boruvky, maliny nebo jablko. Po cemkoliv jinem mi je rano tezko.

    0/0
    29.8.2015 19:14
    Foto

    M31a18j26d46a 10O59n54d60r62á98š43o60v50á 8785775651

    Už druhá pohanková kaše, tak to na tom vážně něco bude ;-)

    0/0
    29.8.2015 19:52

    M69i41r31o12s93l97a76v 61T90i81š60e68r 4409179814432

    Mám skvělé zkušenosti s pohankovou kaší (s mlékem) s troškou medu a kousky banánu....lehká na žaludek, přitom dodá spoustu sil, navíc je poměrně chutná.

    0/0
    29.8.2015 18:09
    Foto

    M40a65j25d79a 46O50n87d65r27á38š26o93v68á 8575115831

    Pohanka má dost výraznou chuť a snesu ji jen jako kaši s česnekem a uzeným sýrem. Ale zkusím, to, třeba zachutná, díky :-)

    0/0
    29.8.2015 19:11

    P47e28t16r36a 87F71a78b33i40n64g54e27r98o84v30á 1546269984309

    Zajímavé, poučné, v kostce základní rady. Jen bych dodala, že granola je anglosaský výraz pro müsli, které je u nás obvyklejší.

    0/0
    29.8.2015 17:54

    J83o62s96e28f 29Š52e64m84e64l81í82k 7919431790767

    Nejlepší je chleba s tvarohem. To věděl už kdysi dávno i Dr.Voštěp, když krmil princeznu solimánskou.

    +3/0
    29.8.2015 14:53

    M31a22r11c55e55l67a 86J91a49n81o94u69t66o41v17á 8703764696366

    Taky můžu vločky na 1000 způsobů, díky moc za tip na rybku, prubnu jí :-) 

    kdybych ale snědla takhle málo, tak bych asi pošla hlady :-) potřebuju svačinu dopoledne i odpoledne a banán mi nestačí ;-D

    0/0
    29.8.2015 9:47
    Foto

    M27a30j50d98a 86O82n32d86r23á51š56o71v21á 8475325631

    Proto je to takový osobní tip "co jí Majda" :) Každému sedí něco jiného a jiné množství, to je jasné.... krom toho - Majda ráda taky mlsá! ;-D

    0/0
    29.8.2015 13:44

    T18o53m70á52š 62H96o70r56a 2469335828975

    ;-D

    Věřte že neumřete, také jsem dříve jedl více, ale tělu stačí jen určité množství kalorií, pokud má nadbytek tak ho v lepším případě vyloučí, v horším budete kynout. Já naběhám denně cca. 10km (nebo najedu 40 km na kole) a objemově jím plus mínus to co je popsáno v článku. Mám 183 cm a 72 kg (už pár let pořád stejně).

    0/0
    29.8.2015 19:20

    M52a57r20c15e32l16a 61J55a79n22o23u71t32o79v72á 8493914196836

    Tak to jste Tomáši tedy dosti štíhlé postavy :-) Myslím si že každý jsme originál, já funguju na malých porcích a často. Nejsem sice žádný střízlík, ale když jím méně, není energie a tělo neregeneruje.

    0/0
    31.8.2015 9:33

    T31o44m77á97š 27H16o26r73a 2299585928615

    K běhu tak nějak štíhlejší postava patří, dříve jsem hrál hokej a dost posiloval, to jsem měl 85 kg, ale s tou vahou by se mě do kopců moc tahat nechtělo. Jinak já jím také spíše méně a častěji, nástřel jídelníčku vypadá asi takto:

    - ráno na lačno 0,3-0,5 vody s citronovou šťávou

    - snídaně za cca. 1 hodinu, bílý jogurt, ovesné vločky (s hrozinky, ořechy a podobně, nakrájený banán... prostě dle momentální chuti)

    - svačina nějaká zelenina (mrkev, kedluben, ředkvička, ale klidně i trochu čínského zelí)

    - oběd obvykle kolem 11:30 z masa kuřecí a ryby (vepřové vyjímečně), přílohy brambor, celozrná rýže, celozrné těstoviny (několikrát týdně dám i bezmasé jídlo, zvláště v den kdy závodím)

    - odpolední svačina banán nebo jablko

    - pak obvykle trénink po tréninku energeťák, pak banán, případně i vločky

    - jo a hodně piji, v zimě tak 3 litry denně, v létě minimálně o litr víc. Voda mě hodně pomáhá v regeneraci, lépe spím, nechytají mě křeče atd.

    0/0
    31.8.2015 14:36

    K63a10r33e44l 65N40o51v49á14k 4849756820957

    jak brzy jíst po sportování, prameny se různí, od 1/2 až do 2 hod. po výkonu :-/ ?

    +1/−1
    29.8.2015 8:53

    O40n97d29ř81e34j 30Š63v37e48j60d63a 4741589927980

    Pokud vím, tak cyklisté do sebe hází první jídlo bohaté na cukry do 15 minut po konci sportu....

    +1/0
    29.8.2015 11:27
    Foto

    M16a42j42d96a 86O60n59d71r97á45š17o18v50á 8695795461

    Ano, není třeba brát rady jako dogma. Vycházím z pramenů našich redaktorů výživářů a toho, co mně osobně sedí.

    0/0
    29.8.2015 13:45

    T67o93m12á85š 17H95o90r94a 2379385348245

    Sacharidy pokud možno co nejdříve a v několika dávkách, já dávám okamžitě po doběhu gainer nápoj, tím doplním rychle nejen sacharidy ale i tekutiny. Pak sprcha a protáhování, do pů hoďky po doběhu banán k tomu případně ovesné vločky. A hoďku po tréninku nějakou bílkovinu. Ale mléčným výrobkům a lepkovému chlebu se v odpoledních a zvláště večerních hodinách striktně vyhýbám, protože mě zahleňují.

    0/0
    29.8.2015 19:13





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.