• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Jak se žije s aktivním běžcem aneb termínovka je naše bible

    Jednou u piva, když kdosi velebil manželovy běžecké výkony, jsem si posteskla, že žít s běžcem není žádný med. „Tak o tom napiš,“ navrhl mi Marek Odstrčilík. Tak o tom píšu.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    V33ě67r17a 89D16o72č67k86a12l63o44v28á 5963715863785

    A co teprve, když běhám a manžel lítá? Běhám jako hobík už 3 roky a manžel lítá jako hobík už před narozením první dcery. Tudíž nějakých 10 let a drobné. Ze začátku jsem si hodně musela zvykat, protože lítání bere více času něž běhání. Když jsem běhávala 3x týdně, nezasahovalo to do našeho chodu rodiny. Další roky už to bylo dost náročné. A to nemluvím o mých pravidelných službách a pohotovostech., které nastanou vždy v nevhodnou dobu. Jídlo řeším podle mě, protože manžel vždycky jedl jindy. Tam velká změna není. Dětem se věnuji víc než dost. Za celou dobu máme projetou skoro celou ČR. Domácnost vázne, ruční práce taky. Hlavně, že jsou děti zdravé, čisté, ve škole jsou šikovné. Někdy beru i děti s sebou. Děti rychle odrůstají a tak si je chci ještě užít. Takže co bez nich ztratím, hned nahrazují různými akcemi. I psa jsem pořídila, takže i jemu se musí člověk věnovat. A od toho mám děti, které mají z naší Gessy radost.:-) A ještě vozím děti do různých kroužků a každá to má jindy a jinde.;-)

    +1/0
    3.12.2014 0:27

    J53a31r76o19m97í23r 51M40a14t48ě85j19e43k 1716847163806

    Oba máte můj obdiv. Klobouk dolů!! Díky, že jste oba napsali, co jste napsali!! :-)

    +1/0
    2.12.2014 8:53

    O39l43d77ř72i15c64h 93B50í65l10ý 7838505384966

    Pěknej článek, hezky se to čte.

    Prolíná se tu moc pohledů a je jasný, že spousta z nich si nerozumí. Každý člověk musí být trochu sobec, v prvé řadě to je jeho žicot, ale nemyslím si, že se tak Dušan často chová. Ano ta pasáž s nemocnou partnerkou je trochu na hraně, dokázal bych si představit více empatie, ale nikdo z nás nemá přece důvod soudit druhé zejména pokud jim to tak vyhovuje.

    Přístup k životu je to pěknej, na hobíka solidní časy a parkrát si člověk užije ten pocit boje o lepší flek, ale když přijede někdo pořádnej, tak vidí ten rozdíl a samozřejmě, že lidem co běhají třeba desítku za 45 to připadá jako čas z vesmíru, ale zas taková darda to není což ovšem není důležité. Na světě nejsou jen ti nejlepší, ale důlěžitější než výsledek je cesta a tady to vypadá, že cesta je zajímavá a rodině mnohem víc dává než bere.

    Přeju ať se daří :-)

    0/0
    1.12.2014 13:05

    M14i63c70h36a35l 54K64r59u12p33i81č77k67a 9905588215

    Když to takhle rodině vyhovuje, tak proč ne. Spíš mě zaráží jiná věc. S partnerkou oba běháme, já ještě dělám jiný sport, děti taky sportují, ale nic nám doma nesmrdí. Co děláme jinak? Začínám mi připadat, že nesportuju dostatečně :-) Nebo možná je to tím, že pereme.

    0/0
    30.11.2014 21:35

    T26o26m42á44š 55N91o43v41o34t18n85ý 6455637829859

    Tak se s námi podělte o to, jakým způsobem máte sportování sladěno s praním.

    My, když celá rodina přijedeme ze závodů (orienťák), tak už jsme naučeni, že jdou věci přímo z tašek do pračky a pračka se zapíná. Taky je slušně zaplněná. Ale když jdu třeba v jedenáct večer běhat a vrátím se o půlnoci, tak teda okamžitě neperu.

    0/0
    1.12.2014 0:56

    O35l91d42ř87i11c26h 83B27í18l53ý 7738825744496

    no já nemám problém použít nevyprané věci i vícekrát. Navíc funkčních věcí má člověk doma většinou více, tak prostě jen vezme další a pak to hromadně vypere. Mně tohle přijdou jako maličkosti, pere pračka, suší se to samo....

    0/0
    1.12.2014 13:13

    M32i86c35h58a17l 87K66r34u94p62i58č70k37a 9945108455

    Použité oblečení jde do pračky, nebo do koše na prádlo.  Pot nesmrdí, když je čerstvý, ale po čase, když se rozkládá, tak to stačí vyprat druhý den. Mně by vadilo to jenom přemáchnout ve vodě a vzít si to znovu. Sportovní boty necháváme na terase.

    0/0
    1.12.2014 15:32

    Dušan Mlynarčík

    Děkuji za výbornou zkušenost i příklad, článek je výborně napsaný. Je dobré, když si jde člověk za svým cílem, jen některé naše " lidské" hodnoty je dobré zvážit, proč to vlastně skutečně děláme, co je za tím. Dušane rozumím vám, stejně vím, o čem mluví moje žena a pokud jste k sobě tolerantní a rodina nestrádá... Název článku nese název s biblí. Moje zkušenost je, že v té skutečné je všechno důležité pro náš život a máme tam i srovnání s tím naším lidským myšlením. V lásce a pokoře. Díky.

    0/0
    30.11.2014 12:37

    A77n23n48a 50K94i52r75š57o69v20á 9986420255363

    Také jsem doma Měla takový případ. Nejdřív mě to imponovalo, že partner je fyzicky zdatný, žádný ovařený model. Až později jsem zjistila, že je to mimořádně velký sobec, který na prvním místě má sport a na druhém také sport (běh, jízda na kole, běžky). Jeho víkendový program byl pouze objíždění závodů. Když se moc uštval, minimálně další dva dny byl totálně prošitej. Jiný program než sprotovní pro rodinu neuznával. Neuznával ani lidi, co žádný sport nedělají. Ale ti, co nějaký sport dělali kritizoval, že to dělají špatně.... Za pár let měl tašku za dveřma a mám klid :-)

    +4/0
    29.11.2014 14:04
    Foto

    L11e27n59k65a 84H84a98l20á14m74k96o67v67á 4460352526548

    Trosku se v tom pribehu poznavam. Podle nekterych diskutujicich bych asi to asi slizla, ze (obzvlaste jako zena) jsem sobec atd. Ano, v podstate  denne temer 2hodiny padnou na me sportovani (nejen behani..ale je nejpodstatnejsi casti). Neresim ani pocasi, ci denni dobu. Je to hodne casu a jsem rada, ze to manzel, ac mame stale male deti, respektuje. Nutno podotknout, ze krome narocne prace (veda), zvladam varit (dalsi muj konicek..kupujeme jen zakladni suroviny, vse se uvari ci upece), mam zahradu, slepice a snad i ten uklid domu jakz takz zvladam...pravda, vetsinou toho moc nenaspim, knizku jsem necetla ani nepamatuju, televizi nemame, kafe piju jen pri praci (to si totiz konecne musim sednout), kdyz tak koukam kolem sebe, v podstate zvladnu vic, nez vetsina zen v me situaci. A jsem u te pointy, ktera by tu asi mela zaznit. Mam totiz z toho sportu dost energie. Je to totiz jeden z duvodu, proc do toho lesa uz pres deset let vyrazim za behanim.

    +2/0
    28.11.2014 22:43
    Foto

    R55a32d17e17k 94L69e36s97z37c44z59y10n46s77k67i 7915797365560

    Mám to podobně. Hodně lidí kolem mě vidí to moje běhání jako honbu za kilometry a rekordy, příp. posedlost závoděním. Jenže ono to tak není. Hlavní důvody jsou jiné. Běh mi přináší fyzickou a psychickou výkonnost pro běžný den i vypjaté situace, příval energie, prakticky neznám běžné nemoci a zdravotní problémy, neměl jsem snad 12 let prac. neschopnost, což je výhodné pro mě i pro zaměstnavatele. Ve srovnání s ostatními sporty je běh extrémně levná záležitost. Trénink mě v 99% nic nestojí. Jen občas zajedu běhat do hor. Výběr závodů se spíš řídí podle práce a často závod i zruším.

    0/0
    2.12.2014 18:45

    R53o77m38a25n60a 78J13i44r74á97n83k17o21v44á 4667534858923

    skvěle napsané, fandím oběma - vlastně celé rodině, je to bezva, když to takhle klape R^

    +1/0
    28.11.2014 20:16

    Kateřina Erbsová

    Díky všem, kteří pochopili, že je nám spolu s Dušanem přes moje výhrady dobře a že se máme se rádi. Z mé strany se rozhodně nejedná o žádnou formu oběti, protože kde dávám, tam také dostávám. I Dušan mě podporuje v mých koníčcích, které sice nejsou tak časově náročné, ale za to on nemůže. Někdy je to peklo, ale chlap bez koníčku je ještě větší peklo.

    A děti myslím rozhodně netrpí. Kdo má v dnešní době tátu, který ho učí jezdit na kole, plavat, lézt po skalách? Nechodíme po nákupních centrech, jezdíme po závodech, jsme v přírodě a hodně cestujeme. Je to hodně o kompromisu a načasování. Když nad tím tak přemýšlím, sama nevím jak to můžem všechno stihnout. Prostě využíváme každou minutu dne.

    A že není Dušan úspěšný? Zkuste ho předběhnout :-)

    +11/0
    27.11.2014 22:59

    M28a93r31c88e39l85a 57V64a59s13i38c29e10k 3753665975943

    Take mam doma bezce, tricka pachnou a v koupelne priserne, to muzu potvrdit :-) Mnohdy se take tesim, az prijde z prace a on se jen prevlece do sportovniho a uz je zase pryc. A nase deti se ptaji stejne: "Kde je tatka? Sel behat?" Samozrejme to obcas leze na nervy a nekdy ho potrebuji doma a on si beha :-) Ale pak si reknu, kolik chlapu chodi do hospody nebo kdovi kam .... a ten muj si jde zabehat. Tak mu to preju a rada to toleruju.

    +3/0
    27.11.2014 20:24

    Martin Švec

    Díky za pěkný článek. Doslova klenot mezi kopou balastu, co tu jinak vychází. Osobně bych také chtěl v životě narazit na tak tolerantní partnerkuR^

    +1/0
    27.11.2014 16:27

    D11u77š93a91n 55E26r66b91s 6338385599512

    Děkuji za všechny reakce. No co na to říct.... Kdo nás zná, ví. Děti prospívají, jejich psychický i fyzický vývoj v normálu, občas spíše nad normálem. Pravidelné výlety, hory, dovolené, kulturní akce. Kupodivu pro některé diskutující vím, kde máme doma popelnice, dřez, mop na podlahu, umývací prostředky, koště, vysavač, dětské plínky a dětské oblečení, dětské hry, dětské výživy, konev na zalévání rostlin a co já vím ještě, co potřebuje spořádaný otec a manžel vědět kde co doma má. No dobrá, občas něco v domácnosti hledám. Možná by se někteří divili, kolik času s dětmi ( a to prosím aktivně - hry, plavání, kolo, hračky, knížky) může člověk stíhat trávit, i když trénuje 6xtýdně. Kdo nevěří, ať k nám běží. Samozřejmě jistý chod domácnosti, zejména plány na víkendy jsou pod vlivem místa závodů. Ale víte vy, jak se to dá využít ke krásnému rodinnému výletu, společné procházce, obědu či návštěve známých? Věřte...dá. A moje úžasná manželka Kačenka.... Nebudu se rozepisovat o intimnostech aktivního běžce, to by někteří mohli závidět. Věřte že se dá stihnout v poho nějaké to divadlo, romantická večeře či wellness odpoledne.

    Ten článek byl o trochu něčem jiném než negativně reagující diskutéři pochopili.

    A že nejsem olympijský vítěz a nebudu? No a... Jsem rád za své výkony a výsledky, které jsou jaké jsou. Jsem hrdý na to, že dokáži běhat tak jak běhám, pracovat u toho, vychovávat dvě úžasné děti a věnovat se manželce patřičným zůsobem.

    Vše je o správném načasování a rozvržení času a občas i o nočních tréninkách.

    A propo....představte si, že dobrý canicrossař musí ještě stíhat trénovat svého psa.....

    Ale že ta moje paní novinářka a spisovatelka umí výborně psát :-) Však všechny ty medaile jsou i její.V

    Zdravím všechny

    +24/0
    27.11.2014 14:33

    P45e71t51r 17D98ř36e47v15o31j47a62n 8287145175245

    RESPEKT!

    +2/0
    27.11.2014 17:07

    M36a19r85t69i78n 90J41a79n88d94a 8628525129243

    Kdyz tak vidim ty Tve letosni casy na pulmaraton a desitku, tak si cim dal vic cenim Blaniku, kde to bylo na posledni chvili a o prsa ;-D. Je holt videt, ze jsem doma v lese a kopcich :-). Kez bych mel taky takovou treninkovou moralku (a to jeste navic nemam zadne deti :-)). Myslim, ze se tu ale nemusis obhajovat, nezavdecis se vsem a obzvlast ne hlupakum... Hlavne pokud to doma takhle skvele klape, jen tak dal R^

    0/0
    27.11.2014 23:50

    O60l86g60a 74P20o44h65l47o70v96á 8878807252267

    Pavel Zajíček: úplně nechápu o co vám vlastně jde...  i když neběhá profesionálně, je Dušan, úspěšný a ne málo. My jsme na něj hrdí. A na jeho ženu Kačenku ještě víc, protože je to ženská do nepohody a bez ní by to nešlo :)

    +1/0
    27.11.2014 14:09

    P66a59v75e84l 19Z44a25j19í68č96e70k 8744540396710

    Me nejde o nic :) Jen jsem reagoval na zmiku o sebrlem dalsich... Kdyz je takhle pan stastny i s rodinou proc ne ;) (nemysleno ironicky). Je to dobre samo. A to jsem dole taky psal. Ja jen psal svuj pohled na vec. Nazory na uspech mame asi jine. Ale to neznamena ze je to spatne. Ano i ja se obcas jdu probehnout uz dneska nevim za kolik protoze se mi jen chce. Na start se nikdy nepostavim protoze nesoutezim kdyz nemam nadeji :). Pritom kolik bolesti a casu nejake vaznejsi trenovani prinasi je pro me zbytecne. Nez abych byl blbej bezec radej budu dobrej divak ;) nadnesene receno.

    0/0
    27.11.2014 22:54

    J28i13n72d93ř12i17c85h 75P67i38l95i78č70e70k 1253721901192

    No pán má štěstí, že jeho žena žije jen pro něj. Ať mu to vydrží! Někdy v budoucnu by mě zajímala taková teoretická situace, kdy by třeba dcera hrála na housle a synáček byl fandou parních lokomotiv. To by byla dost zajímavá termínovka;-D

    0/0
    27.11.2014 14:07

    O26t62a32k45a85r 67F92u78k44a 8761903771494

    drahá polovička dělá všemožné extrémní běhy a je v tom skvělá. takhle jsem ji poznal a nechápu, proč by se měla měnit. Ani na chvilku by mě nenapadlo to nějak vyčítat, či nedejbože přemýšlet nad rozchodem atd. Naopak, všemožně se ji v tom snažím podporovat a i nadále budu.

    Redakce opravte si ten překlep v popisu ankety "Imponuje vás, když má váš partner/partnerka svůj koníček a věnuje se mu naplno?" Snad "imponuje vám"...

    +1/0
    27.11.2014 12:58

    J69i20n17d97ř78i84c17h 30P23i58l72i10č27e79k 1473461481972

    Tak podporovat můžete,ale ne že jí podřídíte celý svůj život. To fakt nee:-)

    0/0
    27.11.2014 14:08

    O81t97a82k44a23r 18F95u66k86a 8361193381514

    úplně nevím, co znamená "podřídit". z textu a diskuze mám spíš pocit, že se očekává, že právě tito běžci by měli "podřídit" svůj život našim představám. u nás to funguje tak, že vzájemně ve všem podporujeme, do tréninků, závodů, režimu atd ji rozhodně zasahovat nehodlám, stejně jako ona nezasahuje do mých zálib a vášní. funguje to báječně :)

    0/0
    27.11.2014 15:28

    P97e75t60r 56D19ř59e62v26o92j16a11n 8947485725715

    Taky mám ten pocit, že některým diskutérům nerozumím. 

    Naopak jsem 100% přesvědčený, že právě díky aktivnímu životu je sportovec daleko aktivnější i v jiných věcech. V práci znám tolik lidí, kteří si odpracují svoji osmičku a už se těší jak si doma lehnou na gauč k tv. Však děti se o sebe postarají sami. Takhle se kolikrát poflakují oba manželé. A nedej bože když je potřeba něco zařizovat. Ach to pak bolí.

    +1/0
    27.11.2014 17:11

    J84a50n22a 40Š97e38s92t95á51k85o74v93á 7890826271306

    "Stejně tak když jsem nemocná a celý den se těším, až přijde domů a převezme ode mě otěže rodinného pekla, a odpovědí je pouze: „Potom, teď musím trénovat.“" .... očividně chlap do nepohody. Dokázala bych přežít všechno, co paní popisuje, ale tohle teda ne. Jsem ráda, že se na přítele v době, kdy moje zdraví selhává, můžu plně spolehnout, protože udělá vše proto, abych se z toho co nejdříve dostala a pomoci mi se v tu chvíli stává jeho prioritou. Pokud to ale paní nevadí, pak v pořádku. Svému své.

    +1/−2
    27.11.2014 12:34

    M92a14r30c31e12l50a 29V90a36s87i44c64e14k 3753435275683

    Kdyby ji selhavalo zdravi, tak by urcite behat nesel. Kdyz uz to vydrzela s detmi az do vecera, tak se to jeste na hodinku vydrzi. A muz ji pak bude vdecny a spokojeny.... a ono to za to stoji, neni nad spokojeneho chlapa :-)

    +1/−1
    27.11.2014 20:12

    J32a94n11a 85Š95e96s52t69á82k64o14v32á 7830686361206

    Nezlobte se na mě, ale to zní, jako by záleželo pouze na jejich spokojenosti. Myslím, že si občas zasloužíme, aby o nás bylo taky pečováno, zvlášť ve chvílích, kdy nám není dobře. Takhle by to taky mohlo dopadnout tak, že až by onemocněl on, zašla bych si zaplavat nebo dělala nějaké svoje věci, však co. Vydržel to do teď, vydrží to i nadále. Co by mi bylo do toho, že je partner nachlazený, já mám svoje zvyklosti a kvůli partnerovu pohodlí já mám své plány. Ideální vztah.

    +2/0
    27.11.2014 21:20

    J88a79n12a 44Š52e50s82t98á91k48o71v49á 7580406471206

    Omlouvám se, v té poslední větě jsem musela nějak zamotat ve svých myšlenkách. Má tam být. "a kvůli partnerovu pohodlí je neobětuji, mám koneckonců  své plány."

    0/0
    27.11.2014 21:22

    P41e75t30r 60D31ř29e17v17o32j77a41n 8677645865135

    Milá Jano, každý člověk je díky bohu unikát. A v tom je kouzlo vztahu. Sejdou se dva ( v optimálním případě ) a společné žijí život. A neznám nikoho, kdo by v životě nezažil dobré chvíle, ale i ty zlé. A pokud ve vztahu převažují ty chvíle dobré, tak vztah funguje. Tady funguje...

    0/0
    27.11.2014 22:41

    J13a74n38a 92Š85e62s25t34á78k53o27v86á 7140586801306

    Máte samozřejmě pravdu, Petře a jasně jsem řekla v prvním příspěvku, že pokud to nevadí, pak v pořádku. Svému své.  Každý má hranice někde jinde. U mě jsou tam, kde se jedná o zdraví. :)

    0/0
    28.11.2014 8:11

    P34a33v66e22l 52Z92a15j59í66č60e93k 8364300716500

    nevim co pan Dusan beha primarne ale 10km ma za 34 co jsem tak dohledal, kdyz uz to nekdo zminoval (mozna se mylim) stim ze ve svete se beha bezne pod 30 a pokud clovek chce neco dokazat tak musi mit na to behat kolem 27. Tot cista statistika. Takze to beru tak ze ho behani bavi ale budoucnost v atletice na urovni spotakove, sebrleho a td.. jak zde bylo zmineno to asi nema. Taky jsem behal mezi 31-35 jenze casy pod 30 byli pro me vzdalene na svtelne kilometry. Tudis se dnes uz jdu jen obcas provetrat... na nejake profesionalnejsi urovni to nema zadny smysl. To jen k tem budoucnostem a vitezstvim ;-) s ciste meho subektivniho pohledu

    0/0
    27.11.2014 12:13

    K41r37i61s67t45ý82n12a 53K33o77l59e95č80k76á11ř30o13v73á 3965218433

    A? Protože nikdy nevyhraje olympiádu, má se na to vykašlat? A co když není nejchytřejší v práci? Má dát výpověď? Vaše logika je divná.

    +3/0
    27.11.2014 12:34

    P40a29v90e60l 81Z32a43j29í12č30e97k 8584810756540

    porad dokola jestli je to jeho zivotni styl v pohode ja jen ze vynalozene usyli se nevrati ;) kazdeho volba. a behani zavodne je o soutezeni a kdyz soutezite soutezite proto aby jste vyhrala. Pokud nemate vizi ze toto muzete dokazat pro me osobne nema cenu soutezit. to jen na okraj podobne je to s praci asi tezko budete delat profesionalne neco co vam moc nejde ;)

    0/0
    27.11.2014 13:36

    K75r95i22s83t50ý31n22a 88K73o42l19e77č89k58á73ř32o56v73á 3395968963

    Mezi moc nejde a nejde stejně dokonale jako nejlepším v oboru je dost velký rozdíl Soutěžení nemusí být jen o bedně. Může to být soutěžení sám se sebou, se svými limity, se svou psychikou. Předpokládám, že vy neděláte nic, v čem byste nebyl naprosto dokonalý, neb to nemá smysl :-P

    +4/0
    27.11.2014 15:09

    P41a76v83e10l 79Z20a14j75í38č96e32k 8944350746370

    ok to beru muzete soutezit sam se sebou... a jaky smysl ma pak soutezit zaroven s ostatnimi? No castecne mate pravdu opravdu si necham polozit dlazbu protoze ji chci mit udelanou dobre, opravdu dneska se jdu probehnout protoze se mi jen chce a muzu ten cas takto utratit, a uzce se specializuju jen na to kde vim ze to muzu delat dobre a zlepsovat se (kdyz ten pocit stratim necham to byt) Je to pro me logicke... ale tim nerikam ze tak maji zit vsichni :) zivot ma byt pestry. Ale je pro me rozdil vyhrat olympiadu a porazit 4 stejne pomale na mytine ;)

    0/0
    27.11.2014 23:03

    T76o84m37á91š 18N17o12v86o49t22n64ý 6395527559749

    Teď to teprve začíná být zajímavé. Když začne Zajíček s Medvědem diskutovat o běhání na mýtině. ;-)

    +1/0
    27.11.2014 23:15

    L12u18k46á57š 77M63e45d98v50ě51d 5112838969133

    I cesta muze byt cil pane Zajicku:-)

    +1/0
    27.11.2014 18:15

    T22o55m93á33š 98M93r78á88z 4120150881346

    Pane Zajíčku podle Vaší logiky, když jsou na startu Keňani, tak už nemá cenu vůbec běžet?

    0/0
    27.11.2014 20:42

    L74u96k60á66š 55O74d32s82t32r30č86i87l 7260594227480

    A v kolika letech jste ty časy běhal? Dušan ve svých 35 a  Se svými časi ve své kategorii už se běhá na bednu. Tuším že letos měl WRP pod 35. Takže to úsilí je pořád k něčemu. A představte si že jsou hobíci co běhají 4-5x týdně s časy vzdálenými 40min na 10km. A baví je to a vím še na bedně nikdy stát nebudou a pŕesto běhají. ztráta času co?

    +3/0
    27.11.2014 15:13

    M37i51c65h16a27e88l 45N10o18v44a29k 8566791328285

    Zkousel jste se ale podivat, kolik lidi na zavodech, kde Dusan zabehl tento cas bezelo za 27minut? Ono to je i o momentalnich podminkach a konkurenci a i tento "amatersky cas" staci nekdy na bednu.

    Vse je proste relativni.

    A kdyz se Dusan zacne zpomalovat, uz beha, nebo bude brzy, v kategorii masters a tam jsou jeho casy opet uplne jinde.

    0/0
    28.11.2014 7:14

    T44o52m87á39š 70N12o89v83o54t19n74ý 6305887349179

    K diskuzi, v obecné rovině. Asi jsme se s tím setkali všichni. Nějak jsme si to v rodině poskládali, máme nějaký životní styl a občas se najde někdo, kdo má obrovský problém s tím, že náš životní styl je zrovna takový a neblíží se zrovna jeho ideální představě. 

    K tomu, že jakože přínos pro rodinu neodpovídá vynaloženému času a úsilí, a že se manželka obětuje a nic z toho nemá. Z článku je evidentní, že občas ji to všechno pořádně vytočí, ale v zásadě by neměnila. Já znám třeba spoustu lidí, jejichž volný čas řídí zahradnická termínovka. Myslíte, že zahrádkář občas nemá nějakou krizi, že se úplně každý den a na úplně každou práci nesmírně těší? Myslíte, že oba partneři (natož jejich děti) mají naprosto shodnou představu o tom, kolik času a úsilí by se mělo zahradě věnovat? Když nejsou profesionální velkopěstitelé (v přeneseném smyslu, nebojují v této disciplíně o medaile) nevyplatilo by se jim, ty kedlubny koupit?

    +3/0
    27.11.2014 11:39

    J44a81r44o65s49l74a62v 32T27a56c18h24o66v46s39k13y 2352510964670

    Vzala si sobce, chce zit se sobcem, tak neni co resit.

    0/−7
    27.11.2014 11:27

    M53a73r70t81i77n 34K60o81v60á17ř 2242250203832

    Ne a prostě ne. Nic proti tomu, věnovat se koníčkům, pokud to čas dovolí, ale aby se celá rodina přizpůsobovala, s tím prostě nesouhlasím. To si raději tu rodinu nepořizovat. Nicméně je to každého věc, pokud to partnerovi nevadí. No a děti se holt musí přizpůsobit, těch se nikdo neptá.

    +4/−5
    27.11.2014 11:18

    K36a83r73e45l 65N78e68r88a64d 7220237923756

    Jéžiš, omylem jsem dal mínus. Plně souhlasím.R^Jen jsem se překlikl.:-/

    0/0
    27.11.2014 11:14

    K26a17r78e70l 93N47e37r49a89d 7180727833706

    Tohle mělo být jinde.

    Jinak k článku. Kdo se něčemu nevěnuje z plného srdce, nikdy nemůže pochopit.

    +2/0
    27.11.2014 11:16

    Mira Vasicek

    Moc pekne napsane, s vtipem a nadhledem. Manzelce R^ za clanek a podporu manzela.

    Manzelovi, at mu to stale tak dobre beha! R^

    Kdo nezazil, nepochopi.

    No a maly prispevek ode me. Pripomina mi to, jak to je u nas doma. Ale jelikoz beham objemove polovinu/tretinu (a samozrejme ne tak rychle), vse se zda byt vic "unosne" (ackoliv tato hranice je relativni, ze?).

    Ale v clanku jsem se nasel - smradlave obleceni, spolecne jidlo a "celý den se těším, až přijde domů" - pri cteni mi to vse znelo manzelcinym hlasem. :-)

    +2/0
    27.11.2014 10:56

    T49o12m50á65š 48F93i98r56b62a13c28h61e16r 9410880834840

    Jak koukám na panímámu , nic ve zlém, ale asi by to chtělo občas se také proběhnout ;-)

    +3/−2
    27.11.2014 10:25

    D15u69š64a41n 84E64r52b38s 6528305729562

    Panímáma je nějaký ten měsíc po porodu. Myslím, že jí to sluší. Ale vy asi děti nemáte, že?

    +3/0
    27.11.2014 15:16



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.