• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Časté výrony kotníku? Jak „neztratit“ svaly při běhu? Co s bolestí beder?

    Další várka vašich dotazů se týká výronů kotníku, bolestí zad i toho, jak běhat, ale neztrácet svalovou hmotu.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    H50o89n29z46a 78K35u91b29i84c40e47k 4567795659680

    bolestma zad taky občas trpím z důvodu špatnýho držení těla...co mám info z rehabky, tak TRXem se hluboké stabilizanční svaly páteře nezapojují tolik, jsou to už velké zátěže a práci přebírají povrchové svaly. pokud je potřeba posílit hluboký stabil.systém, měly by se cvičit opravdu jen balanční cviky typu stání na nestabilní podložce (bosu. gumová čočka), sedění na gymnastickém baloně, kočka, cviky na všech čtyřech (jako kočka) a zvedání ruka+protilehlá noha, a podobné. stačí googlit "rehabilitační cviky na páteř" TRX už je další level, kdy má člověk pevné vnitřní jádro. ještě mi kamoš radil SM systém, ale s tím nemám zkušenosti....jo a s tera bandem se dá páteř zlehka posilovat...toť co jsem pochopil za svou praxi se svýma občas bolavýma zádama

    +1/0
    6.10.2014 20:09





    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.