• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    VIDEO: Nejlepší sportovní nápoj, za který vás bude vaše tělo milovat

    Strava po vaší pohybové aktivitě je nesmírně důležitá nejen pro rychlé dodání vydané energie, ale i pro kvalitnější a rychlejší regeneraci buněk a obnovu stabilního vnitřního prostřední.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    P89e76t79r 38U67r93a96m 1182840493747

    zajímavé, jak se délka anabolického okna zásadně rozchází. 30 minut čtu poprvé, hlavně jsem viděl 60-90 minut a jednou dokonce dvě hodiny.

    +1/0
    27.5.2015 22:46
    Foto

    L10e93n65k84a 35H85a18l89á67m19k68o40v75á 4620832696628

    Ja dokonce cetla, ze anabolicke okno je omyl..tedy v tom smyslu, ze prijem proteinu v tehle dobe ma nejaky extra ucinek. Jinak co vim z jinych clanku, hlavne pokud nekdo beha kvuli zhubnuti, je dobre po cviceni nejakou dobu s jidlem (se sacharidy, mimochodem i alkoholem) pockat, protoze sebemensi mnozstvi sacharidu okamzite zastavi spalovani tuku, ktere jeste nejakou dobu po cviceni funguje...osobne si vybavuju jednu hodinu.

    0/0
    28.5.2015 14:27

    G46e82o88r95g59e 61B94u64r23i94a46n 3978921973599

    Kombinace dobra z hlediska sacharidu a tuku, schazi zminovane vitaminy a podle mne jeste castecne mineraly (nejake budou v tech kakaovych bobech a mandlovem mlece a medu). Ten tekuty med mi je dost podezrely. Kvalitni med musi byt tuhy, ne tekuty.

    0/0
    27.5.2015 21:40

    D39a97l94i95b48o71r 32J85u72ř48i85c28a 8318454135

    S tím medem bych to zase tolik nepřeháněl. Tuhost medu nijak neurčuje jeho kvalitu. Ono taky záleží na tom co je to za med. Například lesní med bývá běžně tekutý a ten co mám doma bych za nic nevyměnil :-)

    0/0
    28.5.2015 9:31

    J75a83n 33K43a70z12d59a 5783499410690

    No někde jsem četl, že jedním z dobrých, byť odsuzovaných, sportovních nápojů je i prachsprosté pivo/pito. Že má prý co do vitaminů a minerálů stejné složení jako iontový nápoj. Jen nevím, jestli je to pravda nebo byl článek opožděný apríl ;-D

    0/0
    27.5.2015 13:09
    Foto

    M30a22j90d71a 90O74n20d19r11á77š67o87v31á 8905235951

    Je to pravda, ale musí to být to nealkoholické.

    0/−1
    27.5.2015 16:08

    J26a56n 72K42o73s 6298193293617

    Ale prd, tri desitky jsou v poho.

    0/0
    27.5.2015 20:21

    V74l59a36d57i79m29í54r 63K77r51o20f94t10a 8560211186229

    nejsou; je v tom alkohol, jehož zpracovávání má přednost před vším ostatním, takže se zbytečně zpomalí zpracovávání jídla a regenerace.

    0/0
    27.5.2015 20:41

    M44i35l17o94s12l52a57v 15S42t31r75e97j95č10e12k 2717203263253

    Ale zas je to balzam na dusi a clovek mnohem rychleji zregeneruje psychicky;-)

    +1/0
    27.5.2015 21:55

    M82a60r30e58k 22Z34a52h49r12a10d26i10l 6604349615841

    Nejlepší sportovní nápoj je voda...

    0/0
    27.5.2015 7:52

    M83a21r65t71i16n 78V51o47j96í77ř 2647813506188

    Už mi přijde, že se to tu trochu pře(bě)hání.

    +3/0
    27.5.2015 0:36

    R33o89b39e95r34t 60T23r75á94v70n58í13k 7549140267305

    Zrovna tenhle článek mě zaujal. Ty, které mě nezajímají, jednoduše nečtu, ale nikomu to nehlásím ;-).

    0/0
    28.5.2015 11:27

    M25a72r44t25i27n 60V53o53j18í13ř 2187823606448

    Z čeho jste poznal, že mě to nezajímá? Negativní názor se nerovná nezájem, mnoha diskutujícím to zde však nedochází.

    Přijde mi, že se zde na rungo začíná propagovat vyžehlené běhání a mám z toho takový pocit, že vše ostatní je odsunováno na "zlou" kolej. Ale co ješpatného na tom vzít si starší ošoupané boty, volné tričko a kraťasy, stravovat se a pít každý dle vlastní chuti a jít si zaběhat:-)?

    Ps: Reakce typu, že mě nikdo nenutí běhat podle Rungo, nepište. Jsem si toho vědom, děkuji :)

    +1/0
    28.5.2015 11:57
    Foto

    M68a70j97d93a 76O36n70d64r10á10š70o17v25á 8945235131

    Tak samozřejmě, že běh je o tom, hodit něco na nohy a vyběhnout. Jsou ale běžci, kteří nemohou mít "cokoliv" na nohách nebo takoví, kteří chtějí zkoušet posunovat svoje hranice běhání a těm poskytujeme informace, jak jim k tomu může dopomoci strava, nebo co jíst/pít, aby se nezničili úplně, když už se ničí na stezkách :) Ti, kteří pak vyrážejí do nestabilních podmínek na delší běhy, uvítají informace o materiálech a doplňcích, které je ochrání. Každý si najde přece to své. Nedávno jsme měli článek právě o vodě, zda z kohoutku, či filtrovanou.

    0/0
    3.6.2015 10:00

    M34a47r30t75i62n 90V47o35j89í72ř 2457843876308

    Rozumím Vaší snaze a cením si toho, bohužel nadpisy článků typu:

    "nejlepší nápoj, za který vás bude vaše tělo milovat" nebo "procvičujte pánevní dno a vylepšete si pohyb i sex" jsou poměrně bulvární a mnoho čtenářů to může odradit. Články jsou také poslední dobou spíše reklamy. Je poměrně dobré si uvědomit, že běhání není zas tak komplexní, aby se o něm dalo psát neustále. To ale neznamená, že by měly vznikat "boom" články jen proto, aby se něco napsalo.

    0/0
    3.6.2015 11:28





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.