• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    VIDEO: Nejlepší sportovní nápoj, za který vás bude vaše tělo milovat

    Strava po vaší pohybové aktivitě je nesmírně důležitá nejen pro rychlé dodání vydané energie, ale i pro kvalitnější a rychlejší regeneraci buněk a obnovu stabilního vnitřního prostřední.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    P47e96t27r 58U36r45a40m 1562980263837

    zajímavé, jak se délka anabolického okna zásadně rozchází. 30 minut čtu poprvé, hlavně jsem viděl 60-90 minut a jednou dokonce dvě hodiny.

    +1/0
    27.5.2015 22:46
    Foto

    L13e83n83k83a 66H38a28l31á68m15k72o59v74á 4440852846308

    Ja dokonce cetla, ze anabolicke okno je omyl..tedy v tom smyslu, ze prijem proteinu v tehle dobe ma nejaky extra ucinek. Jinak co vim z jinych clanku, hlavne pokud nekdo beha kvuli zhubnuti, je dobre po cviceni nejakou dobu s jidlem (se sacharidy, mimochodem i alkoholem) pockat, protoze sebemensi mnozstvi sacharidu okamzite zastavi spalovani tuku, ktere jeste nejakou dobu po cviceni funguje...osobne si vybavuju jednu hodinu.

    0/0
    28.5.2015 14:27

    G43e96o16r41g89e 75B44u75r55i32a66n 3458261583249

    Kombinace dobra z hlediska sacharidu a tuku, schazi zminovane vitaminy a podle mne jeste castecne mineraly (nejake budou v tech kakaovych bobech a mandlovem mlece a medu). Ten tekuty med mi je dost podezrely. Kvalitni med musi byt tuhy, ne tekuty.

    0/0
    27.5.2015 21:40

    D92a29l83i53b18o60r 88J79u69ř13i46c96a 8428334675

    S tím medem bych to zase tolik nepřeháněl. Tuhost medu nijak neurčuje jeho kvalitu. Ono taky záleží na tom co je to za med. Například lesní med bývá běžně tekutý a ten co mám doma bych za nic nevyměnil :-)

    0/0
    28.5.2015 9:31

    J83a90n 58K55a36z64d28a 5773709920170

    No někde jsem četl, že jedním z dobrých, byť odsuzovaných, sportovních nápojů je i prachsprosté pivo/pito. Že má prý co do vitaminů a minerálů stejné složení jako iontový nápoj. Jen nevím, jestli je to pravda nebo byl článek opožděný apríl ;-D

    0/0
    27.5.2015 13:09
    Foto

    M49a89j81d94a 64O33n88d24r44á81š24o11v41á 8215815181

    Je to pravda, ale musí to být to nealkoholické.

    0/−1
    27.5.2015 16:08

    J36a71n 85K39o47s 6438323643827

    Ale prd, tri desitky jsou v poho.

    0/0
    27.5.2015 20:21

    V53l66a13d87i37m11í16r 81K24r53o49f88t87a 8170811736529

    nejsou; je v tom alkohol, jehož zpracovávání má přednost před vším ostatním, takže se zbytečně zpomalí zpracovávání jídla a regenerace.

    0/0
    27.5.2015 20:41

    M19i32l12o75s57l24a25v 81S19t50r98e17j77č11e56k 2597403803783

    Ale zas je to balzam na dusi a clovek mnohem rychleji zregeneruje psychicky;-)

    +1/0
    27.5.2015 21:55

    M32a21r56e54k 23Z93a58h95r38a68d47i82l 6784579735901

    Nejlepší sportovní nápoj je voda...

    0/0
    27.5.2015 7:52

    M22a42r80t77i18n 87V71o54j90í65ř 2817173756478

    Už mi přijde, že se to tu trochu pře(bě)hání.

    +3/0
    27.5.2015 0:36

    R42o37b76e10r94t 29T97r74á57v62n62í64k 7289530507135

    Zrovna tenhle článek mě zaujal. Ty, které mě nezajímají, jednoduše nečtu, ale nikomu to nehlásím ;-).

    0/0
    28.5.2015 11:27

    M26a37r29t37i65n 46V96o10j11í23ř 2327843986318

    Z čeho jste poznal, že mě to nezajímá? Negativní názor se nerovná nezájem, mnoha diskutujícím to zde však nedochází.

    Přijde mi, že se zde na rungo začíná propagovat vyžehlené běhání a mám z toho takový pocit, že vše ostatní je odsunováno na "zlou" kolej. Ale co ješpatného na tom vzít si starší ošoupané boty, volné tričko a kraťasy, stravovat se a pít každý dle vlastní chuti a jít si zaběhat:-)?

    Ps: Reakce typu, že mě nikdo nenutí běhat podle Rungo, nepište. Jsem si toho vědom, děkuji :)

    +1/0
    28.5.2015 11:57
    Foto

    M38a75j88d62a 31O15n54d12r56á77š70o24v67á 8335245541

    Tak samozřejmě, že běh je o tom, hodit něco na nohy a vyběhnout. Jsou ale běžci, kteří nemohou mít "cokoliv" na nohách nebo takoví, kteří chtějí zkoušet posunovat svoje hranice běhání a těm poskytujeme informace, jak jim k tomu může dopomoci strava, nebo co jíst/pít, aby se nezničili úplně, když už se ničí na stezkách :) Ti, kteří pak vyrážejí do nestabilních podmínek na delší běhy, uvítají informace o materiálech a doplňcích, které je ochrání. Každý si najde přece to své. Nedávno jsme měli článek právě o vodě, zda z kohoutku, či filtrovanou.

    0/0
    3.6.2015 10:00

    M32a53r11t50i62n 65V79o55j19í75ř 2907783986938

    Rozumím Vaší snaze a cením si toho, bohužel nadpisy článků typu:

    "nejlepší nápoj, za který vás bude vaše tělo milovat" nebo "procvičujte pánevní dno a vylepšete si pohyb i sex" jsou poměrně bulvární a mnoho čtenářů to může odradit. Články jsou také poslední dobou spíše reklamy. Je poměrně dobré si uvědomit, že běhání není zas tak komplexní, aby se o něm dalo psát neustále. To ale neznamená, že by měly vznikat "boom" články jen proto, aby se něco napsalo.

    0/0
    3.6.2015 11:28





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.