- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ÚÁČKO používám už hodně dlouhou dobu a uznávám, cenu to nemá nejlepší, ale nelituji žádné koruny, co jsem do toho dal. Dobrá investice a kromě toho je to pro vojáky skvělá náhrada do české vojenské uniformy za naše věci. Je to funkční, ne jako bavlna, a barvy jsou totožné :)
Lukasi, PR clanek to neni, ten u nas musi byt označeny jako komerční sdělení.
Piseme o značkách, které nejsou u nas tak zavedené jako jiné - na tom myslím špatného nic neni. Je to podobne jako treba tady - http://rungo.idnes.cz/hoka-one-one-verny-pritel-pro-horske-traily-fe2-/behani.aspx?c=A150304_162942_behani_ize - jen o botách se píše proste lip :). Marek
Ještě jste tam zapomněli dát poznámku že se jedná o reklamní PR článek
Škoda že to na RunGo sklouzává k těmto praktikám.
Jinak Vás čtu moc rád.
Po slibném startu se zde začíná množit komerční reklamní škvár, nic moc.
Vladimíre, podle čeho soudíš?Co je to reklamní komerční brak? Díky za odpověď Marek
Fakt komické jsou tyhle příběhy mladíků, co po propocení bavlněného trička "vymysleli" funkční prádlo. Hlavně že je takové prádlo na světě už 40 let...
http://skimagazin.cz/historie-funkcniho-obleceni-aneb-jak-to-tehdy-craft-vymyslel.html
Já fakt nevím, co to uvádejí za ceny, ale tohle jsem třeba já našel a ceny NĚKTERÝCH kousků mi tam cenově nepřipadají tak zlé.
http://www.sportsshoes.com/products/under-armour/mens/?$product_class=clothing&s=1&l=500
extremne predrazeny ... jinak to docela jde
Levné to není, ale u některých produktů to prostě kvalitě odpovídá.