• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Do plavek i do kondice pomůže běh, osvědčené cviky i chytrý jídelníček

    Pokud chcete na dovolenou vytvarovat postavu, ještě není pozdě. Za měsíc sice nedokážete zázraky, ale i pár kilo dolů a o něco více vyrýsované svaly dokážou udělat divy. Stačí si přestat říkat, že to nejde, zvednout se z gauče a pravidelně běhat, posilovat a také dbát na zdravou a vyváženou stravu.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    Anna Vocílková

    Připojuji se s doporučením u nás málo známé fitness trenérky Jessicy Smith. Nabízí zdarma stovky videí od jógy přes balet až po silové tréninky a cardio pro všechny úrovně pokročilosti. Cvičím s ní přes 2 roky a její videa a doporučení se mi zdají účinná a rozumná. Účelem není zničit, ale zkusit vše a hlavně se u toho bavit (čemuž napomáhá i přítomnost jejího hravého buldočka). :-)

    0/0
    10.6.2015 8:17

    T97o67m 97S76e66h73n16a41l 4211754805326

    Ten doporuceny jidelnicek to si delaji srandu? Toto opravdu staci pro 100 kg urostleho chlapa???

    +2/−1
    8.6.2015 21:13

    R66o73b61e22r82t 33M55o57t85k93a 4186717209795

    Ne to je pro padesáti kilovou ženskou.

    +1/0
    8.6.2015 21:26

    P79e85t73r 64G90a32z65d54a 6318742509907

    padesátikolvá ženská nepotřebuje zhubnou do plavek .... to je právě pro ty vypasené 100kg kusy ..... a pokud Sehnal bere 100kg jako kritérium pro termín "urostlý chlap" tak většinou je realita taková že cvičící 70kg daleko více kg ve svalech, než ten "urostlý 100kg tuček"

    +1/0
    8.6.2015 22:19

    R29o59b26e61r40t 70M75o24t11k79a 4386227199525

    Pokud by chlap použil tento jídelníček tak mu odejdou hlavně svaly. 100 g masa a 40 g rýže je opravdu málo. Skladba je pochopitelně dobrá, ale to množství.

    0/0
    9.6.2015 6:16

    Š81t26ě27p27á80n33k22a 74P50a50v86l89í10k40o40v47á 1239459604521

    Dotaz: začíná-li tělo spalovat po 45 minutách aerobního pohybu, proč mám cvičit pod stolem apod.? Těch deset cviku tuhle a támhle rozhodně nemůže mít efekt u někoho, kdo potřebuje sundat 15 kg, maximálně u vysportované osoby, která jen potřebuje, aby se ten biceps apod. v západu slunce na pláži více leskl a vynikl....

    0/0
    8.6.2015 20:36

    P61e79t43r 83G24a79z59d10a 6378972699557

    Já doporučuji ty cviky dělat při tom běhání po těch 45 minutách, pokud na to máte a nejste koule tuku a hlavně během týdne mněnit formu fyzického cvičení ... jinak to nebude komplexní a výsledek je divně "vypracovaná postava" neboli disproporcionálně trénovaná. Svaly musí růst všechny, jak ty vnější tak ty vnitřní. Největší příklady nesourodé postavy najdete v posilovnách.

    0/0
    8.6.2015 22:22

    T47o20m98a52s 79A79u34g63u11s28t29y84n 6237266341250

    To abych vstával o půl páté a někteří známí i ve tři (holt život na vesnici :-)). Jinak všechna výživová doporučení dlouhodobě bez problémů dodržuju, běhám každý den a stejně o 15 kilo navíc. Tak nevim, kde je problém... :-(

    0/0
    8.6.2015 15:35

    P70e48t98r 93G37a94z71d32a 6258892299207

    málo málo málo ....... musíš jít pravidelně na dno .... dneska mi z toho dokonce zalehlo v uších tak asi tak

    0/0
    8.6.2015 22:14

    T77o74m63a51s 96A16u19g75u75s39t29y92n 6597466351360

    ;-D přepětí a přetrénování je taky super, že?

    0/0
    9.6.2015 6:42
    Foto

    L64u72k45á24š 84N32o15v65o74t54n65ý 6276107308778

    Ty cviky jsou úplně k ničemu. Proklamované sedy-lehy na vyrýsování břicha bez zátěže jsou ztrátou energie... 

    V rámci posilovacích cviků s vlastní váhou, kdy nám jde o to rychle zhubnout, je nejlepší zapojit co největší svalové skupiny. Takže dělat dřepy a hlavně shyby, které mají jakýs takýs efekt. Až bude mít holka 15% tuku a nějaké svaly, tak se můžeme začít bavit o skutečně smysluplném cvičení zaměřené na konkrétní svalové partie.

    +1/0
    8.6.2015 13:13

    T25o37m36a56s 90A51u53g55u93s33t74y77n 6457216441310

    Proč by měla mít ženská, co nikdy nesportovala na cvičení břišáků zátěž? Běžná populace ten sed-leh bez opory nohou ani neudělá.

    +2/0
    9.6.2015 6:43

    A90l79e85š 10W20o34l53k65e21r 6569639304289

    Doporučovat shyby holce, která není příliš trénovaná 8-o ?

    Kolik myslíte, že jich udělá? Jaký to pro ni bude mít efekt? Fakt zhubne?

    Leh-sed se zátěží totéž. Zátěž a větší rozsah pohybu jen pro trénované.

    Spíš mám pocit, že jste chtěl pochválit sám sebe, jaký jste borec, co dáváte.

    0/0
    9.6.2015 20:09

    Petr Kubecka

    No s tou tepovou frekvenci to v clanku trochu ujelo.

    „Od čísla 220 odečtěte svůj věk a získáte číslo, které byste při aerobním tréninku neměly překračovat – do této hranice totiž aktivitou spalujete především tuky a méně cukry,“Takhle se pocita maximalni tepova frekvence a nikoliv aerobni. 80% maxima je aerobni prah.

    +1/0
    8.6.2015 10:08

    K90a80r49o29l48í76n49a 14H51o12r61n85o37v33á 5794633402348

    Ano, vypadlo tam doplění procent. To by se nemělo stávat.... Nesrovnalosti jsou opraveny a já i trenérka se moc omlováme za popletení pojmů.

    +1/0
    8.6.2015 11:26
    Foto

    A78l74e43š 41S72t43á19r31e60k 5172174649193

    To se paní u každého cviku převlékla? To vypadá spíš jako modní přehlídka sportovního oblečení ;-)

    +4/0
    8.6.2015 7:23





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.