• Diskuse k článku

    Diskuse k článku

    Jídlo a energie: krmte své tělo tak, jak chcete, aby fungovalo

    Jste často unavení, nebo máte prostě jen méně energie než byste si představovali? Máte tendenci usínat po obědě za pracovním stolem? Možná moc trénujete, málo spíte, příliš se stresujete… Možná, že za to však může vaše strava.

    Upozornění

    Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
    Děkujeme za pochopení.

    Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

    K27a86r50e57l 41S16t50r19ž88a38n29o52v57s25k35ý 1748975715

    To je článek nebo reklama?

    0/0
    26.8.2014 8:41

    M30i57r83a 46L40o66v32e 3204950958144

    Pred tydnem jsem videla otresne video, na kterem pracovnk vhazoval mala prasatka i s kopytkama, s rypackama, s ocaskama ...nebylo videt zda maji i chrup, ale predpokladam ze jim ty zuby tezko nekdo predtim vytrhal a urcite byla i s pajslem, protoze byla normalne kompletni, bez vykuchani ...ta prasata byla vhazovana do stroje, do obrovskeho mlynku a uplne rozmelnena na padrt, na vyrobu parku ...no nekup to! No nedej si krasne vonavoucky parecek se spoustou pridavnych sracicek a emulgatoru!

    +1/0
    18.8.2014 5:36

    M90i42r61a 80L85o69v60e 3424910448564

    A jeje! Tak to byly asi ony! Smich!

    veprove parecky Pikok

    Ja jsem v Lidlu nakupovala sem tam neco- pecivo, sunku, zeleninu, mimojine i veprove parecky Pikok. Tahle diskuze me inspirovala- treba ta cokolada na vareni- sezrali jsme doma tri jen tak, nez jsme z ni konecne neco „uvarili“ 

    Ale vcera jsem byla nakoupit, manzel si dal k veceri asi ctyri parky a v noci mu prislo zle- dostal zimnici, nakonec se vyzvracel a bylo mu lip, rano jel do prace… Nic jinyho nejedl, tak mam bohuzel podezreni, ze to bude z nich. Driv jsme s nima zadny problem nemeli 

    www.emimino.cz

    0/0
    18.8.2014 5:39

    Z54d88e72n67ě90k 88S73e88i85d55l 9347521399804

    Nemůžu si pomoct, ale tohle je článek bez jakékoliv informativní hodnoty, nadpis článku naprosto neodpovídá jeho obsahu a v podstatě v něm není žádná podstatná informace nebo opravdový návod. To je PR článek nebo osobní reklama autorky?

    +15/−1
    5.8.2014 9:58

    J94i80r56i 83S34l31a20v53i14k 2971959675702

    Naštěstí jen nenápadná propagace paleo diety. Až na to že tuky pro nás nejsou přirozenější než sacharidy a problém se sacharidy má ccá 15% populace, což rozhodně není většina. Já jsem paleo zkoušel cca půl roku, víc energie jsem neměl, spím stejnou dobu a nejspíš mám nějakou alergii na oříšky. Sice jsem zhubnul (z 70 na 68kg), ale dostal jsem pěknou sračku. Po návratu k sacharidům sračka odezněla a vrátil jsem se na 70kg a je mi fajn. Sacharidy můžu jen a jen doporučit.

    +2/−3
    4.8.2014 19:53

    M71i55r73a 42L16o37v73e 3134940728724

    no nazdar!;-D;-D;-D

    0/0
    18.8.2014 5:41
    Foto

    J74a43n 45C16a20b58a66l 8894323100894

    Hele, to máte jako s tím mlékem. Půlka doktorů tvrdí, že lidem prospíva, druhá, že škodí :) Sranda je, jak se obě skupiny nemají rádi. Nicméně, se sacharidama je fakt, že několik lidí má netoleranci na lepek. Někteří z nich si ty těstoviny klidně daj a maximálně se tak podělají, druhá část ale skončí v nemocnici ...

    0/0
    18.8.2014 8:27

    L88u14b57o66m23í45r 10V83r74á71n33a 9271126424220

    Mám teď dojem , že teď v 68 letech už žiji v poněkud jiném světě.  Většina lidí ze střední Evropy  přeci  neměla a nemá problémy s obilovinami, mléčnými výrobky, sójou, masem, umělými sladidly atd. Ani s cukrem ( tj. sacharózou) v přiměřeném množství.  Pouze někteří z nás mají bohužel problémy, protože mají vrozené metabolické  poruchy. Někteří jsou na tom hůř ( celikálie, galaktosemie) , někteří to přežívají docela v pohodě ( laktózová intolerance). Většina lidí ale nemá problém, pokud to s něčím nepřehání.  Kdyby tomu tak bylo, tak by se nás tetička Evoluce už dávno zbavila.  Někdo si tady na nás vymýšlí ptákoviny a vydělává na naší blbosti. Také jsou něketří esoterici, kteří si myslí, že si jejich tělo si řekne. Já bych na to tedy nespoléhal. Moje tělo si většinou neřekne. Možná, že mám ovšem dementní vnitřnosti....

    +18/−1
    4.8.2014 13:51

    P22e27t25r64a 77B98r17a82b19c90o84v13á 4428546412156

    Bezlepkové výrobky = skvělý byznys, sojové mléko (které není mimochodem pro člověka moc vhodné) = skvělý byznys :-) Občas by měl člověk přemýšlet... Nedávno jsem narazila na tento článek: www.leky Moc doporučuji si přečíst!

    +1/0
    3.8.2014 19:53

    S10v51a25t43a73v97a 46D48u73r66a31n90o80v30á 3489759384411

    zase bych to tak nehrotila, pokud pouzivate jen zakladni potraviny a jite jen chleb, max nejake pecivo, tak se bez lepku muzete obejit uplne v pohode. Hlavnim zdrojem lepku jsou totiz psenice, jecmen a zito. Ovesne vlocky, pokud nejsou zpracovavany ve stejne tovarne jako drive uvedene obiloviny jsou take bezlepkove. Takze vlastne to, co nemusite kupovat je mouka a vyrobky z ni (pocinaje susenkami a kolacky a konce jiskou do polevky nebo trojobalem na rizky). Pak mate velmi zjednodusene receno bezlepkovou dietu. Jediny byznys je pak v bezlepkove mouce.

    +1/0
    4.8.2014 8:19

    J74a52n37a 78K12r37a74j87í19c82o66v74á 1519395444186

    BZL výrobky jsou skvělý byznys, to máte pravdu, jenže bezlepkář je docela ocení.  A sójové, mandlové... mléko zase ocení ti, co mají alergii na laktózu... Díky tomu si např. mohou občas dopřát BZL puding ze sójového mléka . Nebo třeba BZL špagety, koláč z BZL listového těsta (který si vyrobí z BZL mouky)....

    +1/0
    4.8.2014 12:02
    Foto

    P92a41t78r48i89k 84Š47l45é72g84r 1941445816646

    Já bych se asi poblil po kravském léce. Sojový, mandlový ale nejraději rýžový nápoj je opravdu pochoutka. V létě bílá rýže opravdu příjemně zchladí. :) Sice jsou tyhle varianty dražší, zase na druhou stranu kvůli jejich výrobě žádné zvíře trpět nemuselo.

    +1/−8
    5.8.2014 20:14

    J44a63r68o23s97l54a18v 68T71a38c56h12o71v47s80k11y 2862120324300

    Dojenim krava netrpi. Me zase delaji zle tyhle nahrazky

    +1/0
    21.8.2014 15:25
    Foto

    P49a34t18r17i39k 88Š14l90é15g27r 1421395166536

    Pokud tu krávu dojí milující farmář, tak asi netrpí. :) Ale ve skutečnosti krávy v mlékarenském průmyslu nemají individuální péči - jsou napojeny cleý život na sací trubice a když už přestanou dávat, tak je podříznou a prodají jako levné hovězí. To ještě nemluvím o telatech, která jejich mateřské mléko nedostanou, protože to se samozřejmě prodalo lidem.  Tak velkou populaci lidstva už nepůjde uspokojit ekologickým zemědělstvím, které by mělo lépe zacházet se zvířaty. Do roku 2050 nás má být 9 miliard a pokud chceme, abychom tu ještě něco prožili, tak živočišná produkce bude muset ustoupit, nebo nejlépe ji celou zrušit. Výroba masa je tak neefektivní, že ze zdravotního i ekologického hlediska by bylo udržitelnější živit lidi rostlinami. Lidé se musí zbavit zažitých zvyků a myslet do budoucnosti, co jim a jejich dětem může přinést největší užitek. Budoucnost v zabíjení desítek miliard zvířat ročně to asi nebude. :)

    0/0
    29.8.2014 23:23

    M47i13r15a 37L40o88v98e 3334690498914

    Sója je obecně velice problematická potravina a rozumný člověk se jí pokud možno vyhne v jakékoliv podobě. To platí i pro kvašené varianty, které jsou třeba u makrobiotiků častým zdrojem kvasinkových onemocnění.

    0/0
    18.8.2014 5:52
    Foto

    P86a23t10r63i71k 97Š91l21é61g24r 1201545616826

    Rozumný člověk se vyhne především masu a všem ostatním živočišným výrobkům :) Tečka.

    0/0
    29.8.2014 23:25

    P18e50t27r 63F53r95ý26d95e27k 7989771949583

    Palec nahoru za rozumny clanek.

    0/−4
    3.8.2014 19:20

    J71a43n30a 26V63y68s25k51o75č14i36l43o29v49á 8287538389374

    Já už typovala, co mi nedělá dobře. Myslím, že to jsou univerzální jedy. Cukr, mléko, lepek. Jen je problém (pro mne) se jim trvale vyhýbat.:-/

    +1/−1
    3.8.2014 18:59

    J57a53r54o31s48l81a69v 25T53a75c90h94o10v85s76k48y 2302770404970

    Nic z toho nejsou jedy. Jen vam to mozna nedela dobre.

    0/0
    21.8.2014 15:26

    V55o85j46t40ě42c45h 89K29o34z55m97e51r 3874709298504

    Když vylezu do průměrné samošky tak těžko najdu potravinu prumyslově nezpracovanou! Nemluvě o nákupních centrech. Tak kuva co teda žrát?

    +2/−6
    3.8.2014 17:52

    E13v49a 93H47r55u48b25á 4480607792142

    Zelenina, ovoce, orechy a lusteniny (potraviny ktere by mely tvorit jidelnicek) jsou prumyslove zpracovane? Jak?

    +8/−1
    3.8.2014 17:59

    Z50d66e79n29ě49k 22S40e81i71d17l 9247881129914

    Nestačím valit oči...

    +2/0
    5.8.2014 10:00

    M49i89l96o76š 48D17v38o65ř36á45k 8795827926511

    doplnim o flakotu od reznika, kus prakticky jakekoli ryby v celku nebo ve filetu, atd....

    +1/0
    11.8.2014 14:46

    P16e70t96r 79M61o41t48y62č54k36a 2572388570889

    To se ptáte pod článkem, kde je hned na počátku kus hovězího a k tomu zelenina? Máte problém s čočkou? S rizotem? S potravinami, které vyrobíte z mouky? Kuskus? Obecně cokoli ze zeleniny? Vejce? 

    Zjednodušeně řečeno - odpověď na vaši otázku je: "Kupujte suroviny a z nich vařte. Nekupujte polotovary, pokud nevěříte průmyslovému zpracování. Mají je všude."

    +8/0
    3.8.2014 18:21

    E57v42a 88H60r91u54b16á 4570277712212

    To je tezky :) kdo chce (a tech je vetsina) jist sr.cky, bude si vymyslet 1000 vymluv proc je jist "musi" :)

    +4/−2
    3.8.2014 18:57

    V72o74j84t40ě43c48h 66K29o87z74m11e20r 3444369708524

    Dobře, poraďte když jste tak chytrá. Drevorubec, jedu do práce co si mam vzít na svačinu? Pečené maso, či snad igelitku rajčat a ořechů? Zelenina je min z poloviny co lze u nás koupit chemicky ošetřená, pečivo je totaln chemie. Nevim no, snad banány, to té práce moc neudělám!!!!

    0/−3
    3.8.2014 19:51

    T86o44m70á29š 19L58u48d17v92í55k 5280908473456

    Banany nelze vypestovat bez chemie (videl jste nekdy Bio banan?) takze na ty zapomente.

    +1/0
    3.8.2014 20:07

    M57a52r34t67i87n 65K63a31r21á86s90e19k 9688243558318

    Bio banany se normlane prodavaji....

    +1/−1
    5.8.2014 0:34

    Z54d34e30n11ě28k 23S56e51i11d24l 9357761469864

    A jsou fakt bio? A cot o je vlastně bio banán? A jak chceš u nás koupit čerstvý biobanán, když se putuje dva týdny lodí stejně, jako jeho nezdravý nebio bráška ze sousední plantáže?

    +1/0
    5.8.2014 10:02

    M29a74r80t51i26n 58K84a75r48á14s88e64k 9338823388108

    CO ma bio spolecneho s cestovani lodi?

    Jinak biobanan je bez chemie - tzn jsou to jine odrudy nez standardni banany (ty bez chemie opravdu nevyrostou, protoze by je mezitim sezral hmyz) ktere nejsou ale vzdy tak chutove dobre jako ty klasicke na ktere jsme zvykli..

    0/0
    5.8.2014 12:54

    E88v34a 61H71r11u93b69á 4450277442942

    Vzdyt jo, kdyz myslite ze pul kila salamu a brzda chleba se sadlem vam doda neco prospesneho.. :)

    +1/−4
    3.8.2014 21:29

    S85v84a33t66a25v37a 27D96u96r45a77n85o26v22á 3629889734231

    A proc ne, pravdepodobnost, ze se Vam zkazi je skoro stejna jako u salamu. Ale je spousta moznosti, co si pripravit,  jen to nechce jen nadavat, ale taky proto neco udelat, vyhledat na netu a zkusit si to uvarit, neni to zase tak velky problem. Jen se musi chtit.

    +1/0
    4.8.2014 8:25

    B11o34h10u25m74i85l35a 15M45a34j81e62r12o20v73á 4727131794

    a jsou v nich ti kousaví pavouci z Brazílie

    0/0
    6.8.2014 15:35

    M10i25r22a 71L71o37v63e 3354320188534

    Hele drevorubce! A co si tak treba zkusit namisto te flakoty uvarit fazole a nebo cocku, k tomu treba uvarene vejce? Nebo si nadelej Hummus z cizrny, to te taky  zasyti. Na chleba se vykasli, ten se ti jen lepi na strevo a zahlenuje te. Hummus muzes pojidat se syrovou paprikou, nebo se salatovou okurkou.  Na flakote nic stejne neni, to ma kazdy rad jen kvuli tomu koreni a soli, samotne maso neochucene by ti ani nebralo. Jsou to jen sama antibiotika a hormony, maso ze zdechlaku, no fuujky! Az ho prestanes jist tak zjistis kolik mas najednou energie!V

    0/0
    18.8.2014 5:03

    L33í63d54a 31M68a63r48e39l70o20v46á 4410202919911

    Většinou si tělo řekne o to, co potřebuje. Jen je problém, když si řekne o biftek a ty na něj nemáš...;-)

    +13/0
    3.8.2014 15:51

    E25v44a 42H67r21u52b18á 4820887582102

    Jsme radi ze vime, ze na nej nemate ;)

    0/−10
    3.8.2014 17:51

    M39a62r72t60i48n 62M26a60r21š70á36l 5411423557344

    Budeme rádi, když si zkusíte příspěvek přečíst ještě jednou... RvRv

    0/0
    3.8.2014 21:44

    A43l42ž69b62ě82t12a 79S78t22r29o92p64k96o10v24á 7802647728682

    V Praze na to máte, tam jsou o třetinu vyšší příjmy než v okrajových částech republiky . . .

    0/0
    16.8.2014 4:52

    P34e85t66r 19M70o82t25y58č79k31a 2872128100219

    Když ten "biftek" nebudete chtít třikrát týdně, věřím, že si na něj dokážete ušetřit, zejména, pokud budete jinak vařit ze surovin, které kupodivu nejsou příliš drahé. Stačí se jen podívat na to, co se dá uvařit z luštěnin a zeleniny.

    0/0
    3.8.2014 18:23

    T85e19r75e22z35a 74N96o58v82o59t41n55á 7979283607957

    Ono není tak černobílé tvrzení, že si tělo řekne, co potřebuje. Protože si "tělo" děcek říká jenom o sladkosti... Nějak se mi nechce věřit, že když děti chtějí jíst sladké, případně věci jako chipsy, že by to jejich tělo tolik potřebovalo ;-D

    0/0
    19.8.2014 12:54

    J88a70k67u73b 31R48o75u33s 3973790664532

    Tedy, já nevěřím svým očím 8-o Nutriční specialista, který skutečně ví o čem mluví a má velmi rozumné názory, i když v dnešní době nepopulární, a navíc ještě na iDnes? Palec nahoru!! R^R^R^R^

    +11/−1
    3.8.2014 15:22
    Foto

    P98a56t33r26i92k 53Š21l90é48g67r 1381965706746

    Souhlasím s tím vyloučením nejvíce zpracovaných potravin co to jde. :) Nejím ani žádné živočišné výrobky z etického hlediska už rok a výkony se mi jen zlepšují. Ale řekl bych, že ve výsledku strava moc rekordy neovlivní. Samozřejmě je rozdíl, když budu chodit do fastfoodů místo na trh a kupovat si ovoce a zeleninu z farmy. Chce to jen sílu vůle, trpělivost a hlavně cíl. Pak když víte, za čím jdete, je to jednoduší. Mě třeba jeden čas dělal špatně seitan (pšeničná bílkovina), který jsem nakonec přestal jíst. Jinak jím uzené nebo marinované tofu skoro denně a soja mi problém nedělá. Ze začátku jsem si nedokázal představit, jak bych to tofu vůbec jedl a teď ho ukusuje syrové, když ho krájí. Mám zato, že naše chu'tové buňky si časem zvyknou na to, co jim dáváme a proto už jsem ztratil chuť na maso, kravské mléko a vejce. Hodně si také dělám před tréninkem smoothies z mraženého ovoce i zeleniny (např. avokádo s mraženým banánem a kakaem). Je to vynikající a tekuté se to rychle stráví. Jím spíše více bílé rýže (klidně i samotnou) před tréninkem než kopu těstovin nebo brambor. Po běhu si dám někdy nealko pivo Birell či si znovu umixuju smoothie. :) Stačí vám jen mít fantazii. Když je vedro, tak po běhu zhltnu i pár lžic arašídové pomazánky kvůli sodíku. Jediné, co mi nedělá moc dobře je klasické pivo. Po běhu mi nevadí jedna desítka. Jednou jsem si dla hodinu před 21 km Svijany 13 a v půlce jsem byl na cestě pak dehydrovaný. :D Chodim s kámošema někdy na prší do hospody a jsme tam 4 hodiny minimálně a pak chodím většinou běhat. Nechci si právě dávat víc jak jedno pivo, ale 4 hodiny tam popíjet půllitr? :D

    +2/−6
    3.8.2014 14:37

    M12i16l76u25š84e 95R96a82a42b27o44v35á 1885462422527

    Většina lidí, kteří sportují, potřebují maso, žádné tofu to nenahradí. U sportovců hrozí předčasné opotřebování kostí. Existuje dokonce studie, kde sportovci, kteří vůbec nejedli maso měli v 50 kostru 70 letých starců. Cévy v perfektvním stavu, ale kostra na výměnu. takže  to asi taky není to pravé. Má se jíst vše v malých dávkách a moc nepřemýšlet nad etikou. To byste nemohl ani zabít komára.;-)

    +12/−5
    3.8.2014 16:19
    Foto

    P24a55t17r52i59k 35Š36l25é62g54r 1171685576306

    Vědeckými studiemi bych se moc nezabýval, protože je jich plno i pro druhý názor. To jsou pak jen nekonečné debaty. Mě stačí, když vidím živý důkaz někoho, kdo takto žije i celý život a neměl žádné problémy. Jak mohl teda vegan Scott Jurek vyhrát 7x za sebou 100 mílový ultra závod Western States, když se v té době už přes deset let stravoval vegansky? Něco to má do sebe. U starých lidé je asi osteoporóza nevyhnutelná. Nevím, jestli jim kosti zřídnuli z brokolice nebo z tofu. Moc nepřemýšlet na etikou? Jak byste se cítila Vy, kdyby Vás jeden nadřazený druh masově vyvražďoval bez podstatného důvodu? Dneska už nebojujeme o přežití jako lidé v pravěku. Tak proč dál vytváříme konflikty se zvířaty, když je nepotřebujeme k tomu, abychom žili? :-)

    +3/−10
    3.8.2014 16:29

    M41i69l12u55š46e 68R55a82a93b70o55v25á 1245162812667

    Když přestanete brát člověka jako nadřazeného tvora a s pokorou se zařadíte mezi živé tvory této planety, poznáte, že všichni predátoři jedí maso. Někteří dokonce jen maso. Naše tělo má enzymy, aby maso trávilo a proto je pro tělo přirozené. Něco jiného je, zda potřebujeme takové množství masa, zda je třeba zvířata nevhodně zabíjet a tím je týrat. Ale to bude asi potřeba více zemětřesení a přirodních katastrof, aby se člověk trochu vzpamatoval z toho konzumování všeho. Na jedné straně lidi umírají hlady, na druhé je nadvýroba, plýtvání. Ale to se opravdu nedá vyřešit, jen tím, že  se cykly naší matičky znovu pohnou a my klesneme o pár příček níže. A ano, jsou sportovci, kteří mají výborné výkony - ale nikdo už dál z dlouhodobého hlediska jejich zdraví nezkoumal. Propagátor zdravého životního stylu a joggingu skončil neslavně s infarktem v příkopě. :-)

    +13/−4
    3.8.2014 16:58
    Foto

    P63a73t57r95i53k 82Š89l28é24g75r 1791615626406

    Přece jen máme blíže k býložravcům už kvůli délce našich střev. :) S tou osvětou to záleží asi na každém z nás a když si každý bude myslet, že ničím nepohne, tak se také nikdy nic nezmění k lepšímu. Nedá se to řešit? Já to vyřešil veganstvím a svědomí mě už netrápí. :) A co taková gorila, která žere jen listy? Stará se o to, co si zabije k večeři? Ne, jen si utrhne list a nerušeně ho sní. Ten propagátor byl také vegan? Díky za odpověď.

    +1/−6
    3.8.2014 19:57

    S88v38a35t21a84v73a 33D42u10r73a95n40o60v46á 3959449214301

    no ja nevim, chybi k traveni predzaludek slozeny z bachoru, cepce a knihy, kdy nejvetsi cast je bachor, proto se obcas o cloveku, ktery ma velke bricho rika, ze ma bachor. 

    Nikdo Vam nerika, ze mate jist maso, ale jako kazdy vegan ci vegetarian si musite to sve stravovani obhajit. O co pohodovejsi to mame my vsezravci, kteri bez zbytecnych kecu se cca 80 % mesice stravujeme jako vegetariani, vegani a jednou zacas si dame poradny kus flakoty neb si to telo zada. Osobni zkusenost z domova nejvic nase dcera komentuje jidlo, kdyz mame na taliri maso, protoze  je to neeticke, ma zdravy zivotni styl ec.

    0/0
    4.8.2014 8:32
    Foto

    P42a94t89r43i21k 61Š76l58é79g83r 1411695886936

    Etické důvody jsou teda u mě na prvním místě. Vegan jsem už rok a moje tělo si i tak ten kus flákoty nežádá. Prostě jsem ztratil chuť k masu, což si myslím, že je ta největší příčina, proč ho lidé stále jedí. To bych chtěl vidět, jak se všežravec stravuje z 80% vegansky. Dnes je skoro všude ve zpracovaných potravinách samá pšenice, lepek, mléko a vejce. Proto se je snažím kupovat co nejméně. Svoje důvody pro veganství si umí  obhájit a neřekl bych tomu jen tak nějaké kecy (např. čím více lidí bude vyžadovat maso, tím více se bude spotřebovávat vody, kácet lesy pro krmivo, bude narůstat hladomor a další takové následky nepřímo přivodí nevědomá konzumace zvířat a jejich produktů). Myslím si, že živočišná produkce, která zabije přes 60 miliard zvířat ročně, nemá budoucnost. To závisí na každém z nás a ne na celé společnosti. Za veganstvím si stojím a dlouho budu. Nechtěl bych nihoko přesvědčovat. Já jsem se také přesvědčil sám postupem času. Nelze jen tak přes noc udělat z masožravce vegana. Tělo si musí postupně zvykat. Doporučuju knihu od Garyho L. Francione - Eat Like You Care. :) Ta mi hodně otevřela oči.

    +1/−3
    4.8.2014 9:18

    M29i63c81h27a89l 13K31r18u43p30i72c83k98a 6227310525317

    A neni to nefer vuci rostlinam? Takhle je masove vyvrazdovat a pojidat? Ja, kdyz snim kousek kravy, tak vim, ze jsem zachranil kupu travy. Zivot jako zivot ;-)

    +2/−2
    4.8.2014 15:19
    Foto

    P79a64t58r28i66k 49Š54l26é73g43r 1351925486116

    Rostlina narozdíl od zvířat nemají mozek :) Takže rozdíl tu rozhodně je mezi zabitím krávy a utrhnutím lístku ze stromu. Nekříčí snad kráva bolestí, když se jí podřezává hrdlo?

    +1/−2
    4.8.2014 15:59



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.